Hij gaat niet stoppen, maar hij gaat verder in Veghel. In Berlicum was geen uitbreidingsmogelijkheid meer. Dat waren de laatste berichten in ieder geval!
Hier ook alleen maar supergoede ervaringen met Langeraap.
Maarreh, volgens jullie berichten gaat hij dus verder met alleen zadels? Lijkt me sterk, dan zou je geen uitbreiding op je bestaande pand nodig hebben. Volgens onze info ging ie door met alles op een andere lokatie. We zullen het vanzelf zien, maar hij mag niet stoppen, want we kunnen 'm nog niet missen
steinstein
Ik kom al jaren bij Langeraap en ik kan alleen maar zeggen: TOP!!!! Karl is een hele fijne vent, en doet altijd zijn uiterste best om de klant het naar de zin te maken! Ik heb er geloof ik in totaal wel 3 zadels gekocht en de service die hij leverd verdiend een dikke 10!
Ik ben er gisteren nog geweest en Veghel is van de baan kreeg ik verteld . Verder op en top tevreden en vaste klant daar. Hij heeft toen voor mij speciaal een wintecspring besteld..ideaal!
Hmm, het wordt steeds spannender geloof ik. Ben benieuwd wat er uiteindelijk gaat gebeuren, als hij maar ERGENS verder gaat vind ik het goed. Ben er al een poosje niet meer geweest, had geen spulletjes meer nodig in mijn overvolle collectie.
Haha, en ik weet dat hij door gaat met alleen zadels en dat hij bij een vriend gaat intrekken met zijn zadels. Het is een bestaande paardenwinkel en hij gaat daarvoor de zadels doen. Iets wat hij leuk vindt en goed kan. Maar waar, dat is nog een raadsel dus, haha.
Financieel zit hij er ook niet goed meer bij, heb ik wel begrepen van hem. Hij heeft de laatste jaren veel ellende gehad met personeel sinds hij gescheiden is. Zonde, want hij leverde goed werk.