Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

laboum schreef:ben nieuwsgierig geworden... Heeft iemand het adres van die site?

! Dat mens smeert je van alles alleen, ook al wil je het niet. Ze hebben idd heel veel rest, dus als je dan iets leuks zit is het maar 1 maat en nooit je jouwe
. Daarnaast verkopen ze ook 2e hands dingen als nieuw en andere dingen met smoesjes, zoals jah hij is gestoomd, niet dus
.
Want alleen al daardoor komen er slechte verhalen in de wereld. Ik vind dat ik nu geen goede ervaring heb gehad met jullie webshop en zou het dan ook niet aanraden aan iemand.
Citaat:snap dus niet helemaal wat je bedoelt met goede merken?
Gangster schreef:De website staat niet onder ons beheer dus kunnen wij hem zelf niet aanpassen en ook niet uit de lucht halen! Dit is voor ons ook heel vervelend!
Op marktplaats kan je ons vinden als je zoekt onder Nieuwendijk dan zie je ons er vanzelf tussen staan.
Citaat:Als dit toch een eigen zaak is vind ik het belachelijk om te zeggen dat de website niet in eigen beheer is. En het blijkt, en ook uit eigen ervaring dat mails via marktplaats vaak niet beantwoord worden. Dus jah, het is en blijft slechte service en slechte reclame.