Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dierfysio schreef:je wilt toch ook juist de buigketen trainen, ter ondersteuning van de rug? dus de buigers van hoofd en nek, de buikspieren, buigers van heup en achterbeen.
wanneer je de beweging naar achteren verzwaart, train je juist de strekketen -> fout bij rugklachten (waar ze die aquatrainer veel voor gebruiken).
misschien had kari de uitleg van de d.arts hierover niet helemaal goed begrepen?
vind dat bekappen trouwens te eigen zaak, niet die van de d.arts![]()
je kunt afspreken dat je smid naar hun revalidatiecentrum komt, maar je kunt toch niet verwachten dat de kliniek regelt dat jouw paard z'n bekap-beurt krijgt? zou ik raar vinden. ze hebben daar wel wat beters te doen, lijkt me...
maarja, we horen hier natuurlijk een verhaal van 1 kant.
kari schreef:dierfysio schreef:je wilt toch ook juist de buigketen trainen, ter ondersteuning van de rug? dus de buigers van hoofd en nek, de buikspieren, buigers van heup en achterbeen.
wanneer je de beweging naar achteren verzwaart, train je juist de strekketen -> fout bij rugklachten (waar ze die aquatrainer veel voor gebruiken).
misschien had kari de uitleg van de d.arts hierover niet helemaal goed begrepen?
vind dat bekappen trouwens te eigen zaak, niet die van de d.arts![]()
je kunt afspreken dat je smid naar hun revalidatiecentrum komt, maar je kunt toch niet verwachten dat de kliniek regelt dat jouw paard z'n bekap-beurt krijgt? zou ik raar vinden. ze hebben daar wel wat beters te doen, lijkt me...
maarja, we horen hier natuurlijk een verhaal van 1 kant.
Hoi . vraagje aan jou ! Wat gebeurd er dan als je de lopende band te snel zet snelheid voor een groot paard I.P.V. voor B.V. een klein paardje . dan trekt het water aan zijn benen ? Mijn paard liep met een weggedrukte rug en scheef naar links met zijn hoofd naar de persoon die hem vast hield . Wat doet dat dan met zijn rug ? IK heb toen gezegd tegen cobien zo als hij nu loopt kan hij nooit rug spieren op bouwen .Volgens haar was dat niet helemaal waar .Wat vind jij hier dan van ? Kari
kari schreef:Hoi . Zijn knie naar zijn neus ? hoe komt zijn knie bij zijn neus als mijn paard met zijn hoofd omhoog loopt en zijn rug wegdrukt ? Hij kon nergens steun vinden . de voor band waar ze e.v.t. tegen aan kunnen lopen voor steun zat net onder zijn keel i.p.v. op zijn borst . ook had hij links en rechts van hem te veel ruimte dus kon hij daar ook geen steun zoeken . Ik ben er niet maar een deel van een training bij geweest maar 1 hele training , na 2 weken liep hij zo slecht dat ik besloten heb hem mee naar huis te nemen .Kari