Iemand ervaring met '' Huppa Ruitersport '' ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Noraly_

Re: Iemand ervaring met '' Huppa Ruitersport '' ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 11:46

Vlinder32 schreef:
Noraly, ik kreeg ook geen bericht hoor, wanneer het geleverd wordt. Tevens geen reactie op mijn vraag bij de bestelling. Dat is een verbeterpuntje Knipoog

Maar ik werd zelfs niet gemaild dat het product er niet was, en nu krijg ik al helemaal geen mails meer natuurlijk... want ik was vrij boos, als ik geweten had dat het er niet was, dan had ik de bestelling geannuleerd, en was ik wel naar een andere winkel gegaan.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:48

ik heb hier vorige week zaterdag wat besteld...
zit nu nog steeds te wachten ... vind dat het wel een beetje lang duurt, maar we wachten maar even af, ik heb gewoon niet zoveel geduld Tong uitsteken

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:50

Ik heb 1,5 week geleden wat besteld, een halve week later kreeg ik een mailtje dat het niet op voorraad was en 5 tot 10 dagen zou duren.
Ik wacht dus nog ff af.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:54

Ik hier ook, 2 weken terug wat besteld, was niet op voorraad, dus ik hoop dat het van de week toch nog wel komt. Lachen

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:10

heb gister maar eens een mailtje gestuurd, of ze konden uitzoeken of het was verstuurd al, want het wass nou al 1,5 week geleden, kreeg ik vandaag een mailtje: het komt pas eind van de week binnen Scheve mond
hadden ze ook wel even mogen laten weten maargoed, dan wachten we nog maar even Tong uitsteken

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 11:40

Ik heb net gebeld dat ik vind dat het te lang duurt, en dat ik mijn bestelling wou annuleren.
Dan bestel ik liever bij iemand waar het wel op voorraad is, en waar ik niet over hoef te twijfelen of het uberhaupt nog wel komt.
Ze bellen zo terug, eens kijken wat ze er van gaan maken.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:31

Nou ik ben pissed. Duivel

Ik had dus woendag gebeld dat ik het niet meer wilde ontvangen, omdat het me te lang duurde.
Alles doorgegeven wat ze nodig hadden, en ze zouden me er even over terugbellen.

Niet teruggebeld die dag, maar agh, die mensen hebben meer te doen, dus ik wacht het nog wel een dagje af.
Krijg ik donderdagmiddag dus een mailtje, dat ze het dus gewoon op de post hadden gedaan...

Nouja, goed, he, dan moet het maar, dus ik kom vrijdag thuis, uitgepakt: Wat blijkt, hebben ze de verkeerde maat laarzen erin gedaan.... Boos!

Ik ga ze morgen bellen, maar ik ga dus echt niet de verzendkosten terug betalen, hun doen het verkeerd, niet ik...

Mij benieuwen hoe lang dit dan weer gaat duren...

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:01

oh lekker...
ik hoop nog steeds dat ik mijn pakketje nog ga ontvangen.. het zou eind afgelopen week binnenkomen, dus als het er zaterdag is ga ik ze bellen!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:08

Hier ging alles perfect. Ik had het vrijdag in huis.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 16:20

het duurde nu bij mij al ongeveer drie weken,
dus heb ik vandaag maar even gebeld,
kreeg netjes antwoord dat ze het gaan uitzoeken waar het blijft, dus daar wacht ik maar even op Lachen

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:25

vrijdag gebeld, dat ik het nog steeds niet had, of ze konden nakijken of het al binnen was, naja zegt ze: de meiden van de inpak zijn al naar huis, wat is je pakket nummer en telefoon nummer dan zal ik het uitzoeken, dus naja, nog niks gehoorddusvandaag maar weer gebeld kregen we te horen:
we hebben een neiwue leverancier en die zegt steeds je krijgt het dan en dan en dan krijgen we het niet. dus morgen hebben ze een laatste gesprek met hem, en als hij dan niet het geeft dan krijgt iedereen zn geld terug en moeten ze het maar ergens anders kopen, schiet dus lekker op hier hhaha

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 14:30

Hier nog een ontzettend ontevreden klant.

21.12.07 Via mail bestelling bij Huppa geplaatst
24.12.07 Bestellingbevestiging incl ordernr van Huppa ontvangen
31.12.07 Gemaild naar Huppa, of de betaling in goede is ontvangen
05.01.08 Opnieuw gemaild naar Huppa, aangezien ik nog geen reactie heb ontvangen
06.01.08 Reactie per mail van Huppa: De bestelling en de betaling zijn in goede orde aangekomen Ik zal morgen even navragen waarom het nog niet is verstuurd, Excuses voor het ongemak
09.01.08 Weer gemaild naar Huppa: Inmiddels zijn wij 3 dagen verder en ik heb opnieuw geen reactie of pakje mogen ontvangen.
10.01.08 Reactie van Huppa per mail: Excuses vor de laate reactie, ik zal vandaag je bestelling in orde maken. Wij moesten wachten op de bestelling bij Ekkia. Je ontvangt vanmiddag een mail zodra het wordt verzonden.
17.01.08 Nog geen reactie ontvangen, dus deze keer maar gebeld. Ik kreeg te horen dat zij mijn bestelling nog steeds niet compleet hadden. Want ze hadden het verkeerde toegestuurd gekregen. Vreemd dat niemand mij dit had gemeld of gemaild. In de loop van de daarop volgende week (uiterlijk 25 januari) zou de bestelling compleet zijn en op de post gaan. Ik zou dan een mail ontvangen.

