wie heeft er nog meer slechte ervaringen met piaffe?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

foetsie

Re: wie heeft er nog meer slechte ervaringen met piaffe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 13:06

Zijn er eigenlijk wel mensen die goede ervaringen hebben?
Ik kan voorstellen dat er overal wel een keer iets mis gaat. Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:23

jah idd, maar dit is extreem. ik heb meerdere ruitersport zaken waar alles echt toppie is, hier is het elke keer hetzelfde!

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:21

Saskiaah schreef:
Ja ik heb ook niet perfecte ervaringen met hun! Dingen die ze opsturen gaan gelijk kapot.. :s

Daar ben ik het dus echt niet mee eens
Heb een prachtige dikke bruine BR deken bij hen besteld ( wind en waterdicht, 350 grams)
Prima ding hoor, in de winkel had ik er veel meer voor moeten betalen

MikeRick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:28

Ik heb al vaak bij ze besteld en ja het klopt dat het wat lang duurt maar als ik ze daarover bel wordt ik altijd netjes te woord gestaan en de afhandeling was in mijn geval altijd netjes.
Laatst bijgewerkt door MikeRick op 08-12-06 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:28

ja het zal vast ook wel een keer goed gaan anders hadden ze al lang geen klanten meer gehad wat ik het ergste aan hun vind is dat ze je gewoon voorliegen, zeggen dat dingen onderweg zijn terwijl dat helemaal neit zo is. Als ik een paar weken meot wachten omdat het niet op voorraad is vind ik in de meeste gevallen helemaal neit erg maar dan wil ik dat wel gewoon weten

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 17:13

Ik heb alleen maar positieve ervaringen!
Mijn deken had ik supersnel binnen, ik heb áltijd supergoede service gehad..
Mocht zomaar iets voor een weekje mee om te proberen (was iets nieuws...)

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 18:07

ik bestel er regelmatig iets en krijg het altijd goed en op tijd binnen, aardige mensen

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 18:11

Ben erg tevreden over Piaffe, en ik denk ook dat je er meer mee opschiet als je ze even belt met je probleem dan zo`n topic te openen.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:12

Nibbit schreef:
Ben erg tevreden over Piaffe, en ik denk ook dat je er meer mee opschiet als je ze even belt met je probleem dan zo`n topic te openen.

In mijn geval werd iedere keer dat ik belde verzocht om een mail te sturen. Dan zou ik snel antwoord hebben. Maar vervolgens kwam er dus vaak totaal geen reactie op de mail.

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:14

Echt heel erg, keer op keer verkeerde moest nu zelfs een maand wachten !

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 20:22

Nibbit schreef:

na tig mailtjes en veel telefoontjes..
had ik ongeveer 1,5 maand veder pas mijn geld terug retour gekregn

piaffe weet van mijn probleem af Knipoog
en ik denk van wel meerdere bokkers hier

tuurlijk gaat het ook vaak genoeg goed met hun bestellingen enz
anders waren ze nu al gesloten...

maar ik zelf bestel er nooit meer
duurt te lang en je moet echt overal achteraan zitten Dromen

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:20

Ik heb laatst een deken gekocht rood wit blauw, hij zou met spoed opgestuurd worden onder rembours......

Voglende dag was hij erg NETJES !! ik passen op mijn geschoren pony (moest wegen problemen) is de deken 1 MAAT te groot verstuurd !!! Wij bellen en terug gestuurd ze zouden meteen een kleine overigens de goede opsturen. is NIET Gedaan.

Wij volgende dag bellen nog niet gedaan, zou volgende dag opgestuurd worden, Wij weer niet gehad bellen ,gewoon niet pogestuurd !!!!!! week verder, nog niet binnen en geld terug geeist.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:20

Ik heb ook giga vaak gebeld en werd niet al te vriendelijk te woord gestaan dus dta heeft neit altijd zin

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:30

Nee idd wij ook niet.

lesley1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:34

ik heb slechte ervaringen..
ik moest 2 weeken w8ten viir me wetstrijd pak..
en me zusje heeft der laarzen nog steeds niej Boos!

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 07:25

dames daar gaan we weer !!!
SLOTJE !!!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 08:42

ruitersport schreef:
dames daar gaan we weer !!!
SLOTJE !!!

