stal gezocht ridderkerk of omgeving

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: stal gezocht ridderkerk of omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 01:51

En daar begin Kees dus niet aan (kost teveel tijd). Behalve 1 paard bij ons op stal die mag niet meer in de groep, want die vliegt andere paarden naar de strot toe. We hebben 3 weilanden dus die mag altijd in zijn eentje de wei op en die gaat dan ook maar altijd eventjes (paar uur).

Een aantal jaren terug liep die van mij met een gebroken griffelbeentje. Omdat hij van boxrust helemaal knetter werd uiteindelijk maar op de wei gezet iedere dag ('s ochtends half uurtje en 's avonds half uurtje voor zijn medicijnen). Mocht toen in overleg met Kees altijd de wei gebruiken die leeg was.

Die van mij kan ook aardig vechten, maar heeft de hele zomer maar 2 plekken gehad en van eentje is hij een klein beetje onregelmatig geweest.

Eigen risico van het op de wei zetten dus Kees zal er niet voor betalen.

Ja Silvia staat bij ons op stal en heeft nog steeds Rafeal en hij gaat niet meer weg als ik het goed begrepen heb.

flaim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 19:29

hoi

hier was ik weer op de vraag van tulandro terug tekomen het is bij van nugteren op de lagendijk.
het kost me voor mijn pony 180 euro in de maand.ongeveer 1 maart ga ik erheen heel spannend.
en ook voor de andere bedankt voor jullie tips.

groetjes

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:34

tita schreef:
is er in ridderkerk een luxe stal waar alles voor je gedaan wordt....ik zelf woon in de buurt van gorinchem en wil daar weg......
Ridderkerk gaat maar is iets te ver......
zoekt iets waar je paard in de wei kan (iig in de zomer)
volledig pension met bv extra hooi
weet jij iets?

Ongeloofelijk dat waalzicht zo duur is het was vroeger een rotzooi

Waalzicht is overgenomen en word helemaal opgeknapt.
Het ziet er een stuk beter uit en is de prijs van de stallingskosten dan echt wel waard.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:35

flaim schreef:
hoi

hier was ik weer op de vraag van tulandro terug tekomen het is bij van nugteren op de lagendijk.
het kost me voor mijn pony 180 euro in de maand.ongeveer 1 maart ga ik erheen heel spannend.

groetjes

Wat leuk hier ga ik waarschijnlijk een paardje verzorgen, dus wie weet zie ik je dan nog wel Lachen

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:38

Sylvia staat met Rafeal tegen over mij...

Ik denk dat je Essieintown het beste en PB kan sturen, aangezien ze daar al een poosje staat. Knipoog

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:16

je hebt pm Knipoog Haha!

flaim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 23:25

laura1987 schreef:
flaim schreef:
hoi

groetjes

Wat leuk hier ga ik waarschijnlijk een paardje verzorgen, dus wie weet zie ik je dan nog wel Lachen

ja wie weet het lijkt me een hele leuke stal.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 23:40

Ik ben er nog niet vaak geweest, maar het lijkt mij ook wel Lachen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 09:16

sniffff ik heb geen pm

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 15:04

Het is ook een leuke stal Tong uitsteken

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 11:04

Ik sta bij nugteren Haha!

limon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:15

tita schreef:
is er in ridderkerk een luxe stal waar alles voor je gedaan wordt....ik zelf woon in de buurt van gorinchem en wil daar weg......
Ridderkerk gaat maar is iets te ver......
zoekt iets waar je paard in de wei kan (iig in de zomer)
volledig pension met bv extra hooi
weet jij iets?

Ongeloofelijk dat waalzicht zo duur is het was vroeger een rotzooi

Kijk eens op www.paardencentrumsliedrecht.nl is misschien wel iets voor je...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 09:19

Nee helaas is (het nog niet) sliedrecht niks voor me ik ben daar ooit eens geweest en vroeg of het mogelijk was om een klein apart weitje te hebben of een aparte weide met 1-2 betrouwbare paarden.
Dat was niet mogelijk alle ruinen in een wei en alle merries in een wei.

