Decathlon, ervaring?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cortes_

Re: Decathlon, ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 22:23

Ik woon een beetje in de buurt van een Decathlon, die is in de Amsterdam Arena, 3 kwartier of misschien iets meer fietsen vanaf mijn huis.

De spullen zijn echt goedkoop en van een redelijk kwaliteit, maar soms zitten er een paar simpele 'foutjes' in. Ik heb er bijv een rijbroek van en de stiksel zijn dan niet van elastiek, en rekt dat niet mee. Maar het is wel echt prima! En het kost ook echt niks, en ziet er ook leuk uit!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 22:25

Haha zijn stiksels normaal wel van elastiek dan? Tong uitsteken

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 16:31

Ik heb dus echt een slechte ervaring met de decathlon. Was onderlaatst geweest (Amsterdam geloof ik). Op de site stond dat ze alles ruim op voorraad hadden kwamen we daar aan. Alleen spullen maat pony. En dat was hooguit 5 dingen van hetzelfde. Ook slechte service op dat filiaal we konden wel bestellen en dat moest dan uit frankrijk komen. Ookal beviel het artikel niet moesten we wel de verzendkosten betalen.

Opzich zijn sommige spullen wel van goede kwaliteit.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 16:58

Ik vind in Kerkrade het assortiment wel meevallen. Niet heel erg uitgebreid, maar toch wel even uitgebreid als de andere sporten! Ik ben absoluut tevreden over de spullen die ik er gekocht heb. Ik heb ook een keer iets besteld, maar ik kan me niet meer zo snel herinneren dat ik verzendkosten heb moeten betalen...

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:40

De Decathlon in Amsterdam kom ik best vaak.
2 jaar geleden heb ik daar een Shethoofdstel gekocht voor 7,50, en ik was nieteens ontevreden over de kwaliteit, ik gebruik hem namelijk nu nog! Alleen nadat hij was aangevreten door de geiten heb ik nu toch echt een nieuwe nodig Tong uitsteken
Ook heb ik er mijn chaps, jodphurs en rijbroeken vandaan, die zitten echt heerlijk en geen klachten!
Ook heb ik er een halster vandaan, tja was maar 5 euro dus ik dacht: ach als weidehalster Tong uitsteken
Maar hij wordt toch wel gebruikt als mooie want ik heb hem nu een maand ofzo en hij is nog lang niet verkleurd of wat dan ook Knipoog

Dus ik ben dik tevreden, vooral over de service, want toen ik een staartriem kocht, en er bleek een scheurtje in te zitten waarmee het nogal gevaarlijk was om er nog mee te rijden, terwijl ik hem al had gebruikt kon ik hem zo weer inleveren Haha!

Dus ik ben ook absoluut tevreden!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 19:11

Hm, de ervaringen zijn nogal verdeeld hoor ik! Tong uitsteken

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 01:13

Huilen van het lachen
mijn moeder sprak laatst iemand en ze hadden het over de decathlon, mijn moeder zei toen dat ik er altijd rijkleren kocht maar dat ze eigelijk niks meer hadden en toen zei die man waar ze mee aan het praten was Daar gaan we wat aan doen! Clown

blijkt dat hij dus mensen kent van de decathlon Clown wie weet Haha! ik hou het in de gaten Knipoog

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 18:42

Haha, zorg maar dat ze ook wat meer spul voor shetties halen Tong uitsteken

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:33

ik heb er nog nooit van gehoord, hebben ze een website?

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 13:28

http://www.decathlon.be/ Lachen

Ik pas geen enkele van hun rijbroeken, maar loop er wel eens graag rond voor te kijken. Mijn leren laarzen komen van daar, die toen heel wat duurder waren dan dat ze op de site staan. Zitten op zich wel goed, maar de kwaliteit is gewoon flut. Scheve mond Binnenkant komt helemaal los.

Lothorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:07

ik heb er al een paar halsters, hoevenvet en rijbroeken gekocht. alles is van goede kwaliteit, de rijbroeken gaan na 4 jaar nogaltijd mee Schijnheilig

Tess_Liss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:14

Ik heb daar chaps gekocht voor 10 euro, die hebben het lang volgehouden, ook een paardrijbroek van 5 euro, gaat ook al 3 jaar mee ( toch wel 3 x per week mee gereden ) , en een wit onderlegd hoofdstel, was ook maar 20 euro. die heb ik pas een half jaar maar tot nu toe is tie nog in perfecte staat Knipoog , en ook nog een zadelonderlegger, tegen de druk ofzo.. o ja, en ik heb er ook ooit nog halsters gekocht voor een paar centen.

ik ben dus wel tevreden voor die prijzen..

x

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 22:58

Ik vind decathlon een fijne, goedkope winkel.. kga altijd naar de decathlon in kerkrade trouwens.
Ik heb er een rijbroek, 2 dekjes, onderlegger, borstels, poetskist, beugelriemen, halstertouw, paardensnoepjes, wondspray etc. vandaan en ben over alles tevreden Ja .
Behalve dan over het halstertouw dat meteen kapot ging maar dat zal wel een fabrieksfout ofzo zijn geweest.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 00:53

Decathlon in amsterdam heeft er een 'straatje' bij Haha!
ik ga er binnenkort zeker is kijken!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 17:26

Decathlon is een superwinkel. Ik heb net 2 rijbroeken gekocht (€19.90 per stuk) en een mooi zwart halster met een lang touw eraan (€14.90). Het is allemaal van het merk fOuganza dus eigenlijk is dat spotgoedkoop en toch nog prachtig. Bovendien is het ook heel erg handig voor als je een lekker warme jas voor school moet hebben of een tent etc. Ze hebben er echt heel veel en de prijzen zijn er echt laag (vooral bij de paardenspullen).
Echt een superwinkel!! Dus ga er zeker heen. Bij ons is het ook heel ver rijden maar ik heb het er graag voor over!!

Ciaokes Cool

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 01:52

Yeaah ik ga voor kerst ook weer spullen kopen!! en heb ipv een kerstpakket een bon van 25 euro voor bij decathlon gekregen Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 20:24

Weet iemand toevallig de lengte van de dekjes? Ik zie op de site nameljk dat ze een vrij rechte voorkant hebben, maar zouden ze dan ook onder een dressuurzadel passen?
Als niemand het hier weet dan ga ik er van de week wel even langs om te kijken....

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 23:45

Hmmm, ik heb dit topic duidelijk gemist.
Ervaringen gezocht met winkels hoort op EA.
Bij deze dus nog een verplaatsing HAR-->EA-GZ Diensten