Vorige week maar weer eens gemaild. Dat ik nog steeds geen bestelling had ontvangen. En ook geen telefoon of mail waar het blijft of wat er aan de hand is. En of ze anders het geld wilde terugstorten. Dat ik erg ontevreden ben, en graag z.s.m. antwoord wil.

Tot op heden geen enkele reactie.

Besteld op 24.01.07 nu 14.02.08 nog geen bestelling ontvangen.

Enorm vervelend… en dus GEEN positief advies!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 23:37

dat gaat lekker zeg Boos!
je ben al bijna 2 maanden aan het wachten! Gaaaap

ik heb ze gister weer gebeld, want ze stonden op den ummermelder,
en toen vertelden ze dat ze die dag een laatste gesprek hadden gehad met de leverancier,dat die nu moest gaan leveren en anders kreeg iedereen zijn geld terug en moesten ze maar ergens anders bstellen,
maar nu kreeg ik dus te horen dat ze technische problemen hadden ofzo en dat mijn pakketje nu opgestuurd werdv anuit frankrijk en dat hij binnen 1 a 2 dagen bij hun zou zijn (enlater zeiden ze in de mail waarze het uitlegden dat hijuiterlijk dinsdag bij hhun zou zijn) en daarna zou de rest worden toegevoegd en het naar mij komen...

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 15:22

Inderdaad... 9 weken inmiddels... Boos!

Ik heb gisteren om mijn werk gebeld, maar toen waren ze nog gesloten (voor 14.00 uur) en daarna ben ik er door mijn werk niet meer aan toegkomen. Ik ga maandag weer bellen. En dan vragen of ik mijn geld terug kan krijgen.

Want op mails reageren ze niet.
En aan de telefoon doen ze dus, blijkt nu, loze beloftes.

Vind het echt enorm jammer... Scheve mond

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 15:30

ja... ik wacht nog een week af, en anders ga ik ook wel mijn geld terug vragen, heb inmiddels ook nog een andere site gevonden waar ze dat setje verkopen... Lachen

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:28

bah. ben nu nog ontevredener.
wacht ondertussen al eenmaand, kreeg gister een mailjte het is verzonden,
krijg ik het vandaag, klopt het niet!
had 2 dignen besteld, een dekje en een setje.
het dekje klopte, maar het setje was wel blauw met bruin, maar een heel ander dekje en heel andere bandages en het oornetje was ook met d ekleuren anders. Boos!
stom!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:56

Ik heb vandaag weer gebeld.

Een deel van mijn bestelling zou vrijdag verstuurd zijn.
Het andere deel zou nog komen, maar heb ik nu afgezegd.

Ik zou nog op de hoogte worden gesteld, want het pakje wat vrijdag zou zijn verstuurd is nog niet aangekomen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:57

wateen geweldige service toch he Clown

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 22:01

Ik heb ook ooit wat bij Huppa.nl gekocht, een shetlanderhoofdstel & chabrak. Knipoog

Het ging prima, alles naar wens eigenlijk.
Het dekje is wel wat aan de kleine kant maar dat
is mijn fout geweest. Lachen

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 20:19

kreeg dus vandaag een mailtje:
het andere setje was niet meer leverbaar dus dit was het alternatief.
we hebben iedereen een mailtje gestuurd maar kunnen die naarjou niet vinden, wilt u het houden of ruilen.
of iets in die richting.
nouja, dan houd ik het maar he...
anders ook weer zo'n gedoe Scheve mond

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:32

Ik heb inmiddels de helft van mijn bestelling binnen.

De andere helft heb ik telefonisch afbesteld. Aangezien het er nu nog niet en mijn bestelling dateert van 21 december 2007!

Het hiervoor overmaakte bedrag zou dinsdag 19 februari j.l. worden teruggestort... Inmiddels is het vrijdag 29 februari, en nog geen geld gezien... Dus maar weer eens gemaild Rolleyes

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 11:38

oooh ik bestel daar dus echtnooit meer wat, en zo te zien meerdere bokkers nooit meer haha

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 19:34

Ik inderdaad niet meer nee... Deze eerste ervaring is tot nu toe geen enkel positief punt aan te noemen Bloos

Heb opnieuw nog steeds geen reactie op mijn mail, dus morgen maar weeeeeeeeer bellen...
*zucht*

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 12:01

Ik heb vorige week woensdag een bestelling geplaats, werd daar smiddags gelijk over gebeld, toen zou ze wat voor gaan uitzoeken en me dizelfde middag terug bellen

werd niet gebeld, dus volgende dag gemaild, bleek niet te kunnen wat ik wilde en dat ze me verschillende malen had gebeld maar geen gehoor kreeg (en ik had geen gemist oproepen)

maandag weer gemaild, bleek de helft van de bestelling nog binnen te moeten komen en zou mailtje krijgen wanneer het op de post gaat

heb er vanmorgen maar weer mailtje aan gewaagd
hopen dat alles goed komt nu ik dit allemaal lees

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 13:58

Ik heb dinsdag weer gebeld, aangezien ik nog steeds geen reactie op mijn mail had gehad, waar de beloofde teruggave van mijn geld bleef.

Er werd verrast gereageerd, en mevrouw zou het zelf DIRECT in orde maken. Gelijk overmaken!

Inmiddels is het donderdag, en tot 10 minuten geleden stond het bedrag nog niet op mijn rekening Stoom uit je oren

Ik ben elke keer, enorm netjes en beleefd geweest...
Maar dit gaat mij nu echt enorm uit de strot hangen!

Dit heeft HE-LE-MAAL NIETS met klantvriendelijkheid te maken!!!