Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BeFunny schreef:klavertje schreef:Ik vraag toch om info ! Maar als ik ze vraag om te pony uit te proberen krijg ik als antwoord dat ze geen zadel hebben...tja toch een beetje raar, wie koopt er nou een pony zonder 'm te kunnen rijden ????
Met zulke onderbuik gevoelens gewoon daar niet heen gaan toch.
AVerelst88 schreef:Helaas zijn ze nog wel actief. Gisteren ons Friese veulen in moeten laten slapen ivm slokdarmproblemen. Deze zijn genetisch bepaald, dus al vanaf de geboorte aanwezig geweest. Veulen kende geen vast voer, stond in paspoort geboren 3-3-24 maar leek zeker een maand jonger. Geprobeerd contact op te nemen maar meneer geeft daar een mond waar je akelig van wordt. Uiteraard waren wij niet bekend met deze familie de jager, maar gaan hier zeker stappen ondernemen.
Titanos schreef:Beste mensen,
Helaas zijn wij ook opgelicht door deze familie, we gaan een rechtszaak/mediazaak hiervan maken. Nu hebben wij zoveel mogelijk gedupeerden nodig. Ken of ben jij iemand die opgelicht is door deze familie en wil jij kosten wat het kost er voor zorgen dat zij nooit meer iets met paarden kunnen doen? Stuur mij een pb en ik leg je verder alles uit!
Titanos schreef:Beste mensen,
Helaas zijn wij ook opgelicht door deze familie, we gaan een rechtszaak/mediazaak hiervan maken. Nu hebben wij zoveel mogelijk gedupeerden nodig. Ken of ben jij iemand die opgelicht is door deze familie en wil jij kosten wat het kost er voor zorgen dat zij nooit meer iets met paarden kunnen doen? Stuur mij een pb en ik leg je verder alles uit!
BarbaLala schreef:Titanos schreef:Beste mensen,
Heb je dit al gedeeld in de facebookgroep opgelicht in de paardenwereld?
myk_en_shant schreef:Heb je dit al gedeeld in de facebookgroep opgelicht in de paardenwereld?
HellHounds schreef:Hoi,
Ik wilde dit nog even toevoegen ivm dat dit een oud topic is.. maar wel de eerste die opkwam toen ik de naam opzocht.
Ik heb ook een pony bij fam. jager gekocht.
Maar na al dit gelezen te hebben mag ik in mijn handen knijpen dat deze gezond is. Ze verkopen nu pony's onder een andere naam (die al eerder genoemd is.) en nogsteeds met niet kloppende info.. Ik heb een pony gekocht met in de verkoop tekst en toen ik kwam kijken "geschikt als kinderpony". Uiteindelijk thuis ben ik 2x bijna getrapt omdat hij zo bang is voor mensen. Daar wil je geen kind naast zetten tenzij je echt een hekel aan je kind hebt! Gelukkig hoeft hij hier niet als kinderpony te dienen, en zijn angsten werken we hier wel aan. Maar ze verkopen nogsteeds paarden die niet voldoen aan wat ze zeggen dat deze zijn.. Dus pas aub op!
Verder ben ik heel blij met mijn pony, hij heeft wel een goed hartje, en hij komt er wel bovenop. Maar ik wist dat ik dit eerder gegoogled had, ondanks ik blij ben dat ik hem daar "gered" heb, hou je het zo wel in stand.. maar goed hij is nu eenmaal hier.
Google eerst even de naam voordat je een paard koopt & kijk goed uit..
Verder zag de plek er (nu!) wel oke uit, mijn paardje is ook eerder te dik dan te dun. Ik ga hem voor de zekerheid wel een wormenkuur geven
Mijn pony is trouwens niet de enige die bang is, de pony die naast die van mij op stal stond dijnste ook weg toen mijn moeder hem wou aaien. Dus ik ben bang dat ze de paarden daar niet zo lief behandelen.. maar dat is een aanname gebaseerd op verhalen die ik hier lees + het gedrag van mijn pony en dat paard. Verder heb ik geen gekkigheids gezien.
dit is mijn ervaring, vond hem wel belangrijk om te delen omdat ze dus al zo lang bezig zijn, en er tegenwoordig niet meer zoveel over te horen is.