Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
thea schreef:Als je niet van geruk en gepluk houd, als ik J. Schreurder zelf zie rijden zie ik niet anders. Ze zal zo wel niet les geven. J. Schreuder heeft zelf les van Kloosterboer. Het lijkt mij zinnig om les te nemen op het niveau waar je nu goed uit de voeten kunt.
Waar ze je goed kunnen begeleiden met je jonge paard. Als je straks M/Z rijd kun je altijd verder kijken.
Verder veel succes met het zoeken. Je hebt al veel namen zie ik.
Ga anders ook eens kijken bij een les van verschillende instructeurs, helpt misschien ook bij je beslissing.
Esperanza schreef:Dat doet het bij haar juist heel goed hoor. Mijn paard was bijvoorbeeld niet groen meer, maar wel erg verreden. Alles moest overnieuw en daar is ze goed in.
Mijn instructrice kan juist goed helpen om een paardenlichaam in balans te brengen en een goede basis te leggen voor een (sport)carrière.
Daarom zei ik ook, ga anders eens kijken als je tijd hebt en in de buurt bent....
DresslOver schreef:welke ook een aanrader is is mischa koot. heeeele fijne ruiter en instructeur.
langemans schreef:Wie heel goed is in het begeiden van jonge paarden is Johan Hamminga. Hij woont in Elspeet, wat niet zo gek ver van jou vandaan is.