ervaring met zadelpasser Nicole Verweij?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zjaak

Re: ervaring met zadelpasser Nicole Verweij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:58

Needje schreef:
Tis 5 minuten werk om er ff een mailtje uit te doen!

Afgod

Inderdaad, een mail naar de mensen die slechts wachten op een verslag dat ze het druk heeft en dat het nog even duurt, maar dat het zeer zeker niet vergeten is, is wel het minste dat je kunt doen als je je klanten wilt houden en wil dat mensen goede reclame voor je gaan maken!

Ze had al aangegeven dat het zadel, als ik me niet vergis, in november terug zou komen. Een telefoontje dat het nog later zou worden was op z'n minst op z'n plek geweest, vind ik. Zoiets doe je niet per mail lijkt me.

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:59

Needje schreef:
Tis 5 minuten werk om er ff een mailtje uit te doen!
En als het zo lang duurt dan moet ze dat op z'n minst aangeven. Want ik zou mijn zadel niet 2 maanden kwijt willen zijn. 1 Week niet rijden gaat makkelijk, maar 2 maanden....!!
Als je voor t opvullen van een zadel al 2 maanden nodig hebt, doe je imo iets niet helemaal goed. Dan kan je niet plannen, of je neemt teveel hooi op je vork.

het is waarschijnlijk ook geen zadel dat op dit moment gebruikt word want ze vult bijna altijd terplekke op. Sommige gevalen neemt ze mee naar huis dit is bijvorbeeld als alle vulling uit het zadel moet worden gehaald als het zadel met verkeerd wol is opgevuld of zoiets dergelijks. EN dat is heel veel werk om alles eruit te krijgen op een goede manier. Daarbij zal zij zeker niet een zadel meenemen als er spoed bij is dan zal ze altijd proberen dat terplekke zo snel mogelijk en goed mogelijk aan te passen als dat kan.
@ suelza haar agena is overvol en als er plek is zal ze een afspraak met je maken.

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:01

Ehm esch...de eigenaresse van het zadel rijdt nu noodgedwongen met een ouder en niet goed passend zadel en zit met smart op haar goede zadel te wachten!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:04

rhijnauwen schreef:
Verdrietig zadelmakers, zadelpassers, ik heb er geen vertrouwen meer in! (of weet iemand een GOEDE, betrouwbare?per pb svp)

Fugers Ruitersport Soest

Tel. 035-6012342

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:05

dat is iets dat ik niet weet. ik weet niet wat de afspraken zijn met nicole. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken aangezien ze alle zadels van mijn lesklanten onder haar hoede heeft. Verder heb ik of mijn klanten gen problemen gehad. Ik heb bewondering voor het feit dat ze dit allemaal nog volhoud want jullie hebben echt geen idee hoe druk zij het heeft. Als ik haar was had ik er allang en punt achter gezet.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:06

Ik kan er uit eigen ondervinding van mee praten dat het enorm vervelend is als je iedere dag zit te wachten tot je een berichtje krijgt wanneer je zadel klaar is.Ik heb heel vaak gebeld/gemaild.Er was steeds wat of ik kreeg geen reactie.

Het was bij die (zeer bekende)zadelmaker echt een probleem met de planning,toen hij daar iemand voor aangenomen had werd het snel en heel netjes erder afgehandeld.

Maar het wekt wel irritaties op en ik had gelukkig ook de mazzel dat ik een zadel van iemand kon lenen.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:09

esch schreef:
@ suelza haar agena is overvol en als er plek is zal ze een afspraak met je maken.

Nee, dat is niet meer nodig. Ik heb er zo van gebaald dat ik niet even een belletje kreeg dat ze geen tijd had (ik vermoedde al zoiets), dat ik besloten had haar niet meer te vragen.

Zeker als ik al deze berichten zo lees zou ik het ook niet meer aandurven. Ik kan mijn zadels in geen geval langer missen als 2 weken (dat vind ik eigenlijk al te lang).

