Jullie ervaringen met Divoza?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zammie

Re: Jullie ervaringen met Divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:31

Tja, het personeel kan id wel wat beter opgeleid worden. Vaak vage antwoorden en weten ook weinig van bijv. vliegensprays, wormmiddelen en moet ze ook altijd aangeven bij het afrekenen als iets goedkoper is als je er meer van koopt (wormmiddelen) en helaas ook al eens megemaakt dat ze een aanbieding hadden van een hoofdstel en toen ik ze bekeek het gewoon rotzooi bleek te zijn. er wat van gezegd en toen kwamen ze met het goede origeneel aanzetten. Hoeveel mensen ondertussen die nepper hadden gekocht? geen idee, beetje afzetterij.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:51

Ik heb er 1 keer wat via internet besteld, ik had al betaald en zat te wachten op het pakketje kreeg ik bericht dat het was uitverkocht en of ik niet het dekje in veelzijdigheid wilde of een andere.
Ik was allang opzoek naar dat dekje en moet dus een dressuur hebben en aangezien ik al betaald had en ik al een paar weken zat te wachten was ik er niet blij mee...
Het geld werd ook erg laat weer teruggestort.. en dan nog dat het erg duur is. Scheve mond

TouchAndGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:24

Haha die winkel is gewoon zó fout Vork Als ik daar rond loop word ik zó hebberig dan wil k echt alles hebben! Maar tis altijd zo duur hè Clown

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:28

Om te shoppen is het een leuke winkel. Ik vind Leek leuker en mooier dan Zoetermeer. Maar voor advies zou ik daar toch niet graag heen gaan. Daar mogen ze wel wat meer aan doen vind ik

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:14

ik woon een minuut of 10 van zoetermeer af en ga er ook geregeld heen, aangezien hypoplaza helemaal niets meer is.(die vind ik met veel nog duurder als divoza)
Ze zijn aan de prijs dat ben ik met iedereen eens, maar aangezien ik speciale bestellingen plaats, ik koop eigenlijk alleen IR & HH en dat hebben ze niet veel standaard in het asortiment. Maar moet zeggen dat de prijzen dan ineens een heel stuk leuker zijn, hun eigen huismerk pagony is gewoon veel duurder als ir of hh, maar dat is gewoon te bestellen.

En overgens heb ik verder weinig keus, er zijn nou niet leukere andere paardensport zaken in de regio(of ze zijn heel klein, dan kan ook wel alles besteld worden maar dan ga ik net zo lief naar zoetermeer)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:59

Ik vind divoza echt een pokkewinkel als het gaat om klantvriendelijkheid en advies.

Ik wilde graag leren laarzen, heb ze daar ook gekocht. Laarzen zijn veelste groot, en ze hebben er niet bij gezegt dat er coating op zit, wat ze nu dus wel beweren.

Ik wil handschoentjes kopen; "Hoeveel paarden rijd je per dag?" "Euh is 1 keer per week op de manege ook goed" Nou oke roeckls mee van 30 euro. Binnen 3 maand kapot. "Ja met wat voor teugels rijd je?" "Van alles en nog wat, ik rijd op een manege" "Ja met deze handschoenen kun je alleen met dressuur teugels rijden"

En dus weer geen geld terug, maar wel een advies, ja je kunt wel weer dezelfden kopen, plus dressuurteugels en dan voor en na de les van teugels verwisselen..

*Grapjassen*

geertje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 19:13

tja dat schiet niet op.
ik ga ook wel regelmatig een keer naar divoza, wi jwonen ook ongeveer 3 kwartier rijden van leek vandaan.
ik zou er nooit weer heen gaan voor een zadel, maar voor de rest, hebben ze wel de dingen die ik nodig heb, en anders kan je het wel bestellen, doe ik niet zo snel omdat je dan weer zover moet rijden.

JannemanLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:28

Ja net nog. Ik wil leren laarzen kopen zeg dat mens dat het €150 kost ik dus dat opsparen heb ik het bij elkaar kom ik daar wil ik die laarzen helemaal op maat maken en kopen zeggen ze zo van ja sorry ze zijn 200 euro + de kosten nog om op maat te laten maken dus kom je uit op 320 euro :S echt slecht daar.

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:21

Met de winkel in Heteren en de internetwinkel heb ik goede ervaringen. Ik word altijd netjes geholpen, snelle leveringen etc.

Maar de zadelpasservice van Divoza is k*t...
Afgelopen juni heb ik bij Divoza een bruin Rossner dressuurzadel gekocht. Het zadel lag niet helemaal goed toen ik het thuis paste, zadelpasservice van Divoza is langs geweest en zou het vermaken. Heb het vandaag opgehaald en gepast, het gaat nergens over! Ze hebben er voor en in het midden gewoon wat vulling uitgetrokken, kan het leer aan de onderkant gewoon vastpakken zo weinig vulling zit er nog in... Zadel ligt dus voor geen meter. Twijfel nog wat ik ga doen, terug naar Divoza en eisen dat ze het zadel terug nemen/echt goed vermaken (al twijfel ik nu hard aan het kunnen van de zadelmaker) of het zadel naar een goede zadelmaker in de buurt brengen...