Waarom? Je kunt wel iedere keer bij een flinke dosis kritiek roepen om een slotje, maar misschien is het handiger om je nu eens achter de oren te krabben waar al die kritiek vandaan komt. Natuurlijk, niemand is perfect en waar gehakt wordt vallen spaanders, maar ik ben nog nooit een winkel tegen gekomen met zo'n hoog percentage fouten. En niet alleen een enorm percentage fouten, maar ook een ongelovelijk lakse houding naar de klanten toe. Mensen die bellen om spullen die niet geleverd zijn worden of met een kluitje in het riet gestuurd, of op zijn minst onvriendelijk behandeld. Er wordt gelogen over wel of niet opgestuurde spullen. Als dit mijn webwinkel zou zijn zou ik niet roepen om een slotje, maar ik zou me eerder behoorlijk schamen en de schouders eronder zetten om de problemen op te lossen en een meer klantvriendelijk beleid te schrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:53

Moderatoropmerking:
Een slotje komt er niet zomaar, maar toch wil ik de gebruikers hier verzoeken om toch een stuk netter te reageren Lachen En alleen bij eigen ervaring te reageren.

Nilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 13:11

Marije_jiplover schreef:
ravellie schreef:
Ja, ik heb er ook goeie ervaringen mee
Meerdere keren wat besteld, op tijd in huis
En prima scherpe prijzen Pling

Inderdaad, die scherpe prijzen ben ik ook erg blij mee! Ik heb er dingen besteld die inclusief verzendkosten nog goedkoper waren dan hier in de plaatselijke ruitershops.

Ben 't hier mee eens, heb 'n paar keer voor 'n flink bedrag besteld en netjes ontvangen zoals de bestelling luidde... Knipoog
Heb er niks op aan te merken, ben alleen maar blij dat ik spullen kan kopen met 'n beetje "korting".
Had laatst ook gemaild over 'n deken en kreeg netjes 'n reactie terug in tegenstelling tot 'n andere on-line ruitersportzaak waarvan ik nog steeds géén reactie heb gehad!! Boos!

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 20:24

Ik heb samen met wat stalgenootjes wat spullen besteld een week of 3 geleden.
2 rijbroeken en een shirtje, we moesten 7,70 verzendkosten betalen terwijl piaffe zelf maar 6,20 hoefde te betalen dit vonden wij al vreemd.

Ik direct geld overgemaakt en een week later nog niks binnen gekregen.
ik erheen bellen en ze hadden nog niks in bestelling gezet maar konden wel zien dat het geld binnen was (erg vreemd).

Toen kregen we de spulletjes binnen, broek in de verkeerde maat en het shirtje ook in de verkeerde maat maar ook compleet verkeerde kleur.
Ik mocht het terug sturen maar de verzendkosten terug moest ik wel betalen.. (hoort ook niet)

Nu was die week ook dat als je wat kocht kreeg je gratis bandage's en die kreeg ik ook niet omdat de bestelling niet van die week was, maar hun hadden het gewoon een week later nog niet in bestelling staan, klopt gewoon niet.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 10:25

_Dunja_ schreef:
2 rijbroeken en een shirtje, we moesten 7,70 verzendkosten betalen terwijl piaffe zelf maar 6,20 hoefde te betalen dit vonden wij al vreemd.

ik erheen bellen en ze hadden nog niks in bestelling gezet maar konden wel zien dat het geld binnen was (erg vreemd).

Toen kregen we de spulletjes binnen, broek in de verkeerde maat en het shirtje ook in de verkeerde maat maar ook compleet verkeerde kleur.
Ik mocht het terug sturen maar de verzendkosten terug moest ik wel betalen.. (hoort ook niet)

Nu was die week ook dat als je wat kocht kreeg je gratis bandage's en die kreeg ik ook niet omdat de bestelling niet van die week was, maar hun hadden het gewoon een week later nog niet in bestelling staan, klopt gewoon niet.

Ik was van plan niet meer te reageren maar.. dit kan ik niet over me heen laten gaan.
Als wij fouten maken betalen wij ALTIJD de verzendkosten terug echter moet je het even voorschieten omdat TNT het hier niet aflevert.
Ook bandages hebben wij bij heel veel mensen nog bijgevoegd.
Oh mensen... als jullie toch eens wisten hoe vreselijk hard wij werken om het iedereen naar de zin te maken... en dan steeds dit soort berichten en heel veel zijn gewoon NIET waar.
Het doet verdriet dat is alles wat ik erop kan zeggen.
Uiteraard willen wij leren van onze fouten, uiteraard willen wij iedereen te vriend en zeker tevreden houden maar, ondanks dat blijven hier altijd dames die gewoon niet het GOEDE van ons WILLEN zien.
Dames ga dan ergens anders shoppen maar, doe ons dit niet steeds aan.
Deze vervelende verhalen doen meer schade niet alleen zakelijk maar ik al eigenaresse slaap hier s'nachts gewoon slecht van.
WIJ DOEN ONS BEST .. en alsjeblieft ga geen verzinselen of misschien misverstanden hier vermelden.
Als je het ergens niet mee eens ben .. bel, mail of kom langs echt wij zijn HEEL erg vriendelijk en ook al kost het ons vaak geld wij willen IEDEREEN tevreden houden.
Verzendkosten betalen als wij fouten maken ... NOU VERGEET DIT ECHT MAAR dat betalen wij.
En dat sommige mense vaak veel duurdere artikelen krijgen als iets wat besteld is niet voorradig is vergeten heel veel mensen hier te vermelden.
Houd hier nou toch eens mee op.
Koop met plezier bij ons of ga ergens anders heen.
Wij doen in ieder geval ons best en als je problemen met ons hebt ...... VERTEL HET ONS EN HOUD NOU EENS OP OM DIT ALLEMAAL VIA BOKT TE VERSPREIDEN MET HEEL, HEEL VEEL ONWAARHEDEN IN HEEL, HEEL VEEL VAN DEZE VERHALEN.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 10:39

