Stalling in de omgeving van Purmerend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liess__

Re: Stalling in de omgeving van Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:22

oke ik ben het dus niet eens met BinkyDenice!

Ik sta toevallig bij Johan op stal, en hij is zeker geen zeur, heeft af en toe andere ideen over paarden.

Al die stallen die jij noemde, zijn echt knudde! Op die stallen is het zo'n rotzooi!

Heb zelf Bij Jan net voorbij Ilpendam gestaan, hele aardige mensen daar hoor, geen problemen mee, maarja het is een rotzooi, Je hebt daar vande winter wel je eigen paddocks voor dacht en nacht.

Maar never nooit niet dat ik daar ooit nog terug ga!
145 euro, en dan moet je nog zelf je vlas bij hem kopen, tis een rotzooi. Een paar stallen zijn zelf getimmerd, andere zijn vrij klein en de grote boxen zitten vol!

Bij mij op stal heb ik het daarintegen erg naar mijn zin.
20 x 60 bak, ze worden WEL buiten gezet, longeerbak met 17 m rondom.
natuurgebied naast de deur, Springbalken van zeer goede kwaliteit en in overleg kan er voor je uitgemest worden.
Grote en ruime boxen, kantinetje, stro, zaagsel, bix, hooi alles inbegrepen.
Een nette stal, met normale mensen. Zadelkast krijg je.
Er is ook een afspuitplaats. Maar ik weet niet maar volgens mij zit hij nu vol (of nog 1 box over), dat zou echt niet zijn als het zo'n zeur zou zijn!!!!

Succes met je zoektocht Knipoog

Het kost 200 euro paard, en 150 euro pony

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:23

Je hebt ook nog een stal van die Michelle op marktplaats, die kost 200 euro exclusief hooi/stro maar wel leuke mensen en aan het bos. Kleine bak en zelf mesten.....

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:24

Binckydenice schreef:
LoveRico schreef:
Heey!

Ik sta sinds 1 september bij het voormalig Stal Wijdewormer.
Het heet nu Stal Eureka, Noorderweg 133.

Het is een luxe stal. O.a. voorzien van stapmolen, beveiligd terrein, ruime boxen, afspuitplaats warm en koud water, eb-en vloedbak, nog een buitenbak, 2 paddocks van 20x20, voldoende land.
In april 2007 beginnen ze met bouwen aan de binnenbak.
Je betaald €185,- Dan komt er nog wel je stro bij en evt. gebruik van de stapmolen.
Ik heb het er ontzettend naar mijn zin.
Leuk zweertje, leuke mensen.
Het is er echt gemoedelijk en je bent echt bezig met je hobby!

Je kan me PB voor het telefoonummer, dan kan je komen kijken!
Echt een aanrader!!

Groetjes Romy

Ja, ben ik ook geweest alleen ze zei 175 euro maar er kwam zo verschrikkelijk veel geld bij huur van dit kopen van dat ik had zoiets van oh ok dat wordt dan... haha

Ja zoiets heb ik ook gehoord, want als je dan ook nog eens voor je trailer enz enz moet betalen dan word het wel heel kostbaar en helaaasssss heb ik geen geldboom hahahhaha

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:25

Kangaroo_Syl schreef:

Ik sta toevallig bij Johan op stal, en hij is zeker geen zeur, heeft af en toe andere ideen over paarden.

Al die stallen die jij noemde, zijn echt knudde! Op die stallen is het zo'n rotzooi!

Heb zelf Bij Jan net voorbij Ilpendam gestaan, hele aardige mensen daar hoor, geen problemen mee, maarja het is een rotzooi, Je hebt daar vande winter wel je eigen paddocks voor dacht en nacht.

