Wie wil met mijn paard een oefenparcour springen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 16:07

Het is geen antwoord, het is een vraag..

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 16:09

Heb je al iemand gevonden?
Sorry beetje snel door het topic gescrollt.
Ik woon in Almelo!

Heb een vriendin in Wierden, ook springruiter!
Laatst bijgewerkt door Julia op 25-05-06 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 16:10

Sammie schreef:

Tja maar de manier waarop..
maar dit is wel heel erg oftopic dus ik stop maar

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 18:18

_Jody_ schreef:
Hoi, jij zoekt iemand die goed kan springen en die ervaring heeft. Ik heb wel interresse om het een paar keer te proberen, maar wat verwacht je van diegene en welke ervaring enzo verwacht je van diegene?

hoi, bedankt voor je aanbod maar ik zoek echt iemand die veel ervaring heeft en dit paard kan begeleiden over de sprong, en met alle respect die ervaring heb je niet..

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 18:31

mensen die verder weg wonen.. bedankt voor jullie aanbod, maar ik wil even kijken of ik iemand hier uit de buurt kan vinden, is iets makelijker.. nogmaals bedankt

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 18:32

Juultj schreef:
Heb je al iemand gevonden?
Sorry beetje snel door het topic gescrollt.
Ik woon in Almelo!

Heb een vriendin in Wierden, ook springruiter!

ik stuur je even een PB!

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 18:36

Relien schreef:
Sammie schreef:

Tja maar de manier waarop..
maar dit is wel heel erg oftopic dus ik stop maar

dank je wel..

Sisco4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:49

Haaj,

Helaas woon je te ver weg maar...
Wat een prachtig beessie!!

Wat voor bloed zit daar allemaal in? Arabische beetje, denk ik. Daardoor kan ze ook zo pittig te rijden zijn

Mja... Hij/Zij lijkt op die van mij

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:56

maarre juultj, niet vervelend bedoeld maar ik ben bang dat jij daar nog niet genoeg ervaring voor hebt

_Jody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:36

Ik heb dan inderdaad denk ik neit genoeg ervaring daarvoor, maar hoe weet jij nou dat ik de ervaring neit daarvoor heb? Je kunt mij niet eens

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:59

jentel schreef:
mensen die verder weg wonen.. bedankt voor jullie aanbod, maar ik wil even kijken of ik iemand hier uit de buurt kan vinden, is iets makelijker.. nogmaals bedankt

Waarom probeer je het niet bij je (locale) rijvereniging of neem je les van iemand die springles geeft?

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 20:10

_Jody_ schreef:
Ik heb dan inderdaad denk ik neit genoeg ervaring daarvoor, maar hoe weet jij nou dat ik de ervaring neit daarvoor heb? Je kunt mij niet eens

ik ken je een beetje via via en heb een aantal topic van je gezien, en concoursen heb je niet gereden toch? alleen onderlinge..
maar ik wil je niet aanvallen, ik wil gewoon iemand die er staat voor mijn paard.
iemand die zeker is en het niet alleen van mijn paard af laat hangen, iemand die haar het vertrouwen geeft, dat ze best kan springen.

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 20:13

Sisco4life schreef:
Haaj,

Helaas woon je te ver weg maar...
Wat een prachtig beessie!!

Wat voor bloed zit daar allemaal in? Arabische beetje, denk ik. Daardoor kan ze ook zo pittig te rijden zijn

Mja... Hij/Zij lijkt op die van mij

dank je wel!! nee geen arabisch...ze is een dochter van recruut(springbloed)
En ze is helemaal niet erg pittig, juist erg braaf en op het moment dus onzeker.. verder een koel paard, mijn dochtertje(9) kan er op weg rijden.
Maar doods is ze zeker niet hoor..