Helaas is de mijn erg oud en heeft ook nog eens een bloedstollings-stoornis dus ik ben zeer zuinig op hem

limon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 10:15

tita schreef:
Nee helaas is (het nog niet) sliedrecht niks voor me ik ben daar ooit eens geweest en vroeg of het mogelijk was om een klein apart weitje te hebben of een aparte weide met 1-2 betrouwbare paarden.
Dat was niet mogelijk alle ruinen in een wei en alle merries in een wei.

Helaas is de mijn erg oud en heeft ook nog eens een bloedstollings-stoornis dus ik ben zeer zuinig op hem

Oh oke, ja dan is het niks als je dat niet wil want gaan idd met groep de wei op. In de drie jaar dat ik er staat is er nog niet veel gebeurd ofzo. Is altijd best rustig... Jij sta nu bij van de Berg in Dalem zeker?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 10:29

Ja

limon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 10:32

tita schreef:
Ja

Dat dacht ik al ja, herkende jou naam. Maar stopt van de Berg er nou mee of niet? Hoorde dat de aankoop van de nieuwe stal naarst Ranzijn niet door gaat en waar hij nu zit moet ie toch weg?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 10:41

hmmmmm ken ik jou dan ook daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Heb maandag het bestemmingsplan gehaald en er stond geen datum in alleen dat er ontwikkelingen waren.
Dus ik ga ervan uit dat we zeker nog 2-4 jaar daar mogen blijven.
De grond is dacht ik verkocht maar zolang de boerderij aan de overkant niet plat is maak ik me nog geen zorgen.
Ze zijn nu pas bezig met het ophogen van de grond recht tegenover compact (evenmenten hal Gorinchem)
Ja hij moet een keer weg maar dat duurt nog ff.

Het eerste bestemmingsplan is van 1943 en de 2e bestemmingsplan is nu ook al 20 jaar oud dus zo snel gaat het allemaal niet

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 10:44

@flaim,

Ik heb je paardje gezien Haha! hij staat rechts van Bella.
Wat een super leuke fjord zeg.
Echt een schattige uitstraling

limon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 10:53

tita schreef:
hmmmmm ken ik jou dan ook daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Heb maandag het bestemmingsplan gehaald en er stond geen datum in alleen dat er ontwikkelingen waren.
Dus ik ga ervan uit dat we zeker nog 2-4 jaar daar mogen blijven.
De grond is dacht ik verkocht maar zolang de boerderij aan de overkant niet plat is maak ik me nog geen zorgen.
Ze zijn nu pas bezig met het ophogen van de grond recht tegenover compact (evenmenten hal Gorinchem)
Ja hij moet een keer weg maar dat duurt nog ff.

Het eerste bestemmingsplan is van 1943 en de 2e bestemmingsplan is nu ook al 20 jaar oud dus zo snel gaat het allemaal niet

Oh oke, maar het land is toch verkocht dus paarden hebben geen weidegang meer heb ik gehoord? Een vriendin van mij heeft bij jullie gestaan, Denise met Saluut. Daarna is zij naar ons gekomen met haar paard...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:00

huh?????????????? die ken ik helemaal niet.
Hoelang is dat nu al geleden dan?

Jij staat bij Kees Langerak?

Misschien stond je vriendin niet bij ons de paarden hebben WEL weidegang godzijdank anders was ik allang weg.

De weidegang is super bij ons heel veel weide en genoeg gras en lekker lang naar buiten en beginnen meestal vroeg mee rond maart-april en gaan rond november naar binnen (als het weer het toelaat)

limon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:07

tita schreef:
huh?????????????? die ken ik helemaal niet.
Hoelang is dat nu al geleden dan?

Jij staat bij Kees Langerak?

Misschien stond je vriendin niet bij ons de paarden hebben WEL weidegang godzijdank anders was ik allang weg.

