Iemand ervaring met horsemopolitan?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

kohtje

Re: Iemand ervaring met horsemopolitan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:19

alles is geregeld ! Er was echt iets goed mis gegaan maar ik heb mijn deken binnen!

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:41

Heb 12 september een deken besteld maar kreeg maar niets, niet eens een mailtje terug.
Ik heb al verschillende keren terug gemaild ook wel mailtjes terug gehad, het mooiste mailtje betreft van 20 september daarin stond dat de deken de volgende dag op de post zou, maar natuurlijk een week later nog niets.
{ Heb zelfs in mails aangegeven dat als de deken niet te leveren is dat ik mijn geld terug wilde }.
Weer gemaild kreeg eerst niets terug totdat er in een mailtje stond dat ze problemen hadden met de mailserver, dat was afgelopen vrijdag en daarin stond dus ook dat de deken al op de post was, nou maandag, dinsdag en nu woensdag geen deken natuurlijk.
Ik heb vandaag maar gebeld ze zouden het uitzoeken en mij zo snel mogelijk terug bellen, ik heb er een hard hoofd in. Boos!
Wat een waardeloze internetshop.
Maar ik blijf ze stalken ze krijgen mij niet klein !!!
Mijn advies bestel niets bij Horsemopolitan !!! Extreme duivel

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 15:59

Smoesjes zijn ze iig de beste in daar.. Ik heb inmiddels mijn geld terug gelukkig

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 23:29

Zelf heb ik ook een hele vervelende ervaring met horsemopolitan.. uitgebreid zet ik het nog niet neer. er is vandaag nog een erg vervelend telefoontje gepleegd, en wacht eerst tot mn laatste spullen binnen zijn voor ik in ga op details. kan wel vertellen dat ik over 1 zending nu al bijna 3 maanden doe!

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:18

Heb vandaag maar weer eens met ze aan de telefoon gezeten, ja ik houd vol, ze zouden de deken afgelopen vrijdag binnenkrijgen maar nu is het dinsdag en nog geen deken.
Dus gewoon weer bellen, nu zeiden ze dat ze de zending van vrijdag pas vandaag binnen hebben gekregen en het moest nog uitgepakt worden.
Maar als de deken erbij zat dan zou ik vandaag nog per mail een bevestiging krijgen.
Nou ik heb er een hard hoofd in.
Als ik niets hoor bellen we gewoon weer en dan wil ik mijn geld terug.
@ Quicksilver heb je lang op je geld moeten wachten voor ze het hadden teruggestort?

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 17:29

een week of 3, 4 nadat ik haar had gesproken, het kwma ook nog eens in 2 delen. dan belde ik terug waar de rest bleef zei ze dat het al overgemaakt was en dan duurde het vervolgens nog een week voor dat het binnen was..

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:41

Gelukkig heb je je geld terug ik wacht nog even af maar ik moet zeggen iedere keer als ik ze weer eens aan de telefoon heb word ik steeds minder vriendelijk, kan er niets aan doen maar ben het zat.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 23:03

ik zelf heb altijd mail contact gehad met ze. vriendlief heeft hele vervelende telefoontjes gepleegd. dat ik zelfs stond te trillen Nagelbijten / Gniffelen

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 23:19

Wordt het niet een keer tijd om gezamenlijk actie te ondernemen? Hoe langer deze onderneming doorgaat met deze verkoop, hoe meer 'slachtoffers' er zullen zijn...Toevallig liep ik vorige week langs hun filiaal. Even heb ik nog overwogen om naar binnen te gaan. Ik bedacht me net op tijd dat het absoluut geen zin zou hebben...

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:34

Ik heb er aan zitten te denken om ergens een klacht in te dienen maar waar moet je wezen voor klachten over internetwinkels?
Ze hebben wel een KVK nummer misschien kan via die weg iets gedaan worden maar ben bang van niet.

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:35

Ik ga wel even op onderzoek uit!

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:37

Misschien is het programma Kassa iets ik ga ook even googelen.

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:38

Ik zal straks wel even met de consumentenbond bellen of zij nog tips hebben.

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:39

Ah jij bent super.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:46

ik snap jullie probleem niet hoor....

ik koop er echt regelmatig iets en krijg niet ales even snel binnen, maar als ik ze bel of mail wordt alles geregeld.
Had een poos geleden het een en ander besteld wat niet standaard bij hen verkocht wordt. Kreeg tussendoor een mailtje dat ze de bestelling bij de leverancier geplaatst hadden en dat ik het zo spoedig mogelijk door gestuurd kreeg. Heb het ook gewoon netjes binnen gekregen.

En als je er toch langs loopt, loop dan gewoon ff naar binnen, ze bijten niet hoor, zijn hartstikke aardige mensen.
Dan kan je vaak beter ergens over praten dan over de telefoon of email.

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:53

Mijn 'issue' met ze was inmiddels opgelost, dus dat was een van mijn redenen om er niet naar binnen te gaan (bovendien was het kort voor sluitingstijd en had ik geen zin om in mijn soort-van-vakantie zoiets op te pakken.

Het is fijn dat het bij jou wel goed is gegaan KellyG, maar helaas geldt dat voor de meeste mensen hier niet. Het lijkt een redelijk structureel probleem te zijn. Ik denk dat het beter is ze hier een keer met meerdere mensen op te wijzen en ze van tips te voorzien, dan dat nog meer mensen slechte ervaringen hebben. Daar heeft de klant niets aan, maar ook zijzelf niet.

Klagen puur om te klagen heeft mijns inziens geen zin. Je moet het doen om ofwel alsnog je producten te krijgen of je geld terug te krijgen, ofwel omdat je hoopt dat hun service naar andere klanten toe in de toekomst verbeterd. En mij gaat het met name om dat laatste.