145 euro, en dan moet je nog zelf je vlas bij hem kopen, tis een rotzooi. Een paar stallen zijn zelf getimmerd, andere zijn vrij klein en de grote boxen zitten vol!

natuurgebied naast de deur, Springbalken van zeer goede kwaliteit en in overleg kan er voor je uitgemest worden.
Er is ook een afspuitplaats. Maar ik weet niet maar volgens mij zit hij nu vol (of nog 1 box over), dat zou echt niet zijn als het zo'n zeur zou zijn!!!!

Hebben we het hier over Nansink?

Rota

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:26

wenenzetor schreef:
LoveRico schreef:
Heey!

Ik sta sinds 1 september bij het voormalig Stal Wijdewormer.
Het heet nu Stal Eureka, Noorderweg 133.

Het is een luxe stal. O.a. voorzien van stapmolen, beveiligd terrein, ruime boxen, afspuitplaats warm en koud water.
In april 2007 beginnen ze met bouwen aan de binnenbak.
Je betaald €185,- Dan komt er nog wel je stro bij en evt. gebruik van de stapmolen.
Ik heb het er ontzettend naar mijn zin.
Leuk zweertje, leuke mensen.
Het is er echt gemoedelijk en je bent echt bezig met je hobby!

Je kan me PB voor het telefoonummer, dan kan je komen kijken!
Echt een aanrader!!

Groetjes Romy

Het wat grappig volgens mij hebben wij vlakbij elkaar gewoond !!

Ik heb de advertentie van Stal Eureka gezien, zelf stro kopen heb jij enig idee hoeveel dat kost??
Worden daar ook de paarden binnen en buiten gezet, gevoerd en uitgemest??

Gr Wendy

Hey! Wat grappig idd. Kan me zo even geen Wendy bedenken!
Maar goed, je hoeft het niet zelf te kopen, maar van hun.
Het kost 3,50 voor een grote baal. En je gebruikt ong. 1 baal per week.
Er word niet gemest, wel gevoerd e.d.
Ook worden ze niet voor je buiten gezet. Maar alle meiden hebben dat onderling geregeld en de alle paarden komen dan mininmaal 1 uur per dag naar buiten (exl. het rijden dan)

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:27

Ik ben het niet eens met Kangaroo_Syl

Ten eerste de foto die te zien is op marktplaats is ik denk wel 10 jaar oud mooie bloemtjes bla bla bla maar als je daar nu komt zie je de verzakte stenen al liggen.

De groep die er staat heeft allemaal een bepaalde manier van dingen doen en zodra je het anders doet krijg je direct commentaar.

Deze stalling raad ik je echt af. En er is nog zat ruimte want twee wekene geleden waren er drie boxen vrij en er is er vorgie week nog 1tje vertrokken.....

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:27

Binckydenice schreef:
Je hebt ook nog een stal van die Michelle op marktplaats, die kost 200 euro exclusief hooi/stro maar wel leuke mensen en aan het bos. Kleine bak en zelf mesten.....

Echt niet te geloven hoeveel geld er word gevraagd en kijk wat je er bij krijgt, dan heb ik zo slecht nog niet kwa stalkosten en wat er voor je "gedaan"word Clown Maar je moet het wel naar je zin hebben en dat heb ik het op dit moment niet echt.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:28

wenenzetor schreef:
Kangaroo_Syl schreef:

ja

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:29

wenenzetor schreef:
Binckydenice schreef:

Echt niet te geloven hoeveel geld er word gevraagd en kijk wat je er bij krijgt, dan heb ik zo slecht nog niet kwa stalkosten en wat er voor je "gedaan"word Clown Maar je moet het wel naar je zin hebben en dat heb ik het op dit moment niet echt.

Waar sta je nu dan?

Rota

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:30

wenenzetor schreef:
Kangaroo_Syl schreef:

1/3 van de mensen die bij ons op stal zijn komen bij Nansink vandaan.
Ik weet het zelf niet, maar hoor geen prettige verhalen..
Maargoed, ieder voorzich!!
Als we het allemaal op dezelfde stal naar ons zin hadden gehad, was het eind zoek!

