[GZ] Stalling omgeving R'dam Zuid.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Re: [GZ] Stalling omgeving R'dam Zuid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 00:25

In Barendrecht heb je best veel stalletjes zitten bij mensen thuis enzo! Dus ik zou als ik jou was lekker je fiets pakken en overal aanbellen om te vragen of ze nog een plekje over hebben Knipoog

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 02:08

miesie schreef:
In Barendrecht heb je best veel stalletjes zitten bij mensen thuis enzo! Dus ik zou als ik jou was lekker je fiets pakken en overal aanbellen om te vragen of ze nog een plekje over hebben Knipoog

haha ja maar dan hoop ik wel dat ze betaalbaar zijn en een weitje hebben, trouwens heb ik daar het lef wel voor? Clown Tong uitsteken

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 10:00

Gowlan schreef:
Heeft niemand een stalling of een weitje in Rotterdam en omstreken? (b'drecht, Ridderkerk..) Ik zoek het zozeer per direct maar misschien voor begin tot ongeveer half 2008

Mag ik vragen waarom je maar een half jaar stalling zoekt?

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 11:20

mariekie schreef:
Gowlan schreef:
Heeft niemand een stalling of een weitje in Rotterdam en omstreken? (b'drecht, Ridderkerk..) Ik zoek het zozeer per direct maar misschien voor begin tot ongeveer half 2008

Mag ik vragen waarom je maar een half jaar stalling zoekt?

Oeps, verkeerd getypt dan maar ik bedoel eigenlijk dat ik niet stalling zoek waar ik per direct in kan,
-nee- want dat maakt niet uit, al is het pas half 2008 dat ik kan intrekken dat is ook goed, ik zoek het niet voor een half jaartje maar voor over een half jaartje als het niet eerder toelaat. haha Lachen
sorry dat ik zo beknopt ben, ben er niet zo heel goed in Tong uitsteken

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 12:00

miesie schreef:
Nannes schreef:
oh, dan zou ik er eens gaan kijken.
Daar in de buurt,op de benedenrijweg zit ook nog een pensionstalling. een aantal jaartjes terug is die een keer afgebrand, nu is die weer opgeknapt. ik weet alleen niet hoe die heet, maar ik weet wel dat er een paar maandjes terug een bord op het hek hing: paardenstallen te huur! kosten weet ik ook niet.

Dat is stalhouderij den Eijck Clown Maar die zijn nu verhuisd! Het is eerst van een andere eigenaar geweest, maar dat is alweer jaren geleden en het is nu een hele tijd Den Eijck..

haha, oeps Bloos

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 01:13

Nannes schreef:
miesie schreef:
Dat is stalhouderij den Eijck Clown Maar die zijn nu verhuisd! Het is eerst van een andere eigenaar geweest, maar dat is alweer jaren geleden en het is nu een hele tijd Den Eijck..

haha, oeps Bloos

Waar zit die nou dan, ik dacht op de oostzeedijk ofzoiets?

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:39

TS: Ik zag dat je vrijdag avond langs ben geweest op Klootwijk, heb je er interesse in ?

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 00:04

Debortje_ schreef:
TS: Ik zag dat je vrijdag avond langs ben geweest op Klootwijk, heb je er interesse in ?

Ja opzich wel, het is niet luxe maar paarden geven er niks om, verder lekker dat er een weitje is, in de bak valt denk ik opzich wel te rijden, en naja anders rijd je buiten.
Was jij er zelf ook vrijdag, ik was 'smiddags en 'savonds even langs gekomen btw Knipoog