iemand die met dieren kan praten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Re: iemand die met dieren kan praten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 10:22

Het zou soms best schokkend kunnen zijn of erg ontroerend, je weet nooit wat er in een paard omgaat.

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:55

Jah, denk ook erg confronterend inderdaad, maar het is wel fijn om te weten wát er precies mis is!!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:58

Ik heb het laten doen bij Monique van praktijk parcival en het was ongelooflijk wat ze allemaal schreef. Goede ervaring met haar dus.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 17:58

heb je daar een link van, de meeste zitten vol en hebben een stop ingelast.

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 18:06

ik heb dit laten doen met mijn vorige paard.mijn paard was erg ziek,en kon eigenlijk niet meer beter worden via de DA.ik heb toen een foto reading laten doen.en geloof het of niet,alles wat ik te horen kreeg klopte.zelfs het stukje waar de pijn vandaan kwam klopte.ik kreeg een stuk te lezen wat voor mij heel erg emotioneel was,en ik daarop heb besloten mijn paard weg te brengen.het paard gaf zelf aan niet meer te kunnen,en graag naar haar laatste rustplaats te gaan.
je kan enorm veel aan een reading hebben,als je met een probleem zit.maar hou er wel goed rekening mee dat je dingen te horen kan krijgen die je misschien niet wil horen.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:17

Ik doe zelf consulten . maar kom AUB niet allemaal te gelijk ... ik doe maar 2 a 3 consulten per week aangezien ik het drukker dan druk heb met mijn paardjes en school ^^

hubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:25

Een vriendin van mij "praat" met dieren. Toen ik daar voor het eerst van hoorde geloofde ik er niets van. Ik ben ondertussen vaak met haar meegegaan en ze heeft met mijn dieren gepraat. Ze weet/hoort dingen die ze niet wist van te voren. Het is heel bijzonder om mee te maken. Zeker een keer doen, en nu helemaal nu je met zoveel vragen zit

succes ermee