Ik heb al een hoop verschillende zadels gezien, maar deze nog nooit. Ben wel benieuwd hoe het zit, want het lijkt mij dat het zadel ver naar achter komt te liggen bij het zitje voor.
Ik heb ze een tijdje terug ook gezien inderdaad op die duitse site. Helaas is die voor voorop nogal aan de prijs, en die achterop vind ik ook iets twijfelachtig omdat je erg moeilijk kan ingrijpen als er iets niet goed gaat.
die voor op ziet er goed uir maar daar is de prijs dan wel naar maar als ik voor zoiets zou kiezen zou ik toch voor het vooropzadel gaan ja en je moet natuurlijk geen heet paard hebben dan vraag je om moeilijk heden
haha.. ik had er ook nog nooit van gehoord!! het is wel leuk om je kind mee te nemen! en ze zitten ook nog stevig!.. zou het zadel alleen niet heel ver op de rug komen te liggen?
bij western foto's ergens in 1 van de topic's ( nog niet heel lang geleden) staat bij een tocht iemand die met zo'n zitje achterop het paard rijd (tandemzadel word het volgens mij genoemd), voor degenen die het op een paard wilen zien