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:31

Romy/ Lover Rico Jij woont/de bij een basketbal veldje en ik woonde in de straat daar schuin achter.
Weet je ik vind het zoveel geld wat ze vragen en kijk wat je allemaal zelf moet doen enz enz. In ieder geval bedankt.
Laatst bijgewerkt door wenenzetor op 08-11-06 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:33

Love Rico: Ik ken ook veel mensen die daar weg zijn gegaan en slechte ervaringen hebben met Nansink en ik moet eerlijk bekennen ik vind meneer ook niet zo aardig.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:36

Hai ik ken ook aardig wat stallen hier in de buurt inmiddels, maar een echte leuke stal ben ik nog niet tegen gekomen, ja de oude manege wheermolen daar had ik het naar m'n zin Lachen

bij bouma gestaan, is idd troep
rinus zelf in elkaar geknutselde stallen, wel gezellig maar een buitenbak die een heel vreemd formaat is..zit een hoek in
manege purmerbos, heel duur idd en wat mij het meest tegenstaat is dat de paarden dus niet los kunnen daar, in de zomer wel weidegang maar in de winter niks, 24/7 stal buiten de tijd dat jij er bent om bezig te zijn dan.

stal worp, hmz hele mooie buitenbak stalletjes vind ik wat minder eerlijk gezegd maar op zich wel mooi en netjes, aardige man ook.

nansink...de 1 loopt ermee weg de ander vind het helemaal niks, ik vind het dus helemaal niks Lachen

ik sta nu op een superplekje met mijn haflinger, binnenkort gaat hij op stal en die ken ik nog niet dus moeten we nog meemaken....maar mijn gevoel zegt dat het goedkomt Haha!

kortom, voor een redelijk hoog bedrag heb je nog niks in purmerend !
en voor een heleboel geld word je stal netjes gehouden voor je maar komt je paard niet buiten....dus het is knudde hier in de omgeving.

Rota

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:39

wenenzetor schreef:
Love Rico: Ik ken ook veel mensen die daar weg zijn gegaan en slechte ervaringen hebben met Nansink en ik moet eerlijk bekennen ik vind meneer ook niet zo aardig.

Ja precies! Ik krijg ook nare dingen te horen.
Ook heb ik bij Jan bouma gestaan.
En wat er al eerder is gezegt: voor de serieuze ruiter is het daar gewoon te rommelig.
Ik vond het er af en toe gevaarlijk voor je paard.
Die paddocks daar voor dag en nacht zijn ong. 4x4.
Ik vond het persoonlijk erg klein, maar je paard heeft wel de kans om dag en nacht buiten te staan.
Verder staan daar wel leuke mensen!
Erg gezellige kantine. Maar wat ik dan weer een groot nadeel vond is dat er erg veel alcohol doorheenging op een dag..

Maar wat ik al zei: ieder voorzich!

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:40

kekaro schreef:
Hai ik ken ook aardig wat stallen hier in de buurt inmiddels, maar een echte leuke stal ben ik nog niet tegen gekomen, ja de oude manege wheermolen daar had ik het naar m'n zin Lachen

bij bouma gestaan, is idd troep
rinus zelf in elkaar geknutselde stallen, wel gezellig maar een buitenbak die een heel vreemd formaat is..zit een hoek in
manege purmerbos, heel duur idd en wat mij het meest tegenstaat is dat de paarden dus niet los kunnen daar, in de zomer wel weidegang maar in de winter niks, 24/7 stal buiten de tijd dat jij er bent om bezig te zijn dan.

stal worp, hmz hele mooie buitenbak stalletjes vind ik wat minder eerlijk gezegd maar op zich wel mooi en netjes, aardige man ook.

nansink...de 1 loopt ermee weg de ander vind het helemaal niks, ik vind het dus helemaal niks Lachen

ik sta nu op een superplekje met mijn haflinger, binnenkort gaat hij op stal en die ken ik nog niet dus moeten we nog meemaken....maar mijn gevoel zegt dat het goedkomt Haha!

kortom, voor een redelijk hoog bedrag heb je nog niks in purmerend !
en voor een heleboel geld word je stal netjes gehouden voor je maar komt je paard niet buiten....dus het is knudde hier in de omgeving.

