Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FlairS schreef:Er gaat mij nu een lichtje branden:
Ook bij ons op stal is hij geweest en heeft een paar zadels gevuld.Mijn zadel zakt sinds die tijd scheef tijdens het rijden terwijl hij dat voor het opvullen niet deed.Dacht dat het aan mij of aan mijn paard lag.
Het zadel van een klant van mij is trouwens wel verbeterd.
Ga toch maar eens contact met hem zoeken.
opaal schreef:Ik zal ook zeker je zadel even na laten kijken door andere zadelmaker. Je rij je paard echt in de problemen met een scheef gevuld zadel heb ik gisteren te horen gekregen!
Draak schreef:veel slechte verhalen dus, daarom is het goed dat er ook eens zo'n topic word geplaatst.
Citaat:In eerste instantie had ik zoiets van laat maar zitten, het is heel moeilijk om je gelijk in dit soort zaken te krijgen. En de man heeft me al genoeg energie gekost, dus ik heb het maar zo gelaten.
Nu ik echter dit topic zag, voelde ik toch een onbedwingbare neiging om te reageren.
Alane schreef:De andere bokker heeft het ook over een Passier.. mischien een idee om weer eens te informeren bij Passier hoeveel verkeerd gevulde zadels uit Nederland bij hen komen...
Alane schreef:Met alle respect voor sommige mensen... maar op pagina 1 pak eik er zo 2 uit die dan wel een negatieve reactie hebben met een of de betreffende zadelmaker... maar zelf niet helemaal het gehele verhaal vertellen...
verhaal 1: Passier zadel... betrefende bokker geeft aan dat alleen een een bepaalt Passier zadel haar voorkeur heeft, deze ook aanraadt bij mensen, maar vergeet dat een zadel beide moet passen...
De andere bokker heeft het ook over een Passier.. mischien een idee om weer eens te informeren bij Passier hoeveel verkeerd gevulde zadels uit Nederland bij hen komen...
De andere heeft/had meerdere zadels..
dat een zadelmaker advisseerd om een ander zadel te kopen en de paardeneigenaar ziet dat als opdringen ipv goedbedoelt advies en tegenstrijdig op eigen bevindingen en voorkeuren.. weet niet of daar de zadelmaker schuld aan is...
Ik heb voor onze jonge paardjes een Sommer Novelle aangeschaft, als mijn zadelmaker mij vertelt dat ze eruit zijn gegroeid en ik beter een ander zadel kan aanschaffen.. dan beticht ik hem niet van het proberen een ander zadel aan mij te slijten... maar ga ik kijken naar een ander zadel, en dat hoef niet een zadel van hem te zijn.. mijn zadelmaker geeft me maten en ik ga zoeken..... en mijn zadelamker zoekt mee
WowAmigo schreef:Ben overigens nog wel erg benieuwd welk deel van mijn verhaal ik niet verteld heb!