Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammie schreef:Het is geen antwoord, het is een vraag..
_Jody_ schreef:Hoi, jij zoekt iemand die goed kan springen en die ervaring heeft. Ik heb wel interresse om het een paar keer te proberen, maar wat verwacht je van diegene en welke ervaring enzo verwacht je van diegene?
Juultj schreef:Heb je al iemand gevonden?![]()
Sorry beetje snel door het topic gescrollt.![]()
Ik woon in Almelo!
Heb een vriendin in Wierden, ook springruiter!
Relien schreef:Sammie schreef:Het is geen antwoord, het is een vraag..
Tja maar de manier waarop..
maar dit is wel heel erg oftopic dus ik stop maar
jentel schreef:mensen die verder weg wonen.. bedankt voor jullie aanbod, maar ik wil even kijken of ik iemand hier uit de buurt kan vinden, is iets makelijker.. nogmaals bedankt
_Jody_ schreef:Ik heb dan inderdaad denk ik neit genoeg ervaring daarvoor, maar hoe weet jij nou dat ik de ervaring neit daarvoor heb? Je kunt mij niet eens
Sisco4life schreef:Haaj,
Helaas woon je te ver weg maar...
Wat een prachtig