stalling?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Shet

Re: stalling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 09:45

Ik nu ook nog geen 5 minuten Haha! Knipoog
Persoonlijk denk ik dat Prinsenstad wel ver is......

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 00:48

Ik zou als ik jou was toch gaan voor een pensionstal met een goede buitenbak! Dat lijkt me een stuk beter als Charlois, een binnenbak waar je amper gebruik van kunt maken en een slechte buitenbak..
Ik vind zelf een pensionstal fijner, omdat dat vaak gewoon veel beter is voor je paard.. Het is er vaak een stuk rustiger met meer de gelegenheid om je paard naar buiten te doen!
Is manege Reyerbos anders niets voor je? Een stuk beter dan charlois en je betaalt hetzelfde, alleen je krijgt er meer voor terug!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 18:43

Binnenkort komt er bij mij thuis een stal vrij.
We zitten in Barendrecht aan de kant van Rotterdam 5 a 10 minuutjes bij Charlois vandaan. We hebben 3 stalletjes, maar omdat ik het zo druk met mijn studie heb verhuren we er 2.
De stallen zijn 3,5 bij 4 m, met een luik naar buiten. Er word (vrijwel altijd) elke dag uitgemest, en ze worden 5 keer per dag gevoerd, en ze krijgen twee keer per dag stro om te knabbelen (ze staan op vlas).
Verder hebben we twee kleine stukjes wei, waar ze in de zomer elke dag 1 a 2 uurtjes opgaan. En een verlichte buitenbak van 30x40 meter die altijd te rijden is. Verder hebben we een warmwater spuitplaats (met binnenkort wss solarium) en krijg je een grote eigen afsluitbare kast.
We zijn echter wel erg kritisch met wie we op stal halen. Het is aan huis en ik wil met plezier op mijn eigen stal komen. Dat betekent dus eerlijk (rij)gedrag en elke dag netjes je paard komen verzorgen.