nou goed, bij deze dus mijn verhaal.
op 17-8 plaatste ik een bestelling. in totaal ging het om 4 dekens met een actie aanbieding (hoefde er maar 3 te betalen) onderlappen en elastische klittenbandsluitingen voor op de bandages.
hiervoor had ik met ze gemaild over de maat van de dekens en hier had ik inderdaad binnen twee uur antwoordt op.
op 21/8 kwam er een mailtje, een van de dekens was niet leverbaar. zodra die er was zou de boel verzonden worden.
vervolgens kwam er een email dat het nog precies een maand langer zou gaan duren voordat hij binnenzou zijn en ik zou dan pas in oktober mijn dekens krijgen.
ik gereageerd dat ik het gedeelte van het pakket wat er wel was al thuis wilde hebben. mede omdat mijn paard de deken nodig had.
die zouden op gestuurd worden. (alles wat al aanwezig was. je verwacht dus alles op 1 deken na)
er komen 2 dekens en de klittebandsluitingen binnen.
meteen gemaild dat het niet klopt.
dat was heel vreemd dat de bestelling niet klopte natuurlijk.
op 22 oktober zijn we gaan bellen. de laatste spullen zouden verstuurd worden. en inderdaad er kwam een pakje aan. 2 dekens. maar, geen onderlappen.
er zat wel een zakje snoepjes bij.
een mailtje na menige mailtjes vertelde mij dat de onderlappen (die ik dus zo lange tijd geleden al besteld had) nog niet binnen waren gekomen.. zou volgende week binnenkomen.
nooit meer wat van gehoord.
er werd weer gebeld. steeds kwader natuurlijk. het is afgesproken dat mijn geld van de onderlappen terug zou komen. ik toch andere onderlappen zou krijgen, en zei vroegen ineens mijn kleding maat. een presentje dus.
maandag (afgelopen) stond inderdaad het geld op mijn rekening. maar dinsdag, woensdag, donderdag, geen pakje. vriendlief weer gebeld. dit keer de eigenaar van de zaak aan de telefoon. het was geen vriendelijk gesprek, maar uiteindelijk heeft de man beloofd als het er vrijdag of zaterdag niet was, zou hij het wel even persoonlijk langs komen brengen.
wel werd er gezegd dat dit nou eenmaal de manier van zakendoen was voor hun.
mn vader belde me net op. het pakketje is binnengekomen.
ik bestel hier nooooit meer.
als jullie nog wat dingen willen ondernemen. count me in.