Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Love_Mistral schreef:We gaan ook zeker niet een paard alleen op papier kopen, het gaat om het paardje zelf natuurlijk!
Maar ik had niet echt een goed beeld van hem, als ik aan een handelaar denk, denk ik aan een paardenmarkt waar ze zo veel mogelijk paarden kopen of juist verkopen (ja ik weet dat het dom is, maar zo keek ik er naar! Nu is het anders hoor!)
Keuren is idd erg belangrijk, ze willen zeker graag een paard verkopen en zullen dat ook zeker doen ook al schijnt het paard niet goed te zijn (en niet gekeurd) Tsja, het is tog een beetje hun werk!
cissy schreef:Ik ken Alex al jaren, ken heel wat paarden die daarvandaan komen. goede en slechte. Hij is gewoon een handelaar en verkoopt van alles als het maar geld opbrengt net als elke andere handelaar.
Zorg dat je goede afspraken maakt over verkoop/keuring en eventueel in geval van 'nood' kunnen terugbrengen en je geld terug, want volgens mij doet ie daar niet aan en kun je wel een ander paard bij hem uitzoeken (die dan vaak net wat meer kost)
Verder is het een aardige innemende man met een handelaarsmentaliteit.