Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miesie schreef:In Barendrecht heb je best veel stalletjes zitten bij mensen thuis enzo! Dus ik zou als ik jou was lekker je fiets pakken en overal aanbellen om te vragen of ze nog een plekje over hebben
Gowlan schreef:Heeft niemand een stalling of een weitje in Rotterdam en omstreken? (b'drecht, Ridderkerk..) Ik zoek het zozeer per direct maar misschien voor begin tot ongeveer half 2008
mariekie schreef:Gowlan schreef:Heeft niemand een stalling of een weitje in Rotterdam en omstreken? (b'drecht, Ridderkerk..) Ik zoek het zozeer per direct maar misschien voor begin tot ongeveer half 2008
Mag ik vragen waarom je maar een half jaar stalling zoekt?
miesie schreef:Nannes schreef:oh, dan zou ik er eens gaan kijken.
Daar in de buurt,op de benedenrijweg zit ook nog een pensionstalling. een aantal jaartjes terug is die een keer afgebrand, nu is die weer opgeknapt. ik weet alleen niet hoe die heet, maar ik weet wel dat er een paar maandjes terug een bord op het hek hing: paardenstallen te huur! kosten weet ik ook niet.
Dat is stalhouderij den EijckMaar die zijn nu verhuisd! Het is eerst van een andere eigenaar geweest, maar dat is alweer jaren geleden en het is nu een hele tijd Den Eijck..
Nannes schreef:miesie schreef:Dat is stalhouderij den EijckMaar die zijn nu verhuisd! Het is eerst van een andere eigenaar geweest, maar dat is alweer jaren geleden en het is nu een hele tijd Den Eijck..
haha, oeps
Debortje_ schreef:TS: Ik zag dat je vrijdag avond langs ben geweest op Klootwijk, heb je er interesse in ?