zadelmakerij ? noordholland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dierfysio

Re: zadelmakerij ? noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:59

Bitch schreef:
dierfysio schreef:
nou, ik weet niet waarom je zo meent te moeten reageren, maar ben jij nooit ziek, en hoef jij nooit op zakenreis (want dat was waarom ze in 't buitenland waren: naar de zadelfabriek van KN toe voor overleg etc.)?

Oke, dus die fabriek van KN staat in Birmingham? Daar ben ik Hans althans tegen gekomen.

Vwb de TS, check mijn onderschrift eens.

Nee, ik heb Hans' vriendin een week of 3 terug nog gesproken, en toen zouden ze net naar Oostenrijk, naar KN. Wist van Engeland niet af, maar zij combineren hun eventuele vakanties altijd met zaken. Dus wellicht dat dit ook zo'n trip was?

Zijn ze nu weer in NL? Heb nl. al weken een bodyprotector van 'm achterin liggen die ik geleend had (voor mijn even-niet-zo-brave paardje Haha! ).

Pareltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:59

bestfit heb ik gesproken op jumping amsterdam, hun handelen maar in een paar soorten zadels waaronder KN. maar ik had heel erg het idee dat hij er totaal geen verstand van heeft. en wat ik ook een beetje vreemd vind is dat hun winkel een rondrijdende auto is. verder vind ik stubanitsky in heemskerk erg goed. hoor ook nooit rare verhalen over hun. goede service als ik in de winkel ben nemen ze echt de tijd voor je. laatst kwam hij om te kijken (mijn paard heeft een moeilijke rug) en ik hoefde er niets voor te betalen.. en nu weet ik wat voor zadel ik op maat laat maken. dus volgende week komt hij weer om te kijken/meten enzo.
echt topservice vind ik stub.

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 02:15

Pareltjuh schreef:
bestfit heb ik gesproken op jumping amsterdam, hun handelen maar in een paar soorten zadels waaronder KN. maar ik had heel erg het idee dat hij er totaal geen verstand van heeft. en wat ik ook een beetje vreemd vind is dat hun winkel een rondrijdende auto is. verder vind ik stubanitsky in heemskerk erg goed. hoor ook nooit rare verhalen over hun. goede service als ik in de winkel ben nemen ze echt de tijd voor je. laatst kwam hij om te kijken (mijn paard heeft een moeilijke rug) en ik hoefde er niets voor te betalen.. en nu weet ik wat voor zadel ik op maat laat maken. dus volgende week komt hij weer om te kijken/meten enzo.

Helemaal mee eens, die ervaring heb ik ook met Stubenitsky

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 10:18

Pareltjuh schreef:

ze kunnen alle merken en types (engelse) rijzadels leveren.
verder zit Hans al 25 jaar of meer in het vak, dus heeft er juist veel verstand van. communicatief is hij niet de sterkste, maar ik zou niemand anders weten die beter is met zadelproblemen dan hij.
verder hebben ze een zaak in Hilversum, maar die wagen is veel handiger aangezien ze landelijk werken. de winkel kan dus naar jou toekomen; gewoon een stuk service naar de klant toe.

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 11:56

Gisteren is Hans Zuidweg bij m'n paard geweest en ik kan hier maar één ding over zeggen: wat een prettige man om mee te werken !! Haha! Persoonlijk vond ik hem alles duidelijk uitleggen, nam rustig de tijd voor ons en bij vragen beantwoordde hij die uitgebreid. Heel prettig persoon!

Einde week kan ik m'n zadel bij 'm ophalen op de zaak (ik kom er regelmatig in de buurt dus kies zelf voor ophalen), dus ze gaan er deze week mee aan de slag.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 11:58

[quote="Labieb van Vroegop Sint Pancras[/quote]

Zulke slechte ervaringen mee