Dus wat mij betreft houdt het hier gewoon op. Jammer, want ik vond en vind haar nog steeds wel erg goed.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:42

esch schreef:
dierfysio schreef:
wazig verhaal zeg!
ik hoop dat het goedkomt, en dat die dame reageert. anders toch de politie eens peilen??
sterkte!!

vind je dit nou niet een beetje overdreven!!! Jij bent echt een relschopper in een ander topic een college fysio afvallen en hier gelijk over de politie beginnen jij bent lekker bezig zeg!

pardon?!? wie is er nou een relschopper hier? ik vind mijn reactie niet zo raar, en meerderen met mij duidelijk te merken. 2 maanden wachten op een zadel, zonder enige reactie, vind ik absoluut onaanvaardbaar. kan je vriendin nog zo druk zijn; als ik zo met m'n klanten omga, houd ik er -terecht- geeneen over...

verder heb ik geen flauwe notie in welk topic ik naar jouw idee een collega afval (dat doe ik namelijk nooit bewust, lekker onprofessioneel), en ik snap ook niet zo goed wat dat met dit zadeltopic te maken heeft.
heb je problemen met mij; handel dat dan via pm met mij af, en plaats niet in het wilde weg van dit soort rare reacties. daar heeft niemand wat aan, behalve dat je jezelf er erg mee laat kennen....

@TS: heb je al wat gehoord? vind het echt erg voor jou en je stalgenoten. daar gaat je goede vertrouwen... je had -meen ik me te herinneren- geen goede ervaringen met BestFit. toch vind ik die wel heel netjes werken. het duurt bij hen echt geen 2 maanden voor je iets terug hebt, of uberhaupt reactie krijgt.
wens jullie veel succes! hoop op, en duim voor, een goede afloop (en snel een goedpassend zadel voor dat arme paard!).

a3a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:53

Haha! Graag een beetje rust in de tent hier Haha!

Ik ben de eigenaresse van het zadel. Ik kan echt wel voor mijn eigen mening opkomen. Ik ga er van uit dat iedereen de bedoeling heeft gehad een welgemeend advies te geven. Bedankt, maar ik red me echt wel. Ben al een poosje droog achter mijn oren.

Mijn enige reden voor dit topic was was een mogelijkheid om Nicole te bereiken. Rhijnauwen heeft dit topic geopend omdat Nicole ook nog voor anderen wat zou doen, en ook zij op zoek was naar een manier om Nicole te bereiken.
Ik heb persoonlijk bericht gehad van Esch. Wat mij betreft is daarmee voor even de discussie rondom mijn zadel gesloten.

Voor de info, om eventuele vragen voor te zijn. Ik heb nog een zadel, ligt niet perfect, maar als het niet dagelijks gebruikt wordt is het wel te doen. Voor de rest rijden ik en mijn bijrijder eigenlijk (bijna) altijd zonder zadel, maar met een bontje, dus zo heel erg missen we het zadel nu ook weer niet. En dat arme paard? Lijkt me een beetje vooringenomen: zonder het paard gezien te hebben, de complete geschiedenis gehoord te hebben? Ik denk dat arm paard niet op Ivy van toepassing is (HELE GROTE Haha! ).
En last but not least: ik had al bij Nicole aangegeven dat ik allang blij was dat ze mijn zadel kon maken (gebroken singelstoot). Ik heb ook geen knalharde afspraak gemaakt, ze had aangegeven dat ze er waarschijnlijk in november aan toe zou komen. Ik heb het grootste vertrouwen in haar kunde en kennis, en op dit moment heb ík nog steeds geen reden om daaraan te twijfelen. En ik ben 1 van die types die liever langer wacht op iets dat goed is.

Allemaal hartelijke groeten, en niet te druk maken hé. Daar is het niet de tijd van het jaar voor.
Laatst bijgewerkt door a3a op 27-12-06 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:55

1 ding weet ik zeker en dat is dat ze echt super werk afleverd. Was het toevallig een stubbenzadel?

a3a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:58

Yep, een excalibur (of hoe je dat ook schrijft)

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 23:01

die had ze idd bij zich

a3a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 23:10

Ben wel heel benieuwd, heb er meer dan een jaar niet meer opgezeten. De singelstoot was gebroken, en de week erna kreeg mijn paard een peesblesure, jaartje stappen achter de rug, toen nog 3 maanden opbouwen. En sinds kort heb ik het idee dat we wel weer langzamerhand echt aan het werk kunnen. Oei, wat zal ik een spierpijn hebben de eerste keer trainen met zadel.

