Agradi.nl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Les_Fjal

Re: Agradi.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 00:42

Hier nog een tevreden klant Lachen
Meestal de volgende dag al in huis.

Bij mijn laatste bestelling had ik vier kg fruitsnoepjes besteld voor de paarden. Helaas zagen deze er zeer discutabel uit ( lees...beschimmeld ?!). Gelijk gebeld uiteraard... Dag later had ik direct een nieuwe emmer, die oude kon gelijk bij het vuilnis.

EquiNatura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 09:12

Wij bestellen ook regelmatig bij Agradi.nl
Alleen als ze dingen in backorder hebben zijn ze er niet echt handig mee...
Maar voor de rest leveren ze erg snel. Daarbij als het niet goed is kan je ze makkelijk retourneren.
Als je ze belt krijg je ook altijd goed advies. Tenminste dat is mijn ervaring.

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 12:34

Een vriendin van mij heeft op haar eerste bestelling ook erg lang moeten wachten.
Daarna ging het wel goed.

Maar ik bestel er niet meer..

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:37

Ik ben juist zeer tevreden over de service hoor, had laatst ook weer wat besteld maar duurde langer doordat iets niet voorradig was.
Ging op vakantie en had het een en ander al nodig voor ik weg ging, even bellen en ik had de volgende dag alle spullen in huis die ze wel hadden. Ze kwamen er zelf mee of de rest dan een paar weken opgeschoven moest worden en dat werd keurig twee dagen nadat ik weer thuis was geleverd.

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:50

Heb ook al eens weken moeten wachten en dan nog niet alles geleverd. Was ik ook bepaald niet blij mee. Laatste 2 x ging het weer snel. Heb ook nog wat vergoed gekregen; weidepalen die na paar mnd (2/3) in de wei al afbraken. Dacht dat ze in bezorging beter waren geworden..hmm. Nors opkijken
Heb toen eens gevraagd waardoor dat kwam; door internetverkoop, aanloopproblemen enz. Maarja, zijn nu weer jaar verder.

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 12:52

Het geld is vandaag van mijn rekening afgeschreven.
Zou het eindelijk allemaal binnen zijn?

Pling Pling

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:54

Het zal toch niet Up_to_Date?

Ik krijg een beetje de indruk dat ze standaarddingen op voorraad hebben maar dat de rest besteld wordt op het moment dat jij het besteld.

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 12:55

Klopt, wat ik kan zien op de site is dat mijn bijzet teugels niet op voorraad waren.
Ik had laatst al een keer gebeld en toen zeiden ze dat het max. 2 weken zou duren.
Maar ik ben nu 3 weken verder..

Ik snap dat hun afhankelijk zijn van hun leverancier maar voor mij is het allemaal erg vervelend!

soyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 13:02

Ik heb vorig jaar een staldeken besteld eind juli.als je voor 1 september bestelde kreeg je een gratis reflecterende deken erbij.Nou duurde het uiteindelijk 11 weken voordat mijn deken binnen was,maar zonder reflecterende deken.Die deken heb ik pas na enkele mailtjes gekregen met de rekening voor de reflecterende deken erbij.Toen heb ik gemaild dat deze deken gratis was bij de dekuen die in juli al besteld was.Het was ondertussen al half november.Tot op heden geen reactie opgehad,ook geen aanmaning om te betalen.
Nee bestellen doe ik daar niet meer,ik rijd er wel even naartoe om spullen te kopen.Want dat kan ook.

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 13:04

dwertje schreef:
Ik heb vorig jaar een staldeken besteld eind juli.als je voor 1 september bestelde kreeg je een gratis reflecterende deken erbij.Nou duurde het uiteindelijk 11 weken voordat mijn deken binnen was,maar zonder reflecterende deken.Die deken heb ik pas na enkele mailtjes gekregen met de rekening voor de reflecterende deken erbij.Toen heb ik gemaild dat deze deken gratis was bij de dekuen die in juli al besteld was.Het was ondertussen al half november.Tot op heden geen reactie opgehad,ook geen aanmaning om te betalen.
Nee bestellen doe ik daar niet meer,ik rijd er wel even naartoe om spullen te kopen.Want dat kan ook.

Jeetje.. Het zal je maar gebeuren.
Zo zul je zonder deken zitten, 11 weken lang..

soyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 13:11

Gelukkig was het een staldeken die toch pas in november op moest,maar vind het niet kloppen dat je zo lang moet wachten.

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 14:05

Mijn bestelling is net bezorgd Lachen

soyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 14:46

Nou dan heb je toch nog geluk dat je het zo vlug hebt.

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 18:00

Mooi dat je spullen er zijn.

Ik heb er pas nog besteld, binnen 2 dagen was het binnen.

margaretha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 18:07

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen ermee. En ik heb er al heel wat besteld.

Laatst had ik een grote bestelling met daarbij ook 40 poortgrepen, die niet op voorraad bleken te zijn. De rest werd netjes opgestuurd en toen de poortgrepen er waren werden ze nageleverd, zonder extra verzendkosten, natuurlijk Tong uitsteken

Ik bestel trouwens wel meestal telefonisch.

arijanne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 18:13

ik bestel er regelmatig,en heb geen klagen.Alles is altijd met een paar dagen binnen.