Zadelmaker omg groningen, ervaring (Divoza)?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: Zadelmaker omg groningen, ervaring (Divoza)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:01

Uums schreef:
Kootstra is prijzig, maar geen afzetter. Als je een ingewikkelde hulpteugel bij hem wilt kopen word je eerst doorgezaagd over het hoe & waarom van zo`n ding. Vaak komt hij dan met een advies & zo kan het voorkomen dat je met een setje bitringen à 3 euro de deur uitstapt Haha!

Klopt hij is niet alleen goed voor je tuigage, rijtechnisch weet hij ook een hele hoop Haha!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:04

Ik kan indd ook Kootstra aanbevelen. Duur, maar dan heb je ook wat. Ja

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:17

Ik zou Divoza ook niet aanbevelen, alleen maar slechte ervaringen mee.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:21

Divoza Kootstra Ja

Met de laatste heb ik goede ervaringen, met de eerste totaal niet.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:24

Zijn nog best veel bokkers die (positieve Haha! ) ervaring hebben met Kootstra zeg!

Greetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:28

Ik begrijp niet helemaal wat jullie onder duur verstaan? Ik heb een nieuw stubben zadel gekocht bij Koostra vorig jaar. Inmiddels is het zadel tweemaal aangepast op mijn paard. Geheel kosteloos!! De eerste eigenaar van een zadel gekocht bij Kootstra kan elke keer het zadel kosteloos aan laten passen, ook als je besluit het zadel op een paard te gebruiken.

Voor het passend maken van een zadel wat niet bij hem gekocht is, betaal je. Misschien dat dit dan prijzig is, maar hij maakt het zadel dan ook goed passend.

Ik ben erg blij dat ik mijn zadel bij Kootstra heb gekocht. Mijn merrie is nogal veranderd en hierdoor moest het zadel dus aangepast worden. Bij een andere leverancier van zadels vrees ik dat ik alweer op zoek had kunnen gaan naar een ander (nieuw) zadel!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:35

Ik heb (helaas) heel veel ervaring met het 'op maat maken' van zadels. Heb nu mijn laatste zadel bij Kootstra gekocht en ben erg tevreden.

Zodra het voor je gevoel niet helemaal lekker zit, zet ik het dier op de kar en ga naar Groningen. Hij kijkt of het goed ligt en is dat niet zo maak je een afspraak.
Laatst heeft hij nog kostenloos een zadel vermaakt van het ene naar het andere paard. Hij kon de volgende week al en ik had het zadel binnen 3 dagen vermaakt terug. Pling

Topkerel! OK dan!

Heb trouwens wel gevraagd wat hij voor het vermaken van mijn andere Stubben vroeg (niet bij hem gekocht) hij moest veel doen maar ik was wel 300 euro kwijt. Bloos . Heb dat dan ook niet gedaan. Knipoog

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:43

Gisteravond is Fokkens uit Warffum geweest bij Otello. En ik moet zeggen dat ik hem ook wel goed vind. Hij had 15 zadels mee genomen en allemaal opgelegd.
Toen kwamen we uit op 4 zadels die goed pasten en hierbij heeft hij goede en duidelijke uitleg gegeven van hoe en wat.
En uiteindelijk hebben we een zadel gekocht Haha! .
Ben benieuwd hoe het zal gaan.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:00

Ik ben bij Sandra geweest, die zit in Rouveen. Ben daar erg tevreden over, je kan bij haar thuiskomen maar ze komt ook op lokatie. www.zadelmakerij.com

Rooooomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 17:40

ik heb mijn zelfgekochte zadel door fokkens laten nakijken en het zou volgens hem dus goed liggen. alleen de kussens moesten ietsje opgevuld omdat die wat waren ingezakt. nu blijkt dat het helemaal niet past. hy wou hem ook niet innemen. we hebben het naar divoza gebracht en die zag meteen dat het niet goed opgevuld was. het was klonterig en alles. divoza heeft het nu ingenomen en we hebben daar nu een zadel weg.

fokkens.. pfft prutser.