Gz goede zadelmaker in West-Brabant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sampie

Re: Gz goede zadelmaker in West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:46

Gekkekoei, je bent de enige niet waar ''hij'' de boel heeft verziekt........ Boos!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 08:33

Vecht dit ergens anders uit, ik vraag om een zadelmaker en ben zoals eerder geschreven wel tevreden over deze man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:42

Mando schreef:
Zadelmakers blijven een probleem vind ik.
In onze regio zit Van Rijs en die heeft dus mijn zadel verkloot...

Bij hem kun je toch wel terug? Foutjes kunnen altijd gemaakt worden hoor. Hij heeft een goede naam, dus daar zal hij toch wel wat aan gaan doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:57

sammykuh schreef:
Ad Goos in Prinsenbeek!

ben er supper tevreden over en breng er altijd alles heen verklijnen maken maakt niet uit hij doet het goed en helemaal niet duur

Ik ben ook heel tevreden over hem! Zeker iemand die je kan proberen Charlotte. Ik denk ook dat het een voordeel is dat hij zelf geen zadels verkoopt. Dan gaat hij je teminste ook niet "overhalen" om gelijk een nieuw zadel bij hem te kopen als je gewoon nog met je zadel kan rijden.

Van de heimolen niet zo. Het meisje die mijn pony nu least werd daar ook door geholpen. Ik vond dat hij er niet zo geweldig veel verstand van had. Hij werd 4 weken later ook ontslagen en dat liep ook allemaal heel vaag. Het was een raar verhaal.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-08-07 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 09:05

Ik heb zelf ervaring met de Barrage in Lepelstraat, de fam. Kuin, die nog ouderwets verstand van zadels hebben zeg maar. Haha! Heimolen ben ik ook niet stuk van, degenen die er nu inzitten mogen niet eens naar mijn zadel kijken laat staan eraan zitten. Drunens Ruiterhuis ken ik alleen van derden, die er ook zeer over te spreken zijn.

Ga vooral gewoon op je eigen gevoel af, dat werkt meestal het beste Lachen . Hoe meer ervaringen, hoe meer verhalen en dan zie je op een gegeven mometn door de bomen het bos niet meer, en met elke zadelmaker heeft er wel iemand ooit een keer een slechte ervaring gehad.

Succes en laat nog even weten hoe het afloopt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:21

Ik heb laatst een les gehad van Ad Goos, kan niet anders zeggen, een topzadelmaker! Die man weet waar hij het over heeft.

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:34

Bitch schreef:
Ik heb laatst een les gehad van Ad Goos, kan niet anders zeggen, een topzadelmaker! Die man weet waar hij het over heeft.

dat zou natuurlijk heel goed kunnen zijn, heb geen ervaringen met hem

maar zijn helaas genoeg zadelmakers die denken te "weten waar ze het over hebben"
maar in de praktijk brengen ze er alleen niets van terecht Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:31

Geloof mij, ik heb er nu wel redelijk kijk op gekregen.. Ad Goos weet echt waar hij het over heeft.

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 08:12

Bitch schreef:
Geloof mij, ik heb er nu wel redelijk kijk op gekregen.. Ad Goos weet echt waar hij het over heeft.

In welke regio werkt hij, en heeft hij een website of zelf een (ruiterport) zaak
Ben dol op goede zadelmakers Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 09:32

Nee, hij heeft geen website, is er een van de oude stempel.. Hij zit, zover ik weet, in de omgeving van Breda.
Dus voor jou maakt het niet zoveel uit, Meppel of Breda Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 20:37

unamie schreef:
Bitch schreef:

In welke regio werkt hij, en heeft hij een website of zelf een (ruiterport) zaak
Ben dol op goede zadelmakers Tong uitsteken

Hij zit in Prinsenbeek. Hij heeft geen website en werkt of heeft zelf ook geen ruitersportzaak. Ik denk dat je daar je voordelen uit haalt want hij hoeft geen zadels te verkopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 10:03

Komt hij ook aan huis? In mijn optiek kan je nl alleen een zadel goed opvullen als je het paard er bij hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 17:37

russel schreef:
Komt hij ook aan huis? In mijn optiek kan je nl alleen een zadel goed opvullen als je het paard er bij hebt.

Hij komt aan huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 07:42

Heb je adresje en telnr?

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 08:37

moet je in het telefoonboek kijken hij heed Ad goos en woont in de harmonielaan in prinsenbeek!