Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:is er in ridderkerk een luxe stal waar alles voor je gedaan wordt....ik zelf woon in de buurt van gorinchem en wil daar weg......
Ridderkerk gaat maar is iets te ver......
zoekt iets waar je paard in de wei kan (iig in de zomer)
volledig pension met bv extra hooi
weet jij iets?
Ongeloofelijk dat waalzicht zo duur is het was vroeger een rotzooi
flaim schreef:hoi
hier was ik weer op de vraag van tulandro terug tekomen het is bij van nugteren op de lagendijk.
het kost me voor mijn pony 180 euro in de maand.ongeveer 1 maart ga ik erheen heel spannend.
en ook voor de andere bedankt voor jullie tips.
groetjes
laura1987 schreef:flaim schreef:hoi
hier was ik weer op de vraag van tulandro terug tekomen het is bij van nugteren op de lagendijk.
het kost me voor mijn pony 180 euro in de maand.ongeveer 1 maart ga ik erheen heel spannend.
en ook voor de andere bedankt voor jullie tips.
groetjes
Wat leuk hier ga ik waarschijnlijk een paardje verzorgen, dus wie weet zie ik je dan nog wel
tita schreef:is er in ridderkerk een luxe stal waar alles voor je gedaan wordt....ik zelf woon in de buurt van gorinchem en wil daar weg......
Ridderkerk gaat maar is iets te ver......
zoekt iets waar je paard in de wei kan (iig in de zomer)
volledig pension met bv extra hooi
weet jij iets?
Ongeloofelijk dat waalzicht zo duur is het was vroeger een rotzooi
tita schreef:Nee helaas is (het nog niet) sliedrecht niks voor me ik ben daar ooit eens geweest en vroeg of het mogelijk was om een klein apart weitje te hebben of een aparte weide met 1-2 betrouwbare paarden.
Dat was niet mogelijk alle ruinen in een wei en alle merries in een wei.
Helaas is de mijn erg oud en heeft ook nog eens een bloedstollings-stoornis dus ik ben zeer zuinig op hem
tita schreef:
tita schreef:hmmmmm ken ik jou dan ook daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Heb maandag het bestemmingsplan gehaald en er stond geen datum in alleen dat er ontwikkelingen waren.
Dus ik ga ervan uit dat we zeker nog 2-4 jaar daar mogen blijven.
De grond is dacht ik verkocht maar zolang de boerderij aan de overkant niet plat is maak ik me nog geen zorgen.
Ze zijn nu pas bezig met het ophogen van de grond recht tegenover compact (evenmenten hal Gorinchem)
Ja hij moet een keer weg maar dat duurt nog ff.
Het eerste bestemmingsplan is van 1943 en de 2e bestemmingsplan is nu ook al 20 jaar oud dus zo snel gaat het allemaal niet
tita schreef:huh?????????????? die ken ik helemaal niet.
Hoelang is dat nu al geleden dan?
Jij staat bij Kees Langerak?
Misschien stond je vriendin niet bij ons de paarden hebben WEL weidegang godzijdank anders was ik allang weg.
De weidegang is super bij ons heel veel weide en genoeg gras en lekker lang naar buiten en beginnen meestal vroeg mee rond maart-april en gaan rond november naar binnen (als het weer het toelaat)
tita schreef:dan hoop ik maar dat ik me gedragen heb toen ik met jou heb gepraat.
Maar mijn naam is behoorlijk standaard dus misschien toch met een ander gepraat (foto's staan in mijn profiel)
Ik kan me zowel jou als Denise niet meer herinneren misschien wel als ik jullie gezichten zie of Saluut maar ik ben nogal op mezelf
GRRRRRRRRRR ik baal er wel van hoor dat ik me jullie niet voor me kan halen.
Het land is al jaren geleden verkocht (en alles wat er nu nog eigendom is mag alleen aan de gemeente verkocht worden)
De paarden gaan zeker de wei op gelukkig wel en volgende jaar ook het maakt de gemeente helemaal niks uit wat er met het land gebeurd.
Heb nog van de week met Kees gepraat dus ik ben behoorlijk op de hoogte van alle nieuwtjes.
Dat mijn moedertje met Ramona heeft gepraat dat klopt dat vertelde ze memaar ik weet niet wat er gezegd is verder.
Alleen dat het gezellig is bij jullie op stal
Wij staan nu hartsikke vol en er komt een wachtlijst![]()
Je kunt wel vragen of hij plek heeft want misschien wilt hij wel een noodstal maken (dat doet hij voor mij als ik een 2e wil)
ps wat voor evenment komt er?