Wie heeft er ervaring met hoefsmid Melvin Gatowinas??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HummerTime

Re: Wie heeft er ervaring met hoefsmid Melvin Gatowinas??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 22:36

Hahaha, onze hoefsmid heeft soms het zelfde "probleem". Omdat ik dat zat was heb ik één keer een andere smid gehad, en toen had mijn paard een gigantisch probleem....... (zool was nog maar anderhalve mm. dik, of liever gezegd dun!!!)
Heb mijn eigen smid toch weer gebeld....... Liever een keer wachten dan mijn paard naar de slager. Nee, ik overdrijf niet, mijn paard was er heeeeeel dicht bij.
Ook onze smid is gewoon een hele goeie, met het hart op de juiste plaats. Kan ook slecht nee zeggen. Daar staat tegenover dat hij mij ook wel eens "tussendoor" heeft geholpen waardoor de volgende klant meer dan een uur moest wachten.

Eén ding mis ik nu wel......... Een beetje waarderring voor het feit dat Wrangler hand in eigen boezem steekt en iets doet met de kritiek.

Ik ken je wel niet, maar top dat je weet waar de schoen wringt, er voor uit komt, en er iets aan gaat doen!!! Zegt een hoop over je! OK dan!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 22:40

ik ken het wel hoor, ik kan ook zo een vreselijke chaoot zijn Haha! Haha!

ik kan ook vaak afspraken niet nakomen omdat ik met een bepaald paard gewoon goed wil eindigen......... en eigenlijk gebeurd het wel dagelijks dat ik mijn planning compleet om moet gooien.

Ik heb ook niet van iedereen telefoonnummers, maakt het ook wel lastig Haha!

zoals gezegd, ik ken het wel Haha!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 06:14

Ik heb zeker wel waardering voor het feit dat ie zo reageert... Hij weet wat het probleem is, echter nu is het nog zoeken naar de juiste oplossing..

Aangezien ik ook uitermate tevreden was, wil ik em eigenlijk wel houden als smid..

Nu maar hopen dat ie onze vervolg-afspraken en mijn telefoonnumer niet vergeet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:27

gekke_koei schreef:
tis niet erg als er iets tussen is gekomen of als hij te laat komt of weet ik veel wat en snap ook best at de telefoon niet altijd opgenomen kan worden, maar zoiets hoor je wel gewoon te melden en niet gewoon negeren en dan hopen dat het vanzelf weggaat...

heb nu een smid die wel opneemt en zelfs belt wanneer hij te laat is of eerder is Haha! en dat bevalt mij een stuk beter.. gaat hier nl niet om een kappersafspraak... zijn wel de voeten van je paard...

Nou ik heb nog nooit problemen gehad als ik Melvin nodig heb, en hem bel. Neemt hij niet op, belt hij netjes terug, hij krijgt eerlijk gezegd mij vaker niet te pakken als ik hem! Maar goed, denk dat hij ook maar 1 Shanna kent Knipoog

Het is waar.. het zijn de voeten van je paard.. maar dan heb je er zelf echt veel te lang mee gewacht als je niet 1 weekje kan wachten.. Ik bel gewoon ruim van te voren op.

Melvin is een hoefsmid die moeilijk nee kan zeggen, en zoveel mogelijk wilt helpen en leren! Hij staat altijd overal voor open, super toch?

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:37

ik heb het ook over 4 jaar gelden, zoals ik al in een eerdere post zei. jullie hebben het allemaal over het heden Lachen

en het probleem bij willem was, de ene keer kon hij er met gemak 11 weken op en de andere keer moest hij met 7 weken. dan denk je o, hij kan nog wel ff en dan bam.. dan groeien zijn voeten in een week heel erg snel en ben je eigenlijk te laat.

en datie moeilijk nee kan zeggen helpt hem alleen maar in de problemen en daar komtie nu vanzelf achter. dat neemt niet weg datie zijn werk super doet en goed is voor de paarden. hij was er altijd trots op om merel en willem als klant te hebben.. hij hield niet op over dat ieder paard zulke voeten en zo braaf zou moeten zijn als de mijne. dus wat dat betreft vind ik het erg jammer dat het zo moest lopen.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 17:55

Nou, ik geloof dat ie het nu helemaal kan bekijken. Na enkele pm heen en weer naar hem, zei hij dat ie me dinsdag zou bellen. Ik heb mijn nummer per pm naar em toegestuurd..

Maar je raad het al:

HIJ MOET NOG STEEDS BELLEN..

Fijne afspraken zijn dat..
Nee.. voor mij heeft ie nu echt afgedaan..
Wat een waardeloze zak hooi..

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 20:29

jeske333 schreef:
Nou, ik geloof dat ie het nu helemaal kan bekijken. Na enkele pm heen en weer naar hem, zei hij dat ie me dinsdag zou bellen. Ik heb mijn nummer per pm naar em toegestuurd..

Maar je raad het al:

HIJ MOET NOG STEEDS BELLEN..

