Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheveyo schreef:Hai,
Welke smid heb jij en waarom bijvoorbeeld? Meneer Vermeer uit Baarn. Het is een al wat oudere man en doet het dus nog voor z'n hobby, dus hij neemt goed de tijd voor je paarden.
Traditioneel of Natuurlijk? Traditoneel
Westernbeslag eventueel bekend? Denk het niet
Doet hij/zij ook minipaardjes? Ja
Hoe zit het met de afspraken? Heel goed, hij komt altijd z'n afspraken na. Het is alleen nog wel eens lastig hem te pakken te krijgen op z'n mobiele telefoon.
Welke prijzen rekent hij/zij ongeveer? 15 euro voor bekappen (erg goedkoop dus, en ik vind kwaliteit erg goed!)
Ik kan je deze hoefsmit echt aanraden, hij doet supergoed z'n werk, neemt uitgebreid de tijd voor je paarden en is altijd bereid advies te geven (hij heeft al heel wat jaren ervaring).
Alleen weet ik niet zeker of hij nog nieuwe mensen aanneemt, maar daarvoor kan je hem natuurlijk altijd even bellen.
Nickeltje schreef:Aha, als Zeist meetelt dan is dit mijn smid:
Jan Avezaat (ja, zonder -h)
Hij woont dus in Zeist. We hebben hem al jaren, hij is misschien wat duur, rondom beslaan (warm) is 90 euro en rondom uitgebreid bekappen is 25 euro.
Maar hij is wel heel eerlijk als ijzers nog een keer te gebruiken zijn, dan is dat dus goedkoper en als 1 van onze paarden niet nodig is, dan doet hij daar ook gewoon niks aan.
ElCamino schreef:Hey Chev..... naar dat Sue ermee op moet houden voor je...
En als deze Sjaak die genoemd wordt zwart haar heeft, een baby en in een rode bus rijdt..... zou ik hem niet nemen.... hij komt ook bij ons en denk niet dat hij een typje is voor Kit....
Voor verdere info pb me even...
Richtje schreef:Drikus Vermeer neemt geen nieuwe klanten meer aan
En imo wordt het ook tijd dat hij met pensioen gaat
ThaGirl schreef:Richtje schreef:Drikus Vermeer neemt geen nieuwe klanten meer aan
En imo wordt het ook tijd dat hij met pensioen gaat
Hmm jammer.. Ik ben iig zeer tevreden over zijn werk.
Afgelope avondzondag had m'n paard ineens een hoefzweer en maandag stond hij (kosteloos) op de stoep.
ThaGirl schreef:Hmm ik heb hem nu denk ik pas zo'n 1-1,5 jaar. Dus kan niet oordelen over eerder.
In principe is hij gewoon een 'boeren-hoefsmit' en dus prima geschikt voor mijn 'boeren-paarden'
Maar idd word hij al wel wat ouder..