bm stables

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marliesje

Re: bm stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 16:58

1 tip, let op met proefrijden en vergeet je cap niet.
Niet alle paarden/pony's zijn zo braaf als verteld wordt.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:01

Hoi, Ik heb daar ene paard gekocht en hij is echt precies zoals ze hem omschreven! Ik heb een hele goede ervaring met BMstables!!! Dir is hem dan:
Afbeelding
Groetjes!

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:04

linda_arnold schreef:
http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/7/2317

Ook niet onbelangrijk!! Er zullen ongetwijfeld goede paarden tussen staan, maar laat het dier TEN ALLE TIJDEN, klinisch keuren door je EIGEN veearts, wanneer je daar het erf nog niet af bent! Dat scheelt al een hoop ellende!

Wat negatief allemaal zeg... Maar als meer als 2 paarden bij één mens kreupel worden lijkt het me toch niet aan de dieren te liggen Clown misschien dat niet iedereen goede ervaringen hebben maar ik echt wel Lachen

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:06

lolaaatjuhh schreef:
linda_arnold schreef:

Ook niet onbelangrijk!! Er zullen ongetwijfeld goede paarden tussen staan, maar laat het dier TEN ALLE TIJDEN, klinisch keuren door je EIGEN veearts, wanneer je daar het erf nog niet af bent! Dat scheelt al een hoop ellende!

Wat negatief allemaal zeg... Maar als meer als 2 paarden bij één mens kreupel worden lijkt het me toch niet aan de dieren te liggen Clown misschien dat niet iedereen goede ervaringen hebben maar ik echt wel Lachen

Precies. en van die ene die negatief ervaring heeft hoor je van.
maar van heel veel tevreden klanten hoor je niks meer van.
als je op de site kijkt bij bmstables zie je veel positieve klanten bij nieuwe baas.

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:12

Jullie hebben gelijk, je moet het zelf ervaren, maar let wel extra goed op.
Ik ben er zelf ook geweest, toch, na alle slechte verhalen. Dacht ook, dat zal wel meevallen.
Maar nee, ik zou zelf daar geen paard/pony kopen. En dat is niet omdat ik negatief tegen kleine handelaren sta, heb zelf bij een uiterst betrouwbare handelaar gereden, dus heb zeker geen vooroordelen. Lachen

Maar ieder zijn mening natuurlijk, tis ook maar net wat je zoekt.

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:13

Citaat:
Choice van Choicelover komt ook bij BM vandaan en dat is toch echt wel een leuke sportpony geworden

Inderdaad, Choice heb ik daar gekocht (toen deden die geruchten ook niet de ronde), kijk anders maar even in m'n profiel voor foto's..
Ik ben persoonlijk heel tevreden van haar, maar met de zoekfunctie ben je wel een paar dagen bezig denk ik.. Vork
Laat je niet teveel afschrikken door de vele verhalen, leuke pony is leuke pony, punt.. En als je hem uitgebreid laat keuren door de dierenarts, en het rijden enzo zit goed, zie ik het probleem niet.. Gewoon gezonde voorzichtigheid.. Knipoog

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 19:01

linda_arnold schreef:

Die pony Kadootje waarin ze vertellen in de uitzending.
Dat ze vals is en niet verkeersmak dat ze haar hebben laten inslapen.
Die pony loopt nu als manegepony bij manege de belle.

Ik zelf heb er nog fotos van dat met haar buitenrijdt.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 19:11

ach, ze verkopen er veel paarden voor weinig geld.
Veel mensen die hun eerste paardje kopen voor niet teveel geld en dus ook weinig kennis hebben kunnen problemen krijgen.
Zowel doordat ze zich dingen laten aanpraten óf doordat ze zelf niet ervaren genoeg zijn om het paard correct te rijden etc.

Paarden die wat minder kosten, is natuurlijk al link, vaak zit er en verhaal aanvast. Vandaar dat je goed moet oppassen in de lagere prijsklasse. Zowel op een handelsstal als bij een particulier.

succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 23:16

ben er zelf erg bekend mee. over de handelswijze heb ik niet veel op aan te merken wel over de omgang met mensen.

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:24

Wij hebben in ieder geval een negatieve ervaring met bm stables, en zullen er nooit meer een paard kopen. Lees inderdaad eens alle topics na, en trek zelf je conclusies daaruit Knipoog

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 13:31

vriendin van mij heeft goede ervaringen met hun maar heeft er geen paard gekocht, ze belde op om een afspraak te maken om een paard te komen bekijken die ze op hun website gezien had. Ze vertelde aan de telefoon toen dat de pony in de dagen daarop gekeurd zou worden en dat ze dus beter kon wachtne met komen kijken. Twee dagen later werd ze keurig gebeld en kreeg te horen dat de pony was afgekeurd en waarop dat was. Vind ik toch echt super netjes van ze