Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
shadowflower schreef:pas wel op met op afstand reiki toepassen. Je kunt kans hebben dat er negatieve geesten zo dicht bij je kunnen komen.
dus zorg dat je begeleiding je goed helpt ... (gids)
shadowflower schreef:pas wel op met op afstand reiki toepassen. Je kunt kans hebben dat er negatieve geesten zo dicht bij je kunnen komen.
dus zorg dat je begeleiding je goed helpt ... (gids)
Smurfie schreef:haha nu weet ik niet meer welke personen ik heb gedaan

ik heb alle symbolen ik weet niet waarom
maar ik weet ze wel
ik vind het ook snel veel ste snel maar mijn master zegt dat ik natuur talent ben en dat ik het gewoon moet doen en lekker ervaring opbouwen
dat het geen probleem is dat ik gewoon moet doen wat ik wil

Smurfie schreef:bij reiki kan je geen geesten binnen halenik heb alle symbolen ik weet niet waarom
maar ik weet ze wel
ik vind het ook snel veel ste snel maar mijn master zegt dat ik natuur talent ben en dat ik het gewoon moet doen en lekker ervaring opbouwen
dat het geen probleem is dat ik gewoon moet doen wat ik wil

ik ga me 2e graad ook doen zeker weten ik vind het echt zoooooooooooooo heeeeeeerlijk maar ik weet het niet maar die symbolen in je 2e zijn ook meer om je af te schermen he maar omdat ik al telepathi doe denk ik dat het daardoor komt... maar opzich als jij je voorsteld dat het persoon voor je staat lukt het ook wel hoor
maar qua geesten daar zorg je zelf voor als je je goed afsluit en goed aard kan je nergens last van hebben.