Iets besteld bij Wica's ruitersport?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laboum

Re: Iets besteld bij Wica's ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:51

ben nieuwsgierig geworden... Heeft iemand het adres van die site?

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:05

laboum schreef:
ben nieuwsgierig geworden... Heeft iemand het adres van die site?

Staat in de beginpost.

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:08

uhm, over het hoofd gezien. Bedankt. Ga is even kijken

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:19

Ik koop er echt niks. Ze is echt een handelaar. De laatste keer dat we daar geweest zijn. Een van ons keek naar leren rijlaarzen en ja die zou haar wel passen. Paste voor geen meter, maar volgens haar zou dat allemaal wel goed komen als ze gebruikte. Ik ga liever ergens anders heen ookal moet ik daar meer betalen de service is ergens anders veel beter dan daar.

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:06

De site doet het overigens niet meer, tenminste hij doet het wel maar je kan geen mail via de site sturen, dan komt het niet binnen!

Orabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 23:08

Ik heb geen ervaring met hun website maar ben wel in de winkel zelf geweest. En dat wil je echt niet Huilen ! Dat mens smeert je van alles alleen, ook al wil je het niet. Ze hebben idd heel veel rest, dus als je dan iets leuks zit is het maar 1 maat en nooit je jouwe Vork . Daarnaast verkopen ze ook 2e hands dingen als nieuw en andere dingen met smoesjes, zoals jah hij is gestoomd, niet dus Ach gut .

Ik zou als ik jou was toch iets anders zoeken voor die vliegendeken, er komt toch ook een nieuwe vliegendeken van BR uit deze lente?

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 23:54

Ooh, wat erg zeg.
Ik ben wel heel erg nieuwgierig geworden naar deze verkoopster.
Weet iemand iets van de paasoutlet die ze in Breda zou houden?

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:22

Hallo,

Ik werk op zaterdag bij Wica's in de winkel, wij proberen altijd zo goed mogelijk iedereen te helpen en niet alleen te verkopen, maar ook zo goed mogelijk te adviseren!

Wij kopen inderdaad vaak restpartijen op, maar wij hebben ook gewoon de nieuwe collecties!

Degene die twijfelt om bij ons wat te bestellen kan ik alleen maar zeggen, probeer het zelf eens en oordeel dan pas!

De website is door omstandigheden niet up to date, maar dat proberen wij zo spoedig mogelijk te verhelpen, vandaar dat we nu ook veel adverteren op marktplaats. Dit is ook de enige manier om met ons in contact te komen via de mail! Doordat we geen bestellingen via de website doorkrijgen kan het zijn er dat we daarom u emails of bestellingen niet hebben kunnen beantwoorden!

Helaas zien sommige mensen onze benadering of advies aan klanten als opdringerig maar dit is nooit of te nimmer onze bedoeling!!!!

Als er eventuele verbeteringen of adviezen zijn horen wij dat graag!! Haha!

groetjes

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:25

Alvast een klein tipje: zet op de website dat je op het moment niet kunt bestellen via de website Knipoog Want alleen al daardoor komen er slechte verhalen in de wereld. Ik vind dat ik nu geen goede ervaring heb gehad met jullie webshop en zou het dan ook niet aanraden aan iemand.

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:27

Dat is nou juist ook het probleem, we kunnen niet meer op de website komen, dus ook geen berichten plaatsen!!!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:29

En jullie kunnen hem ook niet uit de lucht halen?? Want dat kun je op dit moment beter doen dan wat jullie nu aan het doen zijn.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 21:31

ik wil best via marktplaats contact opnemen, maar ik kan jullie daar ook niet vinden Bloos

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:34

tja dat je wica's verdedigd dat snap ik maar ik ben er niet geweest en ga er nooit naar toe heb te veel verhalen gehoord bij mij op stal
Zo heeft de eigenaresse een zadel bij iemand gepast en die zat als gegooten maar niet dus.

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:48

De website staat niet onder ons beheer dus kunnen wij hem zelf niet aanpassen en ook niet uit de lucht halen! Dit is voor ons ook heel vervelend!

Op marktplaats kan je ons vinden als je zoekt onder Nieuwendijk dan zie je ons er vanzelf tussen staan.

Wij verkopen wekelijks vele zadels en hebben ook cursussen gevolgd om zadels te mogen passen, zoals iedere ruitersportspeciaalzaak die zadels verkoopt. Vele mensen zijn ook tevreden over onze service, maar als er klachten over zijn moeten ze bij ons zijn. Problemen zijn er om op te lossen!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:49

Dan moet je eens tegen je baas zeggen dat ze de mensen niet zo moet bespringen en opdringen met verkoop van haar artikelen

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:59

Het spijt me maar ik heb ook veel slechte verhalen gehoord... Ben er 1x zelf geweest en dat was nog op de oude locatie en sorry maar vond het eignelijk niet zo best!

