Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
supertinkie schreef:Wow wat een apart verhaal.. Ik heb een tijdje terug een zadelkast besteld daar en die hebben ze zelfs nog voor me in elkaar gezet en op de pensionstal gebracht, dus dat was superservice! (moest wel een beetje bijbetalen).. Het klopt wel dat ze slecht te bereiken zijn via de telefoon en dat je lang op je spullen moet wachten (kast was ook niet leverbaar toen ik hem besteld heb)
Schimmelig schreef:Ok, dat 'niet goed op de hoogte houden' is misschien niet netjes, maar ik geloof dat de 'op het moment niet te leveren producten' eerst helemaal vanuit Duitsland moeten komen en dat duurt gewoon even.
Schimmelig schreef:Ok, dat 'niet goed op de hoogte houden' is misschien niet netjes, maar ik geloof dat de 'op het moment niet te leveren producten' eerst helemaal vanuit Duitsland moeten komen en dat duurt gewoon even.
teriema schreef:Schimmelig schreef:Ok, dat 'niet goed op de hoogte houden' is misschien niet netjes, maar ik geloof dat de 'op het moment niet te leveren producten' eerst helemaal vanuit Duitsland moeten komen en dat duurt gewoon even.
En wat hebben wij als goed betalende klant daar mee te maken?
Je zet iets pas op je site als je het op voorraad hebt en meteen kan leveren en geen dingen die je dan niet kan leveren, daarom zijn er internet shops zodat je iets snel in huis hebt zonder er de deur voor uit hoeft.
Schimmelig schreef:Fijne suggestieve opmerking. Waar is dat nu precies voor nodig?
teriema schreef:Schimmelig schreef:Fijne suggestieve opmerking. Waar is dat nu precies voor nodig?
Omdat je zo voor ze op komt, want als je verder niets met ze te maken hebt waar maak je je dan druk om?
Xippo schreef:En het sneue is ook nog dat het een verjaardags kadootje is... Ze was 10 augustus jarig.. Ik ben bang dat tegen de tijd dat ik eindelijk het sjabrak heb ze weer jarig is!