Als het geld me op de rug zou groeien, zou dat er prima vanaf kunnen maar helaas heb ik de geldboom nog niet gevonden. Binnenkort komt er iemand bij mij lang. Ik vond haar foto's prachtig en haar site e.d. ERG professioneel, of ze dat ook daadwerkelijk is? Ik weet het niet maar dat maakt me niets uit. Zij maakt mooie foto's en klonk heel aardig, ik krijg mooie foto's van mijn paard iedereen blij. En dat die van iemand die €130.- per uur durft te vragen net een tikkeltje mooier zijn, daar kan ik niet wakker om liggen, die krijg ik nooit te zien. Ik heb een foto in mijn profiel staan waarvan iedereen zegt dat ik hem moet laten uitvergroten. Dat het geen 'fotograafwaardige' foto is, weet ik ook wel. Het was gewoon een lucky shot met een Aldi camera, door mijn vriendje gemaakt, zonder flits maar toch is het een vande mooiste foto's die ik heb...

Kopiëren jullie op Internet geen DVD's of CD's? Dat is namelijk ook broodroof.
Ik ben afgestudeerd en beëdigd tolk/vertaler, dit is een vrij beroep. Iedereen die denkt een aardig woordje Engels te spreken, kan een bordje in de tuin hangen. Ik met mijn opleiding, moet gewoon zorgen dat ik beter ben, beter adverteer, betere mond-op-mond krijg. Helaas misschien maar een beetje concurrentie is nooit verkeerd.