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 20:16

Nimmedor schreef:
maarre juultj, niet vervelend bedoeld maar ik ben bang dat jij daar nog niet genoeg ervaring voor hebt

sorry dat weet ik niet, maar jij evt intresse dan? maakt me niet uit wie, als het maar iemand is die weet wat die doet en hoe die het moet doen

_Jody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:18

Concoursen heb ik inderdaad niet gereden, maar ik wou alleen weten wat je van diegene verwachtte. En een topic zegt niet veel over iemand, want dat is maar een moment opname en via via veranderen verhalen heel erg. Maar zou je eens via Pb willen vertellen van wie je dit allemaal weet en wat je van mij weet?

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 20:19

Sammie schreef:
jentel schreef:

Waarom probeer je het niet bij je (locale) rijvereniging of neem je les van iemand die springles geeft?

Ik ben echt geen held met springen en dat gaat dus niet goedkomen, sterker nog.. ik kan niets eens goed springen dus het paard heeft geen fluit aan mij.. ik wil alleen maar weten of ze nog kan en wil springen, dus vertrouwen terug!

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 20:21

_Jody_ schreef:
Concoursen heb ik inderdaad niet gereden, maar ik wou alleen weten wat je van diegene verwachtte. En een topic zegt niet veel over iemand, want dat is maar een moment opname en via via veranderen verhalen heel erg. Maar zou je eens via Pb willen vertellen van wie je dit allemaal weet en wat je van mij weet?

meid! het is niets negatief wat ik van je weet, geloof me.. maar ik zoek gewoon iemand met ervaring maar nogmaals bedankt

Joki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:22

Even een kleine tip; ik zou heel anders bouwen dan je gewend bent. Er is een manier van bouwen die je paard weer het eigen vertrouwen geeft en zonder dat er perse een geweldig springruiter op moet zitten. Dit is een hindernis mer corridors (meerdere) ervoor en tot nu toe ben ik met alle paarden waaronder weigeraars, weer over de hindernis gekomen en ik kan leuk springen maar ben een typische dressuurruiter

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 20:28

Joki schreef:
Even een kleine tip; ik zou heel anders bouwen dan je gewend bent. Er is een manier van bouwen die je paard weer het eigen vertrouwen geeft en zonder dat er perse een geweldig springruiter op moet zitten. Dit is een hindernis
mer corridors
(meerdere) ervoor en tot nu toe ben ik met alle paarden waaronder weigeraars, weer over de hindernis gekomen en ik kan leuk springen maar ben een typische dressuurruiter

een hindernis met wat?
sorry ik weet niet wat dat is..

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 21:45

jentel schreef:
Joki schreef:
Even een kleine tip; ik zou heel anders bouwen dan je gewend bent. Er is een manier van bouwen die je paard weer het eigen vertrouwen geeft en zonder dat er perse een geweldig springruiter op moet zitten. Dit is een hindernis
mer corridors
(meerdere) ervoor en tot nu toe ben ik met alle paarden waaronder weigeraars, weer over de hindernis gekomen en ik kan leuk springen maar ben een typische dressuurruiter

een hindernis met wat?
sorry ik weet niet wat dat is..

weet iemand anders wat ze bedoelt?

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:05

Volgens mij bedoeld ze een soort van kraal. Je zet een hindernis op (kruisje of stijl of oxer) en in het verlengde van deze hindernis zet je langs de zijkanten ook hindernissen (maar dan zo hoog dat ze er niet overheen kan springen). Je paard kan dan eigenlijk nog maar 1 kant op en dat is over de hindernis heen om die kraal uit te kunnen komen.
________
_X ______

x is de hindernis.

Maar als je even geduld hebt zal ze dat als ze weer online is denk ik heus wel zelf vertellen.

Overigens kun je met de editknop en quote knop diverse berichten in 1 typen en hoef je als je op een bovenstaand bericht reageert niet direct de quote mee te nemen

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 22:23

oke!! bedankt..

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:26

TS, heb je een pb gestuurd

Ziiggy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:40

van mij naar jouw is 1 uur en 19 min,, dus dat heeft geen zin had het anders graag gedaan

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 22:46

Bonita14 schreef:
TS, heb je een pb gestuurd

je hebt er één terug!!