Eric laarakker (holistische arts) wie ervaringen??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marfiek

Re: Eric laarakker (holistische arts) wie ervaringen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 18:12

goed om dat weer te lezen, zo heb ik van vele toch wel positieve verhalen gehoord en ben ik blij dat ik erachter ben wat het is.. en ze gaat nu gewoon hard opknapen straks daar geloof ik in.

ponykopbalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:36

hallo
het isd een beetje een laat berichtje maar ik ben hier weer al tijdje niet geweest.
toevallig ben ik gistere met mijn pony bij eric op consult geweest! ik ben heel tevreden over hem balou heeft geen last meer van zn rug en is een stuk vriendelijker in zn gedrag geworden. balou stond altijd dubbel op rust op zn voorbeen te ontlasten na eric is dit een stuk minder geworden ook was hij vandaag bij de hoefsmid een stuk braver omdat alles hem minder pijn doet! ik hoop dat je er wat ana hebt ik zie gewoon aan mijn paard aan heel zn gedrag dat ie minder pijn heeft en lekkerder in zn vel zit!
succes Haha!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 19:14

heb je een arabisch pony'tje?
Hoelaat was je er ongeveer?

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 01:45

Is het met dit soort dingen niet net als met normale huisartsen/tandartsen/ziekenhuizen en noem maar op??? Wat de één niet lust, vreet de ander zich dood in..... Gewoon proberen en zelf je conclusie trekken!!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:24

orsini schreef:
ik ben ook bij hem geweest moet zeggen dat ik meer tevreden ben over Henk Goosen. Je mag me pb-en voor het nummer

voordeel is dat henk bij je langskomt en laarakker niet. Vind laarakker ook af en toe iets te zweverig, maar dat is persoonlijk. Moet zeggen dat hij wel mijn paardje goed had behandelt, maar Goosen had nog meer effect

Ik heb ook Henk Goosen als Veearts. Voor zover ik weet komt Henk Goosen niet naar jou maar je moet naar hem. Ben 2 weken geleden nog bij hem geweest met mijn paard en ze hadden het weer erg druk. Ik weet ook dat hij een patienten stop heeft. Ben super tevreden over hem en heel erg bij dat ik bij hem terecht kon toen mijn paard ernstig ziek was vorig jaar en de 'reguliere' veeartsen hem niet beter konden maken (alleen maar zieker). Henk Goosen is klassiek veearts naast homeopaat en was prof. aan universiteit van Utrecht. Hij is wel degelijk veearts en je kunt ook gewoon rekening krijgen.

Met van Laarakker heb ik persoonlijk geen ervaring.

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 14:07

nog 2 weekjes dan gaan we weer terug!
Ze lijkt beter te gaan is heel erg vrolijk veel wakkerder en staat zelfs te graven met haar "slechte" been in de bak.. ook gaat ze deze week vaak uit d'r dak als ze los staat dan proberen we haar zo snel mogelijk te pakken (gaat altijd wel goed) duswe moeten d'r flink in de gaten houden wat betreft los gooien.
Ben benieuwd of er 4 sept wat verbetering te zien is.. dat hoop ik zo!