Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Unwritten schreef:
En stichting de Rotterdamsche Manege in Kralingen
Unwritten schreef:
Unwritten schreef:Hmm...Ok, even verder zoeken nog, ga weer even zoeken
Montreux schreef:Nou opties genoeg zo te zien. Wat ik alleen niet begrijp is dat jullie zo kritisch zijn ten aanzien van de aangedragen opties. Niet naar Bertus en niet naar Hitland. Stellen dat er een kaksfeer hangt op de Rotterdamse. Maakt het allemaal erg lastig zo'n eisenpakket. Alsof Bergschenhoek niet verder fietsen is dan Nieuwerkerk.Tja en als het dan wat langer fietsen is dat maakt dan uiteindelijk niet uit. Het gaat toch om hoe je paard erbij staat en of ie het er naar zijn zin heeft.
Lous schreef:Stal Verduin heb ik ook wel positieve reacties over gehoort, maar mag je niet op zondag komen. Ja en wat de Rotterdamse betreft het gaat ook om het stalgeld, ze hebben het van de site af gehaald, maar toen het er nog op stond was dat 500 euro per maand en dan moet je ook nog lesgeld betalen. Sorry hoor, maar dat gaat me toch echt veels te ver.
Het gaat er ook een beetje om dat we makkelijk in het Schollebos kunnen rijden. Onze shetters staan aan de s'Gravenweg dus het zou gewoon heel makkelijk kunnen zijn als we daar in de buurt kunnen blijven staan.
Richting Alexander zou ik niet echt heel erg vinden, maar Jive is niet alleen mijn pony dus moeten we het samen beslissen.
Deniies schreef:op de bermweg vlak bij de yellow stable heb ik gestaan erg leuk als je recreatief rijdt. 5 min van het schollebos vandaan. heeft geen bak wel s'winters ook land. paddock en hooi en strooi inbegrepen. verschillende grotes boxen. zelfs een 5 bij 6 ongeveer. plaats voor kast neerzetten en gezellig mensen toen der tijd. ik ben weggegaan omdat ik voor de sport ga. de prijs p.m. ligt rond de 200 euro.
namiro schreef:Ik zet ook even een stipje ben ook op zoek naar een plek wat dichterbij
Unwritten schreef:Hmm.. dan weet ik in de buurt van het schollebos alleen het Witte Stalletje aan de Bermweg en de stallen van Bertus aan de hoofdweg
Misschien langs de 's-Gravenweg nog ergens, heb je ook veel stallen.
ReignStar schreef:Kom je toch weer terug naar ons Namiro