in middenlimburg goede kliniek gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: in middenlimburg goede kliniek gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 14:00

Ik heb nergens gezegt dat ze slecht zijn, alleen schrikbarend duur.
Dat ze hem onderzoeken kan, maar voor 2 min. werk en een kuurtje meer dan 50 euro???
Nee sorry, dat vind ik afzetterij

Overigens heb ik bij de lintjeshof ook gewoon zalf voor een ontstoken paardenoog mee gekregen
zonder onderzoek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 14:03

Dat heb ik ook wel vaker zo meegekregen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 15:35

word nu donderdag om 14,15 scopie gedaan in Ell

Ik ben heel erg benieuwd
Vraag mn moeder om foto s te maken, en hoop dat op 1 of andere manier op filmpje kan komen, zodat ik ook aan jullie kan laten zien wat er te zien is.
Kosten vielen mee, onderzoek zelf 40- excl. evt verdoving 20,- ( denk dat die wel nodig is) en dan nog de vervolg behandeling
Hoop er het beste van, dat alles meevalt en weer goedkomt

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 15:40

lennie schreef:
Ehhhhh.... wat wil je nu eigenlijk? Je had al een telefoonnummer in je mobiel staan???? Je gaat eens informeren naar de kosten.....?????

en wat ik wil??
paard heeft deze klachten al langer en dag eerder of later naar kliniek gaan is niet dodleijk met dit. Staat buiten, hoest niet meer, krijgt nu gewoon gras en nat hooi en hoestmix. ik wil weten welke dierenarts weet wat hij doet, welke de apperatuur ervoor heeft, wat ongeveer gaat kosten en welke ervaringen anderen met deze artsen hebben
is dat zo gek? Is niet zomaar een inenting die ze krijgt, en heb nu al verschillende dingen gehoord, en elke da zei wat anders en wil nu weten wat het is. mag ik niet rond vragen dan??

bolle_henkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 09:18

Lynn_Nikita schreef:
word nu donderdag om 14,15 scopie gedaan in Ell

Ik ben heel erg benieuwd
Vraag mn moeder om foto s te maken, en hoop dat op 1 of andere manier op filmpje kan komen, zodat ik ook aan jullie kan laten zien wat er te zien is.
Kosten vielen mee, onderzoek zelf 40- excl. evt verdoving 20,- ( denk dat die wel nodig is) en dan nog de vervolg behandeling
Hoop er het beste van, dat alles meevalt en weer goedkomt

Hou ons op de hoogte!! We zullen voor je duimen en hopenlijk valt het allemaal mee. Scopie ziet er altijd een beetje vervelend uit vind ik, maar voor het paard is het goed te toen. Succes!!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 10:17

we rekenen er al op dat er een verdoving aan te pa skomt, op vreemd terrein is ze onrustig, en met slang door neus ( geloof ik) lijkt me niet dat ze stil blijft staan zomaar.
Ik probeer foto`s te maken ( als mam dit keer lukt, kan totaal geen foto`s maken) en laat jullie gelijk weten hoe gegaan is al sik thuis ben

bedankt voor het duimen

( gisteren gereden even, omdat da vroeg wanneer ze hoestte, niks aan hand, raar paard)

bolle_henkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 18:05

he lynn_nikita, hoe was het gegaan? viel het mee? zo'n scopie vind ik altijd een beetje naar om te zien.... zijn ze er wel achter gekomen wat het probleem is en kunnen ze er wat mee?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 20:21

Komt nog ander topic met foto`s
maar het ging hartstikke goed eigenlijk. Diagnose is dat nu niet veel meer te zien was, klein beetje slijm nog ( heb ik nog mogen zien door camera)

eingenlijk moest ik doen wat ik al deed, da zei dat daarom ook wel weinig te zien was, omdat ze al nat hooi kreeg, hoestmix en veel buiten stond.

Diagnose is dus beetje wat we dachten, vervelend maar kan er nog mee rijden en moet dus goe din gaten houden en ga nu kijken hoe ik het op de stal ga doen. beste is dus ook in winter buiten laten staan, en nat hooi ( in winter kan ik niet weken dus word in plastic)
Ik ben alleen niet van plan om de volle mep te gaan betalen als ik mn paard niet op stal zet, en zelf ander hooi moet gaan halen. Maar dat zien we nog wel dan als het
winter word

diagnose is dus bronchites, heb nu pompje \gekrgen en moet 2 keer daags door het voer, en dat voor max 10 dagen
moet de rest van het slijm nog oplossen wat er zit

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 22:58