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 23:12

Fijn dat het met je zadel iig goed lijkt te komen a3a! Straks weer lekker an die Arbeit met Ivy!

Nu nog hopen dat 't met "onze" verslagen ook goed gaat komen...

a3a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 23:16

Ha, daar zal ik natuurlijk ook naar vragen, want ik heb ook nog een verslag te gaan... Wordt een package-deal. We laten haar niet van het terrein af voordat ze alle verslagen heeft geschreven. Wederom hele grote Haha! .

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 11:11

off-topic:
nadir, ik vroeg om een tip voor een GOEDE zadelmaker, (dit is de reden dat ik de tips per pb wilde ontvangen) degene die jij noemt heeft maar liefst 5 zadels (waarvan ik weet) verkl**t! Boos! en bedankt! (en ja, ik weet zeker dat hij het niet goed heeft gedaan en nee, hij kon/wilde het niet herstellen en nee, er is niets tegen te beginnen behalve dan dat ik geen zadels aan de man meer toe te vertrouw)

dierfysio, ik weet dat jij een groot fan bent van bestfit

on-topic: het vertrouwen in de kennis en kunde van Nicole is er nog steeds! (nu de gemaakte beloftes nog)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 11:20

Ik zou ook niet Fugers er bij halen Bloos
Die legt m erop, schuift m een keer heen en weer, klaar! Maar goed liggen ho maar!
Al meerdere voorbeelden gezien.
Ik ken verder alleen de Heuvelhoeve. Die neemt iig de tijd!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 11:23

laten we het hier beter even over Nicole Verweij houden, anders gaat dit topic straks over goede en slechte zadelmakers (en daar heb ik mijn buik van vol)
ik wacht maar af op een reactie van Nicole.

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 12:14

Ik ben ook al 4 weken bezig om haar te bereiken voor een afspraak voor een nieuw zadel waar zij aanwezig bij zou zijn. Heb nu een leen zadel van een vriendin maar zij wil deze terug. Dus heb dalijk geen zadel en krijg Nicole niet te pakken beantwoordt de emails en vociemails niet. Dus heb straks gewoon een probleem. Kijk het nog even aan en anders laat ik iemand komen want dit schiet echt niet op.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 14:53

dank je wel voor je reactie larixfire, er zijn dus helaas nog meer mensen met een dergelijke ervaring bij Nicole.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 18:27

rhijnauwen schreef:
off-topic:
nadir, ik vroeg om een tip voor een GOEDE zadelmaker, (dit is de reden dat ik de tips per pb wilde ontvangen) degene die jij noemt heeft maar liefst 5 zadels (waarvan ik weet) verkl**t! Boos! en bedankt! (en ja, ik weet zeker dat hij het niet goed heeft gedaan en nee, hij kon/wilde het niet herstellen en nee, er is niets tegen te beginnen behalve dan dat ik geen zadels aan de man meer toe te vertrouw)

Sorry, daar heb ik overheen gelezen. Ik heb een iets andere mening dan jij, maar het lijkt mij verstandig dat we daar niet over gaan discussieren. Ik hoop dat jullie het zadel snel en goed gemaakt terug krijgen. Lachen

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:37

Ik dacht de volgende keer als mijn zadel nagekeken moet worden haar eens in te schakelen want ze zit lekker dichtbij maar ik geloof dat ik het toch maar niet doe als ik het zo eens lees.

Al wat gehoord dames? Tong uitsteken

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:11

Erg proffesioneel komt dit zeker niet over. Ik heb gelukkig nooit geen problemen met mijn zadelmaker het is echt een met gouden handjes OK dan! Ik kan jullie 1 goede zadelmaker aanraden, hij woont alleen een heel eind bij jullie uit de buurt. Het Gaat om Kootstra uit Groningen, echt een vakman en is het zeker waard om hem erbij te halen!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 18:13

Go jij! Go jij! het topic heeft het gewenste resultaat gehad! Vanmiddag heb ik de verslagen per mail ontvangen. Helaas ontbrak er in beide verslagen veel beloofde informatie Boos! (merkadvies, maatadvies, etc) maar eindelijk is er een reactie.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:51

Zo,er zit schot in de zaak maar een maatadvies lijkt me niet geheel onbelangrijk.
En heeft de eigenaar van het zadel al iets gehoord?