Fijne afspraken zijn dat..
Nee.. voor mij heeft ie nu echt afgedaan..
Wat een waardeloze zak hooi..

Ik kan het me voorstellen. Alleen hoop ik wel voor je dat je een goede vervanger kan vinden.

Razor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 23:52

Owjeej heftige reactie zeg!!!! Anders sms je hem, wie weet is er wel wat aan de hand, hij is vast niet zo erg datie express niet terug belt...dan zou hij niet eens aanleiding gegeven hebben om je terug te krijgen:) Ik heb hem zelf ook als smid en kan nix meer of minder zeggen dan GEWELDIG!!! jup hij heeft mij ook al eens 3,5 uur laten wachten, en kwam ook wel eens helemaal niet opdagen...mja ik bel gewoon iets van te voren zodat ik nog eigenlijk een paar weekjes speeling heb tot mijn paardjuhs EGT moeten...

Ik heb nog nooit iemand over een smid gehoord die nooit te laat komt, en die zijn er vast ook wel mja... Ik wacht liever en sta een paar x voor jan banketstaaf te wachten dan dat ik een andere smid moet nemen:)

een waardeloze zak hooi hihi jeske, die was leuk Haha! en dat kan hij idd ook wel zijn ja, vind ik ook, was ook woest toen ie me liet staan of niet belt (wat ook in augustus weer t geval was:P)...mja, hij is gewoon de beste in zn werk, vind ik...

Nja wat ik iig wil zeggen is...maak een keuze!!! wil je hem egt als smid moet je er voor gaan en het maar een soort van pikken wanneer hij zn afspraak niet na komt, er iets tussen komt Of dat hij wat later is... Ik heb het er wel voor over iig want zn werk is gewoon perfect!!wens je iig veel succes met een smid vinden die dat alles nooit overkomt , enne jeske, als je een perfecte smid vind, gooi um dan ffies opt forum als je wil en tijd heb Pling

Succes iig met t vinden van een goede smid meis!!! Ach gut
GRoetjesss en een zwaai Haha!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 14:29

Ik heb hem ook een sms gestuurd, de dag nadat ie zou bellen.. maar ik hoor of zie em niet..

Prima, ik heb nu een smid die ook goed beslaat en met wie alles bespreekbaar is.. Er zijn wel een paar dingen die ik anders zou willen zien, maar dat komt volgende keer wel.. verder beslaat ie niet slecht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 14:37

dat is wel een beetje l*llig idd, hoop dat je andere smid goed bevald Lachen

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 15:15

Ja...... hij heeft gebeld en mijn voicemail ingesproken!!!! Het is nu idd dinsdag, maar wel weer 2 weken later..

Hij belde voor een afspraak, maar daar heb ik dus niks aan.. Hij staat nu goed op zijn voeten en hoeft voorlopig nog niet.. Bovendien, wie zegt dat ie nu wel komt als het nodig is???

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 16:53

jeske
als je er geen behoefte weer aanheb om melvin je paard zijn voeten te laten doen vanwaar deze reactie dan?

wrangler

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:55

Erg jammer en had het graag anders gezien.
ik heb me best gedaan om een afspraak te maken en een bericht in gesproken.helaas was 3 weken van te voren niet vroeg genoeg.

Ik heb je paard naar me best kunnen beslagen,en met inzet gedaan.

Jammer dat het zo moest lopen en wens je alle goeds toe bij je nieuwe smid.
Mochten er zich problemen voor doen met je paards benen heb je me nr.

groetjes melvin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:09

Melvin, koop een goede grote agenda en zet achter elke afspraak het telefoonnummer van je klant. De ochtend dat je begint leg je je agenda naast je op de passagiersstoel en bij elke klant kijk je even op je klokje en kijk je in je agenda. Je weet ondertussen wel hoe lang je per paard bezig bent en kun je meteen de eerstvolgende en eventueel de 2 navolgende bellen als je al weet dat je uitloopt.

Ik heb ook een smid gehad die herhaaldelijk niet kwam opdagen. Alleen ik moest wel elke keer een middag vrij nemen voor hem, weeks na elkaar met het zelfde verzoek, de smid komt??? Haha! Nou hij kwam dus niet, weg vrije middag en een chef die mij ook niet meer geloofde, een paard met voeten die er steeds beroerder uit gingen zien, ik niet meer rijden om hem dan niet te belasten. Kortom die smid hoeft niet mere de moeite te doen, ook geen referentie waard bij mij.

Zou jammer zijn als jij ook zo ver komt. Maar als je al genoeg klanten hebt, moet je gewoon niet meer aannemen.

Gelukkig heb ik een smid waar ik naar toe moet, maar ook een nadeel, hij zit erruug ver weg. 1 ding is zeker, hij is er nl altijd als ik kom en soms is hij vroeg en ik ook altijd dus ben ik vroeg aan de buurt en soms moet ik een dik uur wachten, maar mijn paard wordt wel gedaan die dag. Knipoog