Ik kan voorstellen dat er overal wel een keer iets mis gaat.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saskiaah schreef:Ja ik heb ook niet perfecte ervaringen met hun! Dingen die ze opsturen gaan gelijk kapot.. :s
Nibbit schreef:Ben erg tevreden over Piaffe, en ik denk ook dat je er meer mee opschiet als je ze even belt met je probleem dan zo`n topic te openen.
Nibbit schreef:Ben erg tevreden over Piaffe, en ik denk ook dat je er meer mee opschiet als je ze even belt met je probleem dan zo`n topic te openen.
ruitersport schreef:dames daar gaan we weer !!!
SLOTJE !!!
Marije_jiplover schreef:ravellie schreef:Ja, ik heb er ook goeie ervaringen mee
Meerdere keren wat besteld, op tijd in huis
En prima scherpe prijzen
Inderdaad, die scherpe prijzen ben ik ook erg blij mee! Ik heb er dingen besteld die inclusief verzendkosten nog goedkoper waren dan hier in de plaatselijke ruitershops.
_Dunja_ schreef:Ik heb samen met wat stalgenootjes wat spullen besteld een week of 3 geleden.
2 rijbroeken en een shirtje, we moesten 7,70 verzendkosten betalen terwijl piaffe zelf maar 6,20 hoefde te betalen dit vonden wij al vreemd.
Ik direct geld overgemaakt en een week later nog niks binnen gekregen.
ik erheen bellen en ze hadden nog niks in bestelling gezet maar konden wel zien dat het geld binnen was (erg vreemd).
Toen kregen we de spulletjes binnen, broek in de verkeerde maat en het shirtje ook in de verkeerde maat maar ook compleet verkeerde kleur.
Ik mocht het terug sturen maar de verzendkosten terug moest ik wel betalen.. (hoort ook niet)
Nu was die week ook dat als je wat kocht kreeg je gratis bandage's en die kreeg ik ook niet omdat de bestelling niet van die week was, maar hun hadden het gewoon een week later nog niet in bestelling staan, klopt gewoon niet.
ruitersport schreef:_Dunja_ schreef:Ik heb samen met wat stalgenootjes wat spullen besteld een week of 3 geleden.
2 rijbroeken en een shirtje, we moesten 7,70 verzendkosten betalen terwijl piaffe zelf maar 6,20 hoefde te betalen dit vonden wij al vreemd.
Ik direct geld overgemaakt en een week later nog niks binnen gekregen.
ik erheen bellen en ze hadden nog niks in bestelling gezet maar konden wel zien dat het geld binnen was (erg vreemd).
Toen kregen we de spulletjes binnen, broek in de verkeerde maat en het shirtje ook in de verkeerde maat maar ook compleet verkeerde kleur.
Ik mocht het terug sturen maar de verzendkosten terug moest ik wel betalen.. (hoort ook niet)
Nu was die week ook dat als je wat kocht kreeg je gratis bandage's en die kreeg ik ook niet omdat de bestelling niet van die week was, maar hun hadden het gewoon een week later nog niet in bestelling staan, klopt gewoon niet.
Ik was van plan niet meer te reageren maar.. dit kan ik niet over me heen laten gaan.
Als wij fouten maken betalen wij ALTIJD de verzendkosten terug echter moet je het even voorschieten omdat TNT het hier niet aflevert.
Ook bandages hebben wij bij heel veel mensen nog bijgevoegd.
Oh mensen... als jullie toch eens wisten hoe vreselijk hard wij werken om het iedereen naar de zin te maken... en dan steeds dit soort berichten en heel veel zijn gewoon NIET waar.
Het doet verdriet dat is alles wat ik erop kan zeggen.
Uiteraard willen wij leren van onze fouten, uiteraard willen wij iedereen te vriend en zeker tevreden houden maar, ondanks dat blijven hier altijd dames die gewoon niet het GOEDE van ons WILLEN zien.
Dames ga dan ergens anders shoppen maar, doe ons dit niet steeds aan.
Deze vervelende verhalen doen meer schade niet alleen zakelijk maar ik al eigenaresse slaap hier s'nachts gewoon slecht van.
WIJ DOEN ONS BEST .. en alsjeblieft ga geen verzinselen of misschien misverstanden hier vermelden.
Als je het ergens niet mee eens ben .. bel, mail of kom langs echt wij zijn HEEL erg vriendelijk en ook al kost het ons vaak geld wij willen IEDEREEN tevreden houden.
Verzendkosten betalen als wij fouten maken ... NOU VERGEET DIT ECHT MAAR dat betalen wij.
En dat sommige mensen vaak veel duurdere artikelen krijgen als iets wat besteld is niet voorradig is vergeten heel veel mensen hier te vermelden.
Houd hier nou toch eens mee op.
Koop met plezier bij ons of ga ergens anders heen.
Wij doen in ieder geval ons best en als je problemen met ons hebt ...... VERTEL HET ONS EN HOUD NOU EENS OP OM DIT ALLEMAAL VIA BOKT TE VERSPREIDEN MET HEEL, HEEL VEEL ONWAARHEDEN IN HEEL, HEEL VEEL VAN DEZE VERHALEN.