Zadelmaker Van Triest; gegevens?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

2misty2

Re: Zadelmaker Van Triest; gegevens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:19

Ik neem aan zijn leerling Venema.Die kwam samen met van Triest mijn zadel opmeten enz.En Venema gaat nu verder met de zadels.Ik heb overigens begrepen vorige week dat van Triest weer stabiel was en het weer langzaam de goede kant op gaat.

eilleen33: 2 maand al???Pff hoop dat ik hem echt wel snel heb.Paard verveeld zich dood met longeren en elke keer zonder zadel is ook niet wat!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:20

2misty2 schreef:
Ik neem aan zijn leerling Venema.Die kwam samen met van Triest mijn zadel opmeten enz.En Venema gaat nu verder met de zadels.Ik heb overigens begrepen vorige week dat van Triest weer stabiel was en het weer langzaam de goede kant op gaat.

eilleen33: 2 maand al???Pff hoop dat ik hem echt wel snel heb.Paard verveeld zich dood met longeren en elke keer zonder zadel is ook niet wat!

Ze heeft ook wel een westernzadel gelukkig Lachen

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:25

Rhodos.
We moeten dan met paard uit ruinerwold komen en weer terug.
En ik ben afhankelijk van degene van wie het paard is om met mij en Nianka er heen te rijden.
Met trailer en paard is het dus wel meer dan een uur rijden.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:26

Heb nu besloten om dan eerst maar naar tom van den brink te gaan.Die doet het iig wel voor een schappelijker prijsje.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:27

2misty2 schreef:
Nee,dit gaat erom dat Van Triest en Venema samenwerken en Feike niet meer met van Triest. Feike vertelde mij dat Van Triest hem nog steeds coacht Verward
Ik heb nog nooit een zadel gekocht(reed paarden voor anderen)en aan laten passen en over Van Triest hoor ik goede verhalen vandaar mijn keus...

Het maakt mij niet zoveel uit wie met wie samenwerkt maar uit de post van shabbay kan je lezen dat Feike er ook zijdelings 'aanhangt/bij zit'. Ik vroeg me even af waarom niemand naar Feike toegaat nu Van Triest ziek is en dhr. Venema het druk heeft.

>> Avelienvd: Als Feike bij jou langs kan komen hoef je er niet met je paard heen, dat zou schelen, toch? zo bedoelde ik het.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:36

Ja maar als ik z hoorde hoe lang het zou gaan duren voor mijn zadel aangepast kon worden.
Tja dan ga ik eerst verder kijken waar ik tercht kan.
En dat was nu bij Tom.
Ik moet namelijk sowieso voor 2 september mijn zadel dan weer hebben ivm wedstrijden.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:41

Rhodos wat jij hebt gequote heb ik niet gezegd hoor!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:52

hmm... 2misty2.. ben je zwanger? Knipoog (zwangerschapsdementie..) Ik heb het gequote van pagina 1, 35 min. geleden.. Wat vetzwart staat, dat heb ik erbij vermeld. Daarmee bedoelde ik, zou ik verkeerd begrepen hebben dat Feike niet meer samen met van Triest werkt / of hoe je het noemen wilt?

ik hoop dat ik een beetje duidelijk overkom.. Bloos

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 17:02

Hahah ja is duidelijk Haha! Zwanger als het goed is niet ga nu wel twijfelen hahaha Tong uitsteken

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 21:36

testje doen...?? Haha! Haha!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 22:55

He misty je laat me toch niet schrikken he,

alles verder goed,

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 09:27

Hey Dobbel het gaat prima hoor Haha! Met jou ook?

Alleen baal een beetje dat ik al zolang me zadel kwijt ben,
wil graag het echte trainen oppakken zodat ik in November onderling mee kan doen.
Tjitske krijgt nu mooie spieren en gaat groeien in haar achterhand dus wil graag onder het zadel verder!Longeren wordt een beetje saai voor der ook al heeft het veel effect en krijg ik steeds meer ontspanning in de galop dus ze gaat weer vooruit.
Heb jij al enig idee wanneer jouw zadel weer klaar is?

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 10:59

Gewoon achteraan bellen 2misty2...
Ik heb die van mij na 2 telefoontjes terug.

Van Triest lag toch in het ziekenhuis sinds een week?
De reden dat Venema de handel van Van Triest overneemt is omdat hij en Van Triest een samenwerkingsverband hebben (en gezamenlijke werkplaats). Feike mocht er bij in werken, maar heeft gekozen om zelfstandig verder te gaan... geloof dat Feike wat moeite had met de reguliere werktijden (Venema is iets gedisciplineerder, dat moet gebotst hebben).

