Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Desiree_1993 schreef:Veldhoven
Kempisch ruiterhuis
Super service, kleine winkel, beperkt aanbod. Ze hebben wel hele mooie chaps, jodphurs en caps, dus in principe zou jij daar moeten kunnen slagen!
Eindhoven
CVS ruitersport
Redelijke service, kleine volgepropte winkel, beperkt aanbod. Ze hebben ongeveer evenveel als het Kempisch ruiterhuis, maar dan goedkopere merken & mindere kwaliteit
Sterksel
Brabants Ruiterhuis
Super service, ruime winkel, groot aanbod. Verkopen veel merken, hoe het zit qua jodphurs en chaps weet ik zo niet. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar deze winkel!
xLuus schreef:Hypoweert vind ik ook niet verkeerd, erg groot! En divoza ook wel, maar is wel een eind rijden
Lauss schreef:xLuus schreef:Hypoweert vind ik ook niet verkeerd, erg groot! En divoza ook wel, maar is wel een eind rijden
Superslechte service, betweterig personeel (echte bitches). Wel een leuk aanbod!
sabby schreef:vind het Gareel echt een aanrader!
klein maar fijn (niet heel erg klein trouwens)> ze hebben inderdaad dingen echt wel beduidend goedkoper als ergens anders!
zeker ff gaan kijken
asjemenou schreef:sabby schreef:vind het Gareel echt een aanrader!
klein maar fijn (niet heel erg klein trouwens)> ze hebben inderdaad dingen echt wel beduidend goedkoper als ergens anders!
zeker ff gaan kijken
Imo hoort het Gareel toch wel bij de grotere winkels!!
Oke, je hebt natuurlijk nog grotere.
kattie schreef:nuenen heeft super service! klein assortiment en de duurdere merken.
het gareel, beetje chaotische winkel maar wel veel korting altijd en heeeeeel veel keus.
Breugel zit geen zaak???/ woon er namelijk en ken hem niet..
eindhoven heeft veel te weinig keus..
sterksel is ook super!! ga ik ook vaak heen. veel keus en goede prijs.