Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kaatje77 schreef:Ja. Die ziet er idd erg mooi uit.
Let er welk op dat de kamer breed genoeg is.
De ruggewervels moeten helemaal vrij liggen!
Laat er iig een expert bij.
Hoeveel kost deze?
kaatje77 schreef:
laura1987 schreef:En hoe gaat het met jou kont?
dit na een opmerking op de vorige pagina
laura1987 schreef:En hoe gaat het met jou kont?
xtostarlight schreef:laura1987 schreef:En hoe gaat het met jou kont?
Loesdau heb ik niks over gezegd, zijn best fijne zadeltjes
Gaat over die zadels in de prijsklasse zo tussen de 90 en 200 euro. En ja ik heb er zelf ervaring mee.auw.
erleyne schreef:laura1987 schreef:En hoe gaat het met jou kont?
Ik heb er nog niet veel opgezeten. Paard waarvoor het is aangeschaft wordt nu zadelmak gemaakt, ik heb het op de anderen nog niet veel gebruikt. Maar tot nu toe geen klachten ( ook ik heb overigens een aardige spekbuffer voor dat soort zaken). Het is geen KN, maar het zit niet slecht.
erleyne schreef:2dehands: 100 euro + inruil van een oude Daaleman.
laura1987 schreef:erleyne schreef:2dehands: 100 euro + inruil van een oude Daaleman.
daaleman zijn toch best dure zadels?
terrortitus schreef:ik heb slechte ervaring met zo'n zadel ik had er 1 gekocht. het lag wel goed maar de vraag was voor hoelang? het is een slechte kwaliteit leer, die heb ik dus gelijk terug gebracht. mijn zusje had ook zo'n zadel en als je iedere dag rijd gaat het slijten, het leer word lichtbruin. en je krijgt hobbels en kuilen in je zitting.
Widner schreef:Alleen van de advertentie af. Ik weet verder niets over de kwaliteit. Ik durf de aankoop eigelijk niet aan omdat ik ook een slecht zadel van zadelmarkt heb gehad. Mischien is de kwaliteit niet verglijkbaar maar de prijzen wel.Vandaar dat ik nu een 2e handskieffer heb.
Steffie89 schreef:Zijn wel aardige zadels, wil even de reactie's van de andere afwachten
laura1987 schreef:Steffie89 schreef:Zijn wel aardige zadels, wil even de reactie's van de andere afwachten
Ben jij ook van plan er 1 te kopen dan?