Feike is een beste jongen, maar het is helemaal nog de vraag wat er kwalitatief van zijn werk terecht komt nu Van Triest niet meer controleert.
Dat is ook meteen het verschil met Venema, die werkte al jáááren zelfstandig zonder Van Triest, die hebben een collegiale band, waar Feike meer een werknemer/werkgever relatie had met de heren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 11:02

Ik ga naar Tom van den Brink uit Nijeveen. Die heeft ook bij Van Triest gewerkt maar is voor zichzelf begonnen.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 12:11

Dees oke!
Ik ga maandag dan meteen weer bellen.Hoelang heb jij op je zadel gewacht dan?Heb je hem pas laten aanpassen?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 14:09

Het is inderdaad afwachten of Feike dezelfde kwaliteit levert, al heb ik absoluut geen klachten. Hij heeft nog niet zo lang geleden mijn zadel aangepast en die ligt super.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 14:14

Kom net bij tom weg.
Mijn zadel lag goed moest alleen wat bijgevuld worden, kan hem komende vrijdag of zaterdag al ophalen

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 14:48

Hebben jullie de gegevens dan van Tom van de Brink?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 16:18

Als je even googlet vind je adres en telefoonnummer wel van hem, heb het nu niet bij de hand.

Derma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 16:49

even een stipje! Lachen

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:07

zoals eilleen333 al zegt, werkt v triest momenteel niet. zijn voet speelde weer op, en zodoende moest hij weer opgenomen worden. venema neemt voor nu zijn werk over.

ik wacht inmiddels al 2,5 maand op mijn zadel, en ik vind het heel naar voor v triest dat hij niet in orde is, maar 2,5 maand! het zou binnen twee weken voor elkaar zijn, dan moest ik weer bellen. ik kreeg ze moeilijk te pakken, maar uiteindelijk lukte het. mijn zadel was nog niet klaar zei hij (v triest). hij zou zelf terugbellen. na een maand had ik nog niks gehoord, dus ik ging zelf bellen (in totaal dus 1,5 maand al). dit ging moeizaam, en uiteindelijk kreeg ik meneer venema aan de telefoon, het toestel van v triest stond doorgeschakeld. ze waren net met mijn zadel begonnen, maar mijn gegevens kwijtgeraakt (dus konden ze mij uiteraard ook niet bellen), en ook kon meneer venema mijn paard's gegevens niet 123 aan het zadel koppelen. ik heb alles doorgegeven, en zou vorige week, of afgelopen week, gebeld worden. op dit moment is het 2,5 maand geleden dat meneer v triest bij ons was (wij hadden hem uit ruinerwold opgehaald), en ik heb tot op heden niets weer vernomen. maandag ga ik toch maar weer bellen dan.

nogmaals, niets ten nadele van meneer v triest, hij is een goede zadelmaker en een aardige man. ik vind het ook heel naar dat het zo slecht gaat met zijn gezondheid, en ik heb dit ook kenbaar gemaakt aan de telefoon. venema stelde mijn begrip op prijs, maar desondanks vind ik het niet netjes dat ik nog steeds niet gebeld ben, over hoe het ervoor staat.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:29

Venema zelf ben ik niet zo te spreken over, mijn zadel is slecht terug gekomen, en hebben ze weer opgehaald, ben hem nu alweer 3 weken kwijt, en ik ben bang dat ze hem niet meer goed zullen krijgen. van triest als hij weer helemaal beter is dan mag hij aan mijn zadels komen, maar venema als ik mijn zadel terug heb niet meer. zeker omdat hij het nomaal vond hoe mijn zadel lag, zowel mijn paard die gek werdt van de pijn, (wou zelfs stijgeren) als ik die er niet meer op kan zitten, en mijn ogen die zien dat het slechter is als dat het was,
En toen zij van triest (die toen dus inderdaad al bijna niet meer kon lopen) wij nemen hem wel mee en zullen hem goed maken, al heb ik daar weinig vertrouwen in op het momen, ik zal maandag ook eens bellen hoe het er voor staat. ik heb gezecht dat ze gelijk maar mee komen om te passen, als het dan nog niet goed is kan hij gelijk weer mee terug.
Het nadeel is dat ik al betaald heb, dus de haast zal er helemaal wel niet meer zijn.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:41

ik heb nog niks betaald, maar ik hoop wel dat venema mijn zadel goed afwerkt verder... klinkt niet echt geruststellend, moet ik zeggen. aan de andere kant: fouten maken kan gebeuren...

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 12:14

Ja ook ik wacht alweer 3 weken op mijn zadel.Vorige week heb ik gebeld en kreeg ik te horen dat van Triest in het ziekenhuis lag.Ik vroeg wanneer de mijne klaar zou zijn.Venema zei eind volgende week.Dat is inmiddels dus geweest.Ik ga maandag ook weer bellen en ik hoop toch echt dat die dan goed is anders moet ik weer zolang wachten!Ik kon wel merken dat Venema nog een hoop kon leren van van Triest dus ik hoop dat het goed komt!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 12:30

hmm heel apart, hoe kunnen ze nou beloven dat jouw zadel afgelopen week klaar zou zijn, als ik al 2,5 maand zit te wachten? niet dat ik het je niet gun, maar het zou toch raar zijn. wat wordt er precies gedaan aan jouw zadel?