Ze verzinnen vaak prijzen waar je bij staat...

Ben er al lang niet meer geweest dus ik weet niet hoe het er nu aan toe gaat..

Maar een slechte indruk blijft langer hangen dan een goede Knipoog

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:01

Kom eerst eens zelf en oordeel dan pas.

Soms lopen klanten bijna weg omdat ze dan te lang alleen aan hun lot overgelaten worden.

Het is moeilijk om het voor iedereen goed te doen.

De ene wil snel geholpen worden en de ander wil eerst eens goed rondkijken.
We vragen wel meteen als iemand binnen komt of we kunnen helpen maar als iemand wil rondkijken is dit natuurlijk geen probleem!

Helaas kunnen we aan de buitenkant niet zien of mensen in hun zoektocht geholpen willen worden of lekker willen snuffelen.

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:03

Daar heb je zeker gelijk in dat je niet weet wie wel of niet geholpen wilt worden, maar ervaring leert wel!

Heb zelf bij een ruitershop/ dierenwinkel stage gelopen en je leert het wel lichtelijk te zien maar zeker weten doe je het nooit natuurlijk!!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:04

gangster misschien moet je gewoon accepteren dat er meer negatieve verhalen nu zijn dan positieve.

Ik zelf ben een goede klant van Freddy's ruitersportzaak niet vanwege de service maar vanwege de vele goede merken en leuke kleding

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:12

Het is jammer dat er ook negatieve berichten zijn.
Ik probeer het alleen van mijn visie toe te lichten om negatieve gedachten te voorkomen.

Even over merken: wij verkopen, cavallo, kentucky, sonnenreiter, eurostar , horka , harry's horse en meerdere grote merken die zich bewezen hebben in de ruitersport

snap dus niet helemaal wat je bedoelt met goede merken?

Fenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:42

Jammer dat er zo negatief gedaan wordt.
Best dat iedereen een mening heeft maar nu lijkt het erop dat men een persoon met een zaak aan het zwartmaken is.

Die mensen moeten ook bestaan en ik weet zeker dat ze ook gewoon hun best doen.

Ik heb wel goede ervaringen met deze winkel. Overal kan weleens iets mis gaan.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 08:10

Citaat:
snap dus niet helemaal wat je bedoelt met goede merken?

ech pikeur cavello toggie kentucky (of hoe je het ook schrijft) Ariat, Eskadron, Rambo, Equiline
en bovenkleding van Anky maar Pikeur en Cavello en Ariat hebben mijn voorkeur daar heb ik dus veel van.
Voor de paard heb ik alles van Rambo, Equiline, Kieffer

HH PK Sonnereiter en Horka komen er bij mij niet in.
Jullie verkopen duidelijk niet mijn merken. (Pikeur Ariat Rambo en Equiline)

Orabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 12:09

Gangster schreef:
De website staat niet onder ons beheer dus kunnen wij hem zelf niet aanpassen en ook niet uit de lucht halen! Dit is voor ons ook heel vervelend!

Op marktplaats kan je ons vinden als je zoekt onder Nieuwendijk dan zie je ons er vanzelf tussen staan.

Als dit toch een eigen zaak is vind ik het belachelijk om te zeggen dat de website niet in eigen beheer is. En het blijkt, en ook uit eigen ervaring dat mails via marktplaats vaak niet beantwoord worden. Dus jah, het is en blijft slechte service en slechte reclame.

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:47

Citaat:
Als dit toch een eigen zaak is vind ik het belachelijk om te zeggen dat de website niet in eigen beheer is. En het blijkt, en ook uit eigen ervaring dat mails via marktplaats vaak niet beantwoord worden. Dus jah, het is en blijft slechte service en slechte reclame.

De mails die vanaf marktplaats komen worden nu dagelijks beantwoord! En de website is onder beheer van een webmaster (wat bij de meeste webwinkels het geval is) dus wij kunnen er gewoon niks aan veranderen, dit is voor ons ook heel vervelend maar als we hier iets aan hadden kunnen doen was dat allang gebeurt!

groetjes

ps: wij krijgen ook equiline in onze collectie en uiteraard hebben we ook BR, kingsland, bandiri enzovoorts

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 13:18

ik heb net een hele tijd heen en weer gemaild via mail adres van marktplaats met jullie. Krijg keurig antwoord, zelfs op mijn lastige vragen Haha!