Berwicowa schreef:Wijers komt 14 januari bij mij. Hij belde gisteren op en wist nog exact om welk paard het ging terwijl hij vorig jaar juni bij mij is geweest. hihihi vond ik wle grappig.
Hij ziet er misschien niet zo uit, maar hij is wel erg slim he
Succes alvast de 14e!
saden schreef:Fijn dat er iets te vinden was. De laatste keer dat ik er geweest was heb ik een schop onder mijn kont van hem gehad. Ik durfde niet te rijden omdat ik dacht dat mijn paard nog last had. Ik heb onder de begeleiding van zijn dochter een poosje gereden en toen was het ook klaar.
Je warrige verhaal snap ik helemaal. Wat mag/ moet je nu doen?
Warrig he 
Ik moest me paard 2 a 3 dagen vrij geven, en kon daarna gewoon weer rustig opbouwen, en vooral met losse teugel, kan paard mooi op 4 benen weer 'leren' lopen. Is denk ik ook wel wennen voor het paard.
Hij vroeg aan mij wanneer ik mijn volgende wedstrijd had, en ik zei 12 januari, maar die kan ik ook wel afzeggen, daar had ik ook wel een beetje op gerekend. Hij ook direct; en waarom? dat kan toch ook makkelijk?
Had niet verwacht dat hij dat goed zou keuren een wedstrijd, maar hij was zo overtuigt, dus zeg ook maar niets af
Ben stiekem wel al een beetje nieuwsgierig naar het resultaat