Ik ben 2 x bij ze geweest afgelopen week voor een stel dekens.
Ik werd daar keurig geholpen door een meneer.
Op de vraag of de dekens geruild konden worden als ze niet goed waren: Geen enkel probleem.
Dat was idd ook geen enkel probleem, we konden ze keurig netjes ruilen.
Op mijn vraag of de dekens echt goed waterdicht zijn kreeg ik een net lang antwoord.

Ik wilde er nog los een deken bij (naast die andere stapel) en toen zei mijn vriend gekscherend iets over een mooiere prijs tegen mij.
Dat hadden ze gehoord en ze boden mij de deken aan met een korting van € 12,50 geloof ik.

Dat vond ik allemaal wel erg netjes. Ja
Verder kan ik niet oordelen over het bestellen; gewoon nog nooit gedaan.

Alleen was het wel een zooitje... Bloos

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:54

hahahaha een lang antwoord.... wij zeggen altijd tegen Oscar ( zo heet die man dus... ) nou Os kort en krachtig vertellen maar.. hij kan het niet hahahaha.
En ik weet ook nu wie jullie zijn denk ik.. die met de Boxer en de russell ... klopt het ??
Ach zo zie je ook maar, jullie zijn ook gewoon heel aardige mensen !
Bedankt i.i.g dat jullie onze manier van werken waarderen.
Laatst bijgewerkt door ruitersport op 10-12-06 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:58

ruitersport schreef:
_Dunja_ schreef:

Ik was van plan niet meer te reageren maar.. dit kan ik niet over me heen laten gaan.
Als wij fouten maken betalen wij ALTIJD de verzendkosten terug echter moet je het even voorschieten omdat TNT het hier niet aflevert.
Ook bandages hebben wij bij heel veel mensen nog bijgevoegd.
Oh mensen... als jullie toch eens wisten hoe vreselijk hard wij werken om het iedereen naar de zin te maken... en dan steeds dit soort berichten en heel veel zijn gewoon NIET waar.
Het doet verdriet dat is alles wat ik erop kan zeggen.
Uiteraard willen wij leren van onze fouten, uiteraard willen wij iedereen te vriend en zeker tevreden houden maar, ondanks dat blijven hier altijd dames die gewoon niet het GOEDE van ons WILLEN zien.
Dames ga dan ergens anders shoppen maar, doe ons dit niet steeds aan.
Deze vervelende verhalen doen meer schade niet alleen zakelijk maar ik al eigenaresse slaap hier s'nachts gewoon slecht van.
WIJ DOEN ONS BEST .. en alsjeblieft ga geen verzinselen of misschien misverstanden hier vermelden.
Als je het ergens niet mee eens ben .. bel, mail of kom langs echt wij zijn HEEL erg vriendelijk en ook al kost het ons vaak geld wij willen IEDEREEN tevreden houden.
Verzendkosten betalen als wij fouten maken ... NOU VERGEET DIT ECHT MAAR dat betalen wij.
En dat sommige mensen vaak veel duurdere artikelen krijgen als iets wat besteld is niet voorradig is vergeten heel veel mensen hier te vermelden.
Houd hier nou toch eens mee op.
Koop met plezier bij ons of ga ergens anders heen.
Wij doen in ieder geval ons best en als je problemen met ons hebt ...... VERTEL HET ONS EN HOUD NOU EENS OP OM DIT ALLEMAAL VIA BOKT TE VERSPREIDEN MET HEEL, HEEL VEEL ONWAARHEDEN IN HEEL, HEEL VEEL VAN DEZE VERHALEN.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:59

Waarom zet je nou twee keer dat hele verhaal neer dan?