ervaringen met Harry Hoevers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Boyzone

Re: ervaringen met Harry Hoevers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:20

@ Patjelisa.

Hier dan eindelijk bericht over Chester.
Al zeker 12 weken stokkreupel, veearts hield het op een scheurtje in het kraakbeen, nu zo'n 3 weken geleden behandeld door Harry, Chester zat van voor na achter helemaal vast, nu zo goed als zuiver lopend.
Volgens mij zegt dat genoeg.
Heb verder nog wel een lange weg tegaan, maar er is weer vooruitgang en dat doet een mens goed.
Ik ben tevreden, met of zonder diploma's.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:07

Ook hier persoonlijk en in omgeving alleen maar goede ervaringen met Harry Hoevers, al heeft hij dan geen diploma.

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:51

Maandag is Harry Hoevers voor de tweede keer geweest bij ons op stal.
Hij heeft 4 paarden behandeld, allen gekraakt.

Een pony van circa 21 jaar is ook behandeld, zij had artrose en liep erg moeizaam de wei in en uit. Harry kon dat diertje wel weer goed aan het lopen krijgen had ie de vorige keer gezegd.
Gister (2dgn na de behandeling) liep de eigenaar met die pony aan de hand ri. bak. De pony liep 100 keer beter als voorheen. Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat geven!

Sirus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:06

Dinsdag komt Harry, voor de tweede keer, bij mijn trainer op sta. Ook onze friese hengst gaat eraan geloven. Mijn paard is begin april gedaan en echt 200% verbetering.

channie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:14

harry is een tijd terug ok bij ons op stal geweest. Hij heeft mijn paard ook gekraakt, alleen heb ik er weinig van gemerkt (had ook geen klachten maar wou hem voor de zekerheid na laten kijken) hij wist wel allemaal dingen over mijn paard te vertellen die precies klopte en toen begon ie ook nog dingen over mij te zeggen die precies klopte, dat was wel heel apart. mijn paard viel tijdens zijn behandeling ook bijna in slaap.