Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TeeGee schreef:Ruben zit toch in Rijssen? Ik ben niet zo gek van zijn rijstijl, maar zo zal ook niet iedereen weg zijn van Amsink.
Nikj schreef:Hank Melse, is wel Winterswijk (Gelderland)
Springt zelf internationaal, zeer goede springruiter.
Rijd ook met een rustige hand, en is consequent.
Sonja schreef:Frank Buitenhuis uit Holten, die kan dat wel.
Sonja schreef:montecito schreef:Weet jij wat zijn prijs is en hoe hij verder met het paard omgaat??
Zijn prijs weet ik niet, maar in de omgang met paarden: ik zou hem mijn eigen paard toevertrouwen. En ik ben een grote zeikerd
Hij rijdt netjes, niet grof, wel duidelijk, en heel consequent. Goed zadelvast, eerlijk.
Ga anders even een keertje bij 'm kijken, 't is maar een klein stukje vanuit Almelo.
nielsd schreef:Ik denk eerlijk gezegd niet snel dat Sonja gaat liegen.
Maar vertel even je eigen ,primaire, verhaal, en niet iets secundairs (ookal heb ik een vermoeden dat we dat alleen te horen krijgen... )
meisje23 schreef:ik zou echt kiezen voor steven veldhuis, hij zit in haaksbergen.
hij is 1 van de weinige ruiters die op een eerlijke en rustige maar consequente manier met de paarden omgaat.
ik vind hem veruit beter rijden als menig springruiters hier in de omgeving!
Marleen79 schreef:Ach, volgens mij moet je als ruiter soms wel eens wat hard zijn voor je paard om het gewenste resultaat te bereiken.. alleen maar lief zijn kan gewoon niet.
Ik heb op onze vereniging vaak les gehad van Ruben Rouweler en dat bevalt ook heel goed, dus ik zou mijn paard ook aan hem toevertrouwen.
Ik vind Henri Stegeman trouwens ook iemand aan wie ik mijn paard zo zou toevertrouwen.. hij rijdt echt heel netjes!