Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marchador schreef:Wat is je maximale afstand vanaf Veenendaal?
Ik weet in Amerongen wel een stal langs de dijk. Ze hebben daar een grote binnenbak en twee buitenbakken.
En nu kan ik toch niet op die naam komen.. (hier kom ik nog op terug)
Edit: Pensionstal de dijkhoeve is dit. http://www.dijkhoeve.com/
singasong schreef:Ga me d'r ook ff mee bemoeien...heb tenslotte jaren in Veenendaal gewoond en ook bij Harm gestaan:+
Schiet me te binnen dat ik ook eens heb geinformeerd bij een pensionstal aan de Meikade. Als je via de Buurtlaan-Oost rijd dan voor het viadukt rechtsaf en dan de eerste weer rechts en vervolgens de eerste weer rechts. Dan bijna aan het einde aan de linkerkant (= een doodlopende weg).
De prijs viel daar ook mee maar dat is wel ruim een jaar geleden.
Weet alleen geen naam meer.
Dan heb je nog boer Van de Hoef aan de Zandheuvelweg, ben ik ook ruim een jaar geleden wezen kijken maar toen moest je alles zelf doen. Is misschien in de tussentijd veranderd?! En je zit er ook nog aan het bos! Als je vanaf de Rondweg er in rijd, dan rijd je er zo tegenaan.
Als me nog iets anders te binnen schiet laat ik het wel weten!
Succes!
(Ik heb ook nog een stal te huur voor een pony tot ongeveer 1.45 mtr., maar dat wist je al!)
Cinnepin schreef:ik denk dat jij stal van laar bedoelt, dat zit bij de Meikade
singasong schreef:Ga me d'r ook ff mee bemoeien...heb tenslotte jaren in Veenendaal gewoond en ook bij Harm gestaan:+
Schiet me te binnen dat ik ook eens heb geinformeerd bij een pensionstal aan de Meikade. Als je via de Buurtlaan-Oost rijd dan voor het viadukt rechtsaf en dan de eerste weer rechts en vervolgens de eerste weer rechts. Dan bijna aan het einde aan de linkerkant (= een doodlopende weg).
Dan heb je nog boer Van de Hoef aan de Zandheuvelweg, ben ik ook ruim een jaar geleden wezen kijken maar toen moest je alles zelf doen. Is misschien in de tussentijd veranderd?! En je zit er ook nog aan het bos! Als je vanaf de Rondweg er in rijd, dan rijd je er zo tegenaan.
Succes!
(Ik heb ook nog een stal te huur voor een pony tot ongeveer 1.45 mtr., maar dat wist je al!)
Succes!
Cinnepin schreef:welke stal is dat dan?
en waarom probeer je niet gewoon hier en daar wat bij particulieren? ipv een stal met een bekende naam?. ik sta ook bij particulier en dat scheeld echt enrom, ( vooral in geld, ja ok goedkopr dan ik kan nergens maar ok ). Vaak zit je dan ook niet aan openings regels gebonden of andere regels
Cinnepin schreef:@ Venissa aha ok, is het daar zo donker dan? ik vind alleen de dragonderweg een enge rot weg, maar volgens mij komen jullie niet vanuit die wegkom ik wel vandaan vanauit hier
( door petenbos heen )
venissa schreef:Cinnepin schreef:@ Venissa aha ok, is het daar zo donker dan? ik vind alleen de dragonderweg een enge rot weg, maar volgens mij komen jullie niet vanuit die wegkom ik wel vandaan vanauit hier
( door petenbos heen )
Het is op zich wel donker jaMja lang leve licht op de fiets, en auto's die ook goed uitkijken
Maar dit gaat nu wel erg offtopicMaar Natas ik hou me oren en ogen voor je open! En ik vraag ook wel aan Ellen of ze een leuke stalling voor je weet!
Cinnepin schreef:ja is goed idee, die briefjes in de supermarkt of advertentie op mp?
laboum schreef:Leuk dat je morgen langs Egbert gaat. Ja, tis een aardige vent en goed voor de paarden. Ik heb jaren bij hem in pension gestaan altijd met veel plezier. Nu tijdelijk om een jong beestje te beleren even bij iemand partuculier. Als hij goed en wel onder het zadel is ga ik denk ook weer naar Egbert terug. Laat je weten hoe het was morgen?