Super slechte ervaring piaffe ruitersport!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

inkepink

Re: Super slechte ervaring piaffe ruitersport!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:53

ik heb inmiddels meerdere keren via internet besteld bij piaffe en alles is netjes geregeld, wel een keer erachteraan gebeld omdat het wat lang duurde maar ik werd heel netjes te woord gestaan en ik hoorde op de achtergrond dat de dame aan de lijn inderdaad mijn bestelling erbij zocht op de comp. kortom geen slechte ervaring tot nog toe.

Aangezien ik veel via internet bestel omdat het mij domweg aan tijd ontbreekt om bij de winkel langs te gaan, ben ik klant bij veel verschillende internetzaken (t'is maar net wie het artikel dat ik zoek het goedkoopst cq in de aanbieding heeft)
Met een aantal heb ik ook slechte ervaringen (namen ga ik niet noemen, aangezien in mijn ogen bedrijven met slechte, lees beroerde service vanzelf ophouden te bestaan)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 23:05

Ik bestelde altijd online, nooit geen problemen mee gehad. Ook ben ik meerdere malen in de winkel geweest. Ben zeer te spreken over ze. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, hopen dat ze hier dan wat van leren. Je hebt tevreden klanten en ontevreden klanten, dat hou je toch. Ik vind het alleen zo jammer dat er op bokt altijd weer dezelfde verhalen boven komen. Na een paar keer weten we wel dat er meer mensen met slechte ervaringen zijn. Overigens heb ik slechte ervaring met een internetshop van een bokker. Ook bagger service, op die bestelling kun je ook wachten tot je een ons weegt. Kan er wel een topic over openen maar schiet er toch niets mee op Knipoog

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 23:36

Ik heb vorige week donderdagavond (rond 10 uur) een bit en een broek besteld. Ik heb het meteen over gemaakt en zaterdag was het binnen. Een tijdje terug heb ik een bontje en singel besteld toen hun laten afschrijven duurde dik 2 weken. Maar toen ook netjes gegaan. Ik ben er zeer over te spreken.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:23

Ik heb alleen hele goede ervaringen met Piaffe, ik ga er wel altijd naartoe ( bestel dus niet via internet ) en ben onwijs blij dat hier zo'n fijne voordelige ruitersportzaak in de buurt zit!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:31

Ik wilde er eens een deken bestellen, dus mailde ik wat vraagjes daarover.
Kreeg ik een mailtje terug dat ze niet wisten over welke deken ik het had.
Ik dus uitgelegd waar en op welke pagina de deken stond op internet.

En nog bleven ze volhouden dat ze die deken niet hadden, dat ze echt niet wisten waar ik het over had.
Toen heb ik de gok maar niet genomen om hem te bestellen.

Wat ik wel even wil zeggen, is dat sommige bokkers reageren dat er overal goede en slechte ervaringen zijn, maar het valt me wel op dat over piaffe ruitersport wel heel veel negatiefs te vinden is. Ik winkel ook veel on-line en ken dus vrij veel shops, maar van meer als drie kwart hoor je nooit wat of alleen positief. Dan zet ik er toch mijn vraagtekentjes achter als een winkel als deze zo ontzettend vaak negatief benaderd word.
Voor mij is het wel een reden om daar niks te kopen.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:40

Ik heb goede ervaringen. Geld gestort, en had redelijk snel al me spullen, in alle goede maten binnen.

Had ook problemen met een BR Pad, (geen problemen met opsturen, maaar met het shabrak zelf) en toen mocht ik hem terug sturen en kreeg ik een nieuwe. Haha!