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:55

Even langs lopen gaat bij een stel mensen niet zomaar zeker niet als je ongeveer 300 km. verderop woont.
Maar dit bedrijf verzint bij mij iedere keer een andere smoes waarom de deken niet verstuurt is, en de mooiste smoes was dat TNT post de deken was kwijtgeraakt maar geen probleem zeiden ze we sturen een nieuwe op.
Bij jou heeft dit bedrijf toevallig geen problemen gegeven maar bij een hoop andere klanten wel.
Het is toch ook belachelijk dat je zolang op je spullen moet wachten { alsof het helemaal uit verweggiestan moet komen }en dan is het nog maar de vraag of je de spullen krijgt, sorry maar dat is geen service.
En zoals Zandor zegt om te voorkomen dat andere klanten zo'n nare ervaring krijgen met dit bedrijf moet er iets aan gebeuren.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:00

ik doelde met langslopen op degene die er langs kwam.... ik ga ook niet "even langs" bij een winkel in amstedam oid...

ik weet niet wat voor deken je besteld heb, ze hebben een hoop van horseware (rambo) en dat moet uit engeland komen en weet dat dat weleens even kan duren. En daar kunnen zij ook niks aan doen, dat probleem ligt aan de andere kant van de rivier...

weet niet of het helpt, maar ik kan weleens een mailtje sturen met het verhaal dat er een hoop klachten zijn over levertijden e.d.
misschien dat ze er dan wel eens wat aan doen.

crazylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:07

Ik bestel er ook nooit meer!

Ik heb er een weather beeta besteld die leverbaar stond in blauw en bruin.

Kreeg ik een mailtje dat ze hem alleen leverbaar hadden in het bruin.
Waarom zet je dat dan niet op je site Verward Maar goed.
Ik heb via mail mn bestelling 3x geanuleerd en nooit meer wat vernomen.
Na drie maanden staat mn order nog steeds op wacht op betaling maar ik betaal geen cent! Vork

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:10

Ik heb al veel met ze gemailt en de laatste weken gewoon gebeld dan heb je ze persoonlijk aan de telefoon gaat veel sneller.
Het is geen Rambo deken maar dan nog hoeft het echt niet zo lang te duren, heb wel eens iets uit Amerika of Engeland besteld en dat had ik binnen 8 dagen binnen.
Het gaat mij om hun service en dat ze iedere keer iets anders verzinnen waarom deze deken niet bezorgd word ze zijn zo niet echt geloofwaardig bezig.

tjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 14:26

Ik heb er ook meerdere keren een deken besteld en alles is prima verlopen. Helemaal geen slechte ervaringen, en vind de mensen juist super behulpzaam.....

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 18:08

er zijn mij vandaag weer beloftes gedaan. ik ben benieuwd!
morgen kan ik waarschijnlijk mijn verhaal kwijt. (hopenlijk toch)

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 09:35

nou goed, bij deze dus mijn verhaal.
op 17-8 plaatste ik een bestelling. in totaal ging het om 4 dekens met een actie aanbieding (hoefde er maar 3 te betalen) onderlappen en elastische klittenbandsluitingen voor op de bandages.
hiervoor had ik met ze gemaild over de maat van de dekens en hier had ik inderdaad binnen twee uur antwoordt op.
op 21/8 kwam er een mailtje, een van de dekens was niet leverbaar. zodra die er was zou de boel verzonden worden.
vervolgens kwam er een email dat het nog precies een maand langer zou gaan duren voordat hij binnenzou zijn en ik zou dan pas in oktober mijn dekens krijgen.
ik gereageerd dat ik het gedeelte van het pakket wat er wel was al thuis wilde hebben. mede omdat mijn paard de deken nodig had.
die zouden op gestuurd worden. (alles wat al aanwezig was. je verwacht dus alles op 1 deken na)
er komen 2 dekens en de klittebandsluitingen binnen.
meteen gemaild dat het niet klopt.
dat was heel vreemd dat de bestelling niet klopte natuurlijk.
op 22 oktober zijn we gaan bellen. de laatste spullen zouden verstuurd worden. en inderdaad er kwam een pakje aan. 2 dekens. maar, geen onderlappen.
er zat wel een zakje snoepjes bij.
een mailtje na menige mailtjes vertelde mij dat de onderlappen (die ik dus zo lange tijd geleden al besteld had) nog niet binnen waren gekomen.. zou volgende week binnenkomen.
nooit meer wat van gehoord.
er werd weer gebeld. steeds kwader natuurlijk. het is afgesproken dat mijn geld van de onderlappen terug zou komen. ik toch andere onderlappen zou krijgen, en zei vroegen ineens mijn kleding maat. een presentje dus.
maandag (afgelopen) stond inderdaad het geld op mijn rekening. maar dinsdag, woensdag, donderdag, geen pakje. vriendlief weer gebeld. dit keer de eigenaar van de zaak aan de telefoon. het was geen vriendelijk gesprek, maar uiteindelijk heeft de man beloofd als het er vrijdag of zaterdag niet was, zou hij het wel even persoonlijk langs komen brengen.
wel werd er gezegd dat dit nou eenmaal de manier van zakendoen was voor hun.
mn vader belde me net op. het pakketje is binnengekomen.
ik bestel hier nooooit meer.
als jullie nog wat dingen willen ondernemen. count me in.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:19

uiteindelijk net nog een mailtje van ze gekregen en netjes de bestelde spullen.
gelukkig Lachen

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:27

Goh dat je alles binnen gekregen hebt.
Maar wat een verhaal zeg, ik heb dus niet het verwachtte mailtje van ze gehad ga ze zo maar weer even bellen.