Daar heb je absoluut gelijk in!! Als ik zie wat voor prijzen er gevraagd worden en wat er dan voor je word gedaan dan is dat bar weinig. Ik heb zoiets van des te meer ik betaal des te meer luxe verwacht ik maar zoals ik veel zie is dit dus niet zo, erg jammer!!!
Laatst bijgewerkt door wenenzetor op 08-11-06 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:41

Lover Rico: Absoluut ieder voor zich hoor!!!

Rota

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:43

Dank u Afgod Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:45

en dan met de euro's is het duur maar ben je geneigd het te betalen, alleen als je het omrekend naar de oude vertrouwde gulden stort je ter plaatse neer....

waar sta je nu eigenlijk ?

Rota

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:47

kekaro schreef:
en dan met de euro's is het duur maar ben je geneigd het te betalen, alleen als je het omrekend naar de oude vertrouwde gulden stort je ter plaatse neer....

Helemaal als je er 2 hebt... Verdrietig Maar daar heb ik uiteraard natuurlijk ZELF voor gekozen Knipoog

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:48

ja nou, ik zou er ook graag 2 hebben Haha! ben stiekem een beetje aan het kijken maar inderdaad het is wel heel erg kostbaar hoor....
maar je hebt wel 2 mooie paarden Lachen

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:49

Love rico: ja echt niet normaal het geld wat je betaalt en reken dat is om dan val je lichtelijk achterover hahahah

Rota

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:53

kekaro schreef:
ja nou, ik zou er ook graag 2 hebben Haha! ben stiekem een beetje aan het kijken maar inderdaad het is wel heel erg kostbaar hoor....
maar je hebt wel 2 mooie paarden Lachen

Even offtoppic, sorry! Ja hé Haha! Dank je Pling
Ben der ook super trots op!
Many, mijn nieuwste aanwinst, wil je nu helemaal niet zien (hij was nog 2 op de foto's en zal binnekort even recente foto's maken!)
Hij is in juli 3 geworden en het is een schat! Echt een superpaard! Hij doet netjes zn oefeningen, is leergierig, ben 2 weken terug zelfs naar t twiske geweest! Wat dus ook gemakkelijk kan vanaf onze stal! Zondag ga ik naar t strand..! Fantastisch zo'n paard!
Laatst bijgewerkt door Rota op 08-11-06 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Rota

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:55

wenenzetor schreef:
Love rico: ja echt niet normaal het geld wat je betaalt en reken dat is om dan val je lichtelijk achterover hahahah

Ik kan elke keer aan het eind van de maand wel huilen als de rekining op de deurmat valt Verdrietig
Maar als je dan weer op die gezellige stal komt, waar 2 prachtige paardjes je met een luid gehinnek verwelkomen, dan slaat dat gevoel snel om in blijdschap! Daar doe je het toch voor Lovers

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:58

dan weet je weer waar je het voor doet Lachen

ik ben blij met het plekkie waar ik nu sta, alles word er gedaan en het gaat gewoon lekker.
maar mijn vent is nog jong dus we vragen nog nergens om Knipoog

als je serieus wilt gaan rijden hier in Purmerend kom je denk ik zowieso al gauw richting de beemster/wormer uit

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 16:00

Manege de Paardenhof ik kwadijk. Daar is weide en vol pension. Er word uitgemest en als je wil je paard binnen en buiten gezet.

ik heb ermanege lessen hele leuke manege

of stal kwadijk weet alleen niet hoe t daar is..