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:52

Ik heb ook alleen goede ervaringen, mijn dekje was er de volgende dag al gewoon.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:57

Volgens mij meer positieve dan negatieve ervaringen!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:59

even off topic, maar waarom staat dit topic bij diensten gezocht??
de ts zoekt toch alleen medegedupeerden, geen dienst?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:09

Ik heb echt al een keer of 5 spullen bij piaffe besteld, en altijd was de communicatie top, en alles werd ook erg snel geregeld.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:27

ik heb er 2 keer iets besteld en dat ging 2 keer helemaal goed, precies gekregen wat ik besteld had, netjes verpakt en gewoon keurig op tijd !
2 of 3 dagen nadat het geld van mijn rekening was.
dus voor mij nog prima!

divoza heb ik trouwens ook alleen maar goeie ervaringen mee en daar bestel ik toch meer dan regelmatig Knipoog
(dit even omdat daar ook een negatieve ervaring over gemeld werd...)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:48

Ik heb de eerst ekeer ook een niet goede ervaring gehad.

toen heb ik het ze vergeven en opnieuw besteld, en ging echt heel erg netjes, en ook netjes het exuus.
ik had het toen na de 2e keer bestellen mijn 2 dekens na 3 dagen al binnen. ! Lachen

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:59

Ik heb er een tijdje geleden en deken gekocht en het duurde inderdaad erg lang voordat ik hem had, Maar toen ik mailde om te vragen waar de deken bleef kreeg ik netjes antwoord terug en verder is alles netjes afgehandeld. De deken was er nog dezelfde dag van de mail! Het duurt soms wel lang ja maar voor de rest ben ik er erg tevreden over. Als je iets perse nodig hebt en binnen bepaalde dagen wilt hebben moet je het gewoon in een shop kopen en niet op internet dan weet je zeker dat je het op tijd hebt! Vind ik dan he Lachen

kylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:11

ik heb altijd goeie ervaringen gehad met ze in de winkel en via internet ( soms iets langer wachten maar vind ik geen probleem)
zit nu al meer dan 3 weken op mijn spullen te wachten. beschermers moesten nageleverd worden zeiden ze nou prima ik dus even wachten.
na ander halve week nog niets gehoord dus weer even mailen. nee het duurt nog langer maar we sturen de rest wel vast op. Nou kreeg ik vorige week de doos binnen waren er nog 2 extra dingen niet mee geleverd. ik weer mailen; ja sorry die moesten ook besteld worden zeiden ze toen.

krijg er nu een beetje genoeg van en wil gewoon snel mijn spullen hebben....

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:35

Ik heb er besteld, betaald, bevestiging gekregen, en nu (een week of 8 later) nog steeds niets ontvangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:46

crossmonster schreef:
even off topic, maar waarom staat dit topic bij diensten gezocht??
de ts zoekt toch alleen medegedupeerden, geen dienst?

Ze vraagt ervaringen met een bedrijf, dat hoort op EA GZ DI Lachen

smeerpoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:47

Ik heb al een aantal keren besteld bij deze ruitersportzaak en ik kreeg netjes mijn bestellingen op tijd binnen.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 15:02

Kom er net weer vandaan en heb een rijbroekje gekocht, kreeg ik zomaar 22,50 korting op! Haha!
Dat heb ik nou nooit eens ergens anders!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 16:32

Ik heb ook heel goede ervaringen met deze winkel. had via mail contact gehad over setjs die ze te koop hadden, maar ik wilde losse dekjes, omdat ik zwaar gesokte paarden heb Lachen Is prima geregeld, had na 3 dagen mijn bestelling in huis, precies zoals we hadden overlegd in de mail..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 19:06

Silence: Dan koop je daar toch niet? Snap het probleem niet Rolleyes
Mensen onthouden slechte verhalen nou eenmaal beter dan de goede.

Edit: En wat een geluk dat er wel perfecte mensen bestaan die geen fouten maken Knipoog

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:19

Ik heb er enkele weken gelezen Mountain horse laarzen uit de aanbieding besteld. Ben nooit zo happig op dingen bestellen via internet maar in dit geval scheelde het 60 (!!) euro dus vond ik het wel de moeite waard.