De weidegang is super bij ons heel veel weide en genoeg gras en lekker lang naar buiten en beginnen meestal vroeg mee rond maart-april en gaan rond november naar binnen (als het weer het toelaat)

Ja ik sta bij Kees... Denise heeft maar een paar weken bij jullie gestaan maar heb in die tijd eens met jou staan te praten en dan vergeet je jou naam niet. (best apparte naam). Maar ik hoorde bij ons op stal dat vanaf deze zomer jullie paarden niet meer op de wei konden omdat het land verkocht is vandaar.... En jou moeder heeft kort geleden een praatje gehad met Ramona (staat ook bij mij op stal) dus hadden het daar over van de week. Is er bij jullie trouwens nog plaats op stal? Zoek voor de maand Juni een stal voor twee weken omdat er dan groot evenement bij ons gehouden word...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:16

Bloos dan hoop ik maar dat ik me gedragen heb toen ik met jou heb gepraat. Haha!
Maar mijn naam is behoorlijk standaard dus misschien toch met een ander gepraat (foto's staan in mijn profiel)
Ik kan me zowel jou als Denise niet meer herinneren misschien wel als ik jullie gezichten zie of Saluut maar ik ben nogal op mezelf Haha!
GRRRRRRRRRR ik baal er wel van hoor dat ik me jullie niet voor me kan halen.

Het land is al jaren geleden verkocht (en alles wat er nu nog eigendom is mag alleen aan de gemeente verkocht worden)
De paarden gaan zeker de wei op gelukkig wel en volgende jaar ook het maakt de gemeente helemaal niks uit wat er met het land gebeurd.

Heb nog van de week met Kees gepraat dus ik ben behoorlijk op de hoogte van alle nieuwtjes.
Dat mijn moedertje met Ramona heeft gepraat dat klopt dat vertelde ze me *LOL* maar ik weet niet wat er gezegd is verder.
Alleen dat het gezellig is bij jullie op stal Haha!

Wij staan nu hartsikke vol en er komt een wachtlijst Verward
Je kunt wel vragen of hij plek heeft want misschien wilt hij wel een noodstal maken (dat doet hij voor mij als ik een 2e wil)

ps wat voor evenment komt er?

limon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:21

tita schreef:
Bloos dan hoop ik maar dat ik me gedragen heb toen ik met jou heb gepraat. Haha!
Maar mijn naam is behoorlijk standaard dus misschien toch met een ander gepraat (foto's staan in mijn profiel)
Ik kan me zowel jou als Denise niet meer herinneren misschien wel als ik jullie gezichten zie of Saluut maar ik ben nogal op mezelf Haha!
GRRRRRRRRRR ik baal er wel van hoor dat ik me jullie niet voor me kan halen.

Het land is al jaren geleden verkocht (en alles wat er nu nog eigendom is mag alleen aan de gemeente verkocht worden)
De paarden gaan zeker de wei op gelukkig wel en volgende jaar ook het maakt de gemeente helemaal niks uit wat er met het land gebeurd.

Heb nog van de week met Kees gepraat dus ik ben behoorlijk op de hoogte van alle nieuwtjes.
Dat mijn moedertje met Ramona heeft gepraat dat klopt dat vertelde ze me *LOL* maar ik weet niet wat er gezegd is verder.
Alleen dat het gezellig is bij jullie op stal Haha!

Wij staan nu hartsikke vol en er komt een wachtlijst Verward
Je kunt wel vragen of hij plek heeft want misschien wilt hij wel een noodstal maken (dat doet hij voor mij als ik een 2e wil)

ps wat voor evenment komt er?

Jan Smit komt 16 Juni bij ons op stal samen met nog meer artiesten. Daarvoor worden er 5000 kaarten verkocht dus zit er niet op te wachten dat mijn paard daar tussen staat. En de week ervoor en erna moet er zoveel verbouwd worden op stal voor die avond dat ik gewoon een week of twee weg ga.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:23

proest moet wel ff lachen hoor.

Wordt een drukke boel groot gelijk dat je ff ergens anders heen gaat Ja

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:51

gezellig zo met al mijn stalgenoten hier....maareh weet nou iemand een leuke stal in de buurt tussen ridderkerk en sliedrecht
want daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar