Ten eerste is het continu omhoogschoppen van topics niet de bedoeling. Daarnaast is dit niet echt een Evenement, en wordt er specifiek om hulp/diensten/goederen gevraagd. Dus dan hoort het wel bij EA, en wel bij GZ-Diensten Ik ga het dus verplaatsen.
BGGBWM
Ik ben mijn kamer aan het opruimen. En er zijn een aantal dingen die ik wel kwijt kan. De dingen die voor mij makkelijk te verzenden zijn wil ik best naar je sturen. Anders zet ik het op marktplaats. Ik heb geen ervaring met het versturen van pakketjes, en het lijkt me nogal ingewikkeld. Ik zal van de week even kijken of er iets in een enveloppe past
K_im; dat zou super zijn! Als je spullen hebt (boek/dvd) die je wilt versturen, dan zou dat geweldig zijn! Als je zover bent laat het dan even weten, dan kan ik jou mijn adres pb-en!
Ik heb nu iets in mijn handen. Wat toevallig bovenop lag. Het is een pcspel 'Mijn Renstal' 1 keer gebruik. Mijn stiefzusje vond het niet leuk en ik ook niet Dus die kan ik alvast opsturen De rest moet ik nog steeds uitzoeken, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
BGGBWM
Helemaal goed! Mijn adres is xxxxxxxxxxxxxx te Zeewolde. Mag ik jouw emailadres? Die heb ik nodig om straks het bewijs van storting te versturen. Gabrielle
Ik doneer ook, van iedere foto die bij Kathographics gekocht word gaat er € 1,- naar Brooke, daarvan is € 50ct van mij en € 50ct van de klant. Altijd fijn om iets goeds te doen!
BGGBWM
Heejj bart en gabriella alles goewd met jullie?? bevalt de nieuwe stal??
maar om even ontopic teblijven Ik zal nog wel ff kijken of ik iets in de richting heb van oude paardenboeken,rijbroeken of caps.. ben jaartje terug zelf in zo'n ezelopvang wezen kijken en het is een goed doel! Super goed dat jullie hiermee begonnen zijn en ga zo door!!