Besteld en 'per ongeluk' op Automatische incasso geklikt. Dacht dat het zo sneller ging maar toen ik na een week nog geen laarzen had heb ik even gebelt en hoorde ik dat het langer zou duren dan gewoon overmaken. Zonde maar ze bood aan dat als ik een mailtje zou sturen dat ze het wat 'naar voren' zou halen.
Mailtje gestuurd en afgewacht maar nog een goede week later waren mijn laarzen er niet. Weer gebelt en tot 4 keer toe werd ik een beetje vreemd afgescheept (op een aardige manier). Druk, niet op kantoor, andere die het regelde, misschien moesten ze nog besteld worden ed. Kwam er iig niet duidelijk uit of de laarzen nou onderweg waren, nog bij hun lagen en of dat ze ze uberhaupt nog hadden. 2 dagen later kreeg ik een mailtje dat ze onderweg waren en de dag erna werden ze ook aangeboden. Opzich viel het dus best mee alleen vond ik het afwimpelen aan de tel niet zo prettig, weet graag waar mn suppel zijn en of het goed gaat..
Dus ik zou er best nog wat bestellen hoor Lachen

Lancome

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:33

Heb er besteld en heb er spullen opgehaald, altijd super service en scherpe prijzen, hier geen klachten dus. Ik weet wel dat ze door het enorme aanbod en de scherpe prijzen ontzettend veel klanten hebben en het dus erg druk hebben. Hierdoor worden er gewoon fouten gemaakt. Zo te lezen worden deze meestal netjes recht gezet, hoop dat de TS er ook met Piaffe uit kan komen. Misschien kan je haar een PB sturen? Ze zit hier ook op Bokt toch? En inderdaad, ben bij een zeer bekende ruitersportzaak een keer ronduit lomp behandeld in de winkel en ik stond met mijn oren te klapperen toen een klant voor mij afgebekt werd. Niet netjes! Overal gebeurt wel eens wat, vraag me af waarom er dan niet meer Topics over andere ruitersportzaken zijn maar vaak alleen over Piaffe. Gelukkig zijn er ook veel tevreden klanten.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:57

normaal gesproken geen problemen gehad met piaffe. alleen de laatste keer. Had dure chaps besteld. na 2 weken niets otnvangen. Mail gestuurd, kon niet meer geleverd worden ( oke, dan bel of mail je even dat de bestelling niet kan)
ik mocht wat anders bestellen als ik wou..
aangezien ik nog wel iets anders nodig had, een hoofdstel besteld, maar deze heb ik nooit gezien. kon ook NIET geleverd worden.
Toen vriendelijk gebeld, alles geannuleerd, maar moest wel 2x mijn rekeningnummer doorgeven, 2 weken later mijn geld ontvangen.
Jammer, normaal nooit geen problemen gehad, maar zal in vervolg wel eerst even nadenken als ik daar iets online bestel!

Orabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 12:12

Ik heb er een halfjaartje geleden 2 dekens besteld, na uitvoerig gelezen te hebben hier dat het betrouwbaar was. Nou ik heb alleen slechte ervaringen mee gehad. Ten 1e, ik had gewoon overgemaakt, dus dan zeggen ze 'kan volgende dag binnen zijn'. Na een week geduld gebeld, blijkt dat het geld 5 werkdagen erover doet om gestort te worden Huilen ! Nou nog langer gewacht, inmiddels 3 weken en wat gebeld, stomme smoesjes: op vakantie, druk in de winkel, achterstand. Week 5, eindelijk m'n dekens binnen, is het de VERKEERDE. Terug gestuurd, wachten op antwoord, geen antwoord. Krijg ik na 2 weken te horen, ze zijn niet meer verkrijgbaar. Maar inmiddels op internet wel in de reclame. Krijg ik uiteindelijk een andere deken, is het dezelde die ik al had Boos!! Weer terug gestuurd en andere deken gekregen die er nog is 2 weken over doet om hier te komen. En dan nog 4 weken wachten op je geld!

Voor mij geen piaffe meer, alleen als het echt niet anders kan!

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 12:42

ik heb ook een tijdje geleden 2 dekens besteld bij hun omdat ik niet wist welke maat ik precies nodig had en die deken was toen in de aanbieding. had het wel zeer snel binnen. ik heb de kleinste deken op een andere deken gelegd en paste perfect dus heb de grotere niet eens uit de verpakking hoeven halen. wilde deze dus terug sturen maar wilde eerst even een mailtje sturen voor het geval dat het verkeerd zou gaan. ik heb meerdere malen mailtjes gestuurd en nooit wat terug gehad, heb uiteindelijk de deken via via kunnen verkopen maar bestel er ook niet meer.