ervaring paardensportonline

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JO93

Re: ervaring paardensportonline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 10:06

Gelukkig heb je, al is het een gedeelte, je geld terug!

Ik snap dit bedrijf niet hoor, mooie site en ziet er allemaal profecioneel uit en dan zo met je klanten om gaan....

Heb jij nog wat gehoord Xippo?

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 10:14

Wow wat een apart verhaal.. Ik heb een tijdje terug een zadelkast besteld daar en die hebben ze zelfs nog voor me in elkaar gezet en op de pensionstal gebracht, dus dat was superservice! (moest wel een beetje bijbetalen).. Het klopt wel dat ze slecht te bereiken zijn via de telefoon en dat je lang op je spullen moet wachten (kast was ook niet leverbaar toen ik hem besteld heb)

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 14:06

supertinkie schreef:
Wow wat een apart verhaal.. Ik heb een tijdje terug een zadelkast besteld daar en die hebben ze zelfs nog voor me in elkaar gezet en op de pensionstal gebracht, dus dat was superservice! (moest wel een beetje bijbetalen).. Het klopt wel dat ze slecht te bereiken zijn via de telefoon en dat je lang op je spullen moet wachten (kast was ook niet leverbaar toen ik hem besteld heb)

Toch nog 1 positief verhaal Haha!

Als paardensportonline nu ook gewoon terug mailt als er iets niet op voorraad is en een indicatie van de levertijd geven is er ook geen probleem denk ik.... maar 4 weken wachten op iets wat je gelijk betaald hebt en geen enkele reactie krijgt is gewoon slecht. Ik was gewoon bang dat ik opgelicht was.

Een mail is toch zo gestuurd en je houdt je klanten op de hoogte.

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 14:41

nou ja positief verhaal, ik vind lang wachten op spullen niet positief!

Ik bestel online om dingen snel in huis te hebben, anders kan ik wel naar de winkel een paar dorpen verder op rijden om te halen wat ik hebben moet!

Dan moeten ze hun lange levertijden voor op hun site vermelden.

Het spaarpotje waar het bij mij om begon staat nu nog steeds op de site! Ding is dus al sinds mei niet leverbaar! Haal het er dan gewoon af!

En mailen, als ze mailen hebben ze 9 van de tien keer nog niet eens het fatsoen om een normale aan hef er boven te zetten of een naam er onder!

Supertinker, misschien dat een klant in Sneek wat te heet onder hun voeten werd?

liefs
Lot

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 14:44

@ teriema: Dat zou best eens kunnen! Voor de rest vind ik het ook nergens op lijken hoor dat jullie allemaal zo lang zitten te wachten of op spullen die niet eens meer geleverd worden...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 14:47

Ok, dat 'niet goed op de hoogte houden' is misschien niet netjes, maar ik geloof dat de 'op het moment niet te leveren producten' eerst helemaal vanuit Duitsland moeten komen en dat duurt gewoon even.

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 10:00

Schimmelig schreef:
Ok, dat 'niet goed op de hoogte houden' is misschien niet netjes, maar ik geloof dat de 'op het moment niet te leveren producten' eerst helemaal vanuit Duitsland moeten komen en dat duurt gewoon even.

Dat is ook zo maar meld dan een levertijd, of op de site, of per mail!

Ik heb trouwens gisteren weer een mail gehad met excuus voor het trage leveren en de levertijd van mijn schoenen.... die moeten deze week bij hen binnenkomen....

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 15:55

Ik heb er begrip voor dat het lang moet duren als je dingen vanuit duitsland moet bestellen. Maar hoe moeilijk is het om dat je klant te laten weten en via de e-mail is het helemaal makkelijk. Als je er geen zin in hebt moet je geen eigen webwinkel beginnen!

Deze mensen hebben geen fatsoen! Ik wacht nu al een maand op een sjabrak die ik gewoon af wil halen. Mijn ordergegevens zijn nu 2 keer gewijzigd en dat heeft een hele maand geduurd!

Er zijn al tig mailtjes die kant op gegaan.. Nette mailtjes en hele boze mailtjes.. niks helpt!

Ik ben radeloos! Ik denk maar zo.. het zal vanzelf komen toch? En het sneue is ook nog dat het een verjaardags kadootje is... Ze was 10 augustus jarig.. Ik ben bang dat tegen de tijd dat ik eindelijk het sjabrak heb ze weer jarig is!

Mensen die het voor paardensportonline opnemen of begrip voor hun tonen hebben waarschijnlijk nog nooit iets bij hun besteld.. Knipoog

Het zullen best aardige mensen zijn en op hun manier ook hun best doen, maar ik ben het echt heel erg zat!

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 23:21

Schimmelig schreef:

En wat hebben wij als goed betalende klant daar mee te maken?

Je zet iets pas op je site als je het op voorraad hebt en meteen kan leveren en geen dingen die je dan niet kan leveren, daarom zijn er internet shops zodat je iets snel in huis hebt zonder er de deur voor uit hoeft.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 23:33

teriema schreef:
Schimmelig schreef:

En wat hebben wij als goed betalende klant daar mee te maken?

Je zet iets pas op je site als je het op voorraad hebt en meteen kan leveren en geen dingen die je dan niet kan leveren, daarom zijn er internet shops zodat je iets snel in huis hebt zonder er de deur voor uit hoeft.

Internet shops zijn juist zo goedkoop omdat ze geen 'dure voorraad' hoeven aan te leggen. Opslag en voorraad kosten namelijk klauwen met geld.
Levertijd verschilt van shop tot shop, maar dit moet wel duidelijk aangegeven worden.
Voor de supersnelle levering moet je gewoon in de winkel zijn, maar daar betaal je ook iets meer voor de directe service Knipoog

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:45

goh ben jij soms van paardensportonline?

Nee ik koop niet online om goedkoper uit te zijn, maar om niet de deur uit te hoeven met mijn kleine kinderen Knipoog Dit is ook voor het eerst dat ik ergens koop en dat het niet binnen 48 uur geleverd is. Had pas iets besteld bel ik 3 uur later of er nog wat bij kon en dat kon niet want het was al naar de transportafdeling! Gratis stuurde ze het wel nog na! Alle twee mijn dingen waren er binnen 24 uur dat is pas top! En daar wil ik voor betalen, kan nou niet zeggen dat paardensportonline goedkoop is?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:32

Fijne suggestieve opmerking. Waar is dat nu precies voor nodig?
Ik probeer namelijk alleen jouw opmerking "Webshops moeten alles maar op voorraad hebben" te weerleggen. Deze opmerking raakt namelijk kant nog wal.

Het is heel fijn dat je bij andere online shops een snellere levering treft, maar dit houdt gewoon niet in dat dit overal zo is. Daarom kun je beter maar eerst de leveringsvoorwaarden die op de website vermeldt staan even doorlezen Knipoog

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 12:46

Schimmelig schreef:

Omdat je zo voor ze op komt, want als je verder niets met ze te maken hebt waar maak je je dan druk om?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:35

teriema schreef:
Schimmelig schreef:

Omdat je zo voor ze op komt, want als je verder niets met ze te maken hebt waar maak je je dan druk om?

Ik probeer enkel iets uit te leggen vanuit een ander perspectief. Ik geef er verder geen kont om dat jouw bestelling zo lang op zich laat wachten hoor Knipoog

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:52

ik wacht ook niet op een bestelling Knipoog

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:54

Ik ben het met jullie beide eens.
Wanneer een webwinkel verkondigd dat het artikel op voorraad ligt, is deze verplicht dat na te komen en mocht dit niet het geval zijn (door de voorraad heen of wat dan ook), dan is de webwinkel eigenaar verplicht om dat tijdig te melden.
Als webwinkel kan je inderdaad niet alles op voorraad hebben, maar wat ik al zei... geef dit aan bij de klant, dan weet die waar hij/zij aan toe is en krijg je verder geen klachten.

*Ben bezig met mn eigen webwinkel, dus heb alle regeltjes al in 't hoofd Knipoog*

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:57

haha maar mijn geld moet misschien ook uit een voorraad in Duitsland komen Knipoog

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:00

haha wie weet! ?

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:07

Huilen Huilen Huilen

Ik word niet goed!!! Ze zijn er na 6 weken achter dat het sjabrak niet op voorraad is...
Als dat al 6 weken duurt... hoe lang duurt het bij hun dan wel niet om te bestellen....

Huilen Huilen

DRAMA!!

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 22:48

Xippo dit is jouw cursus "hoe het niet moet" !

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:42

Ja volgens mij hebben ze iets persoonlijks tegen mij! Ach gut

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 13:44

ze zien jou nu al als zware concurrent!

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:44

en er staat nog bijna niks in mn webwinkel :S

ChristinaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:10

Xippo schreef:
En het sneue is ook nog dat het een verjaardags kadootje is... Ze was 10 augustus jarig.. Ik ben bang dat tegen de tijd dat ik eindelijk het sjabrak heb ze weer jarig is!

Haha ja dan kunt je mij het volgend jaar wel geven Tong uitsteken
Maar niet best. Konden ze toch ook wel meteen weten dat hij niet op vooraad is? Verward
Ennuh.. het was 12 aug gees Knipoog

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 09:29

Bloos Bloos Bloos ohhh 12 augustus.. bedoelde ik.. haha geloof je t nog?

Nee meid je krijgt je sjabrak..! Ik ga straks over lijken! :p