Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Redrumfox schreef:He bah lian, is het weer raak.Goed dat je het hier hebt neergezet, voordat er weer iemand van oost naar west rijdt om vervolgens met lege handen weer terug te moeten rijden.
Lilian__ schreef:Ze heeft zo veel msn adressen, ze was toevallig vandaag en gister online en liep ze tegen me aan te zeuren. En over dat ze een shire hengst rijden blalblalabla.
Somebitch schreef:Mischien kun je de verhalen die hier in het topic staan uitprinten en mee nemen naar de politie. Zo weten ze dat dit een serieuze zaak is waar nog meer mensen last van hebben.
cavaletti schreef:wat is haar boktnaam???? of ben ik zo blond dat ik dat weer gemist heb
Lilian__ schreef:cranberry schreef:Er stonden foto's van mijn bijrijdpaard op Marktplaats met daarbij een beschrijving van een pony die te koop zou zijn. De foto's had ik zelf genomen en er stond een copyright op. De advertentie kon daarom snel worden verwijderd. Het meisje zelf heb ik ge-emaild, en daar kwam ze met smoesjes dat ze de verkeerde foto's had geplaatst. Thuis in mijn msn lijst heb ik haar naam nog wel....
Zou dat dezelfde zijn?
Heb je die foto's met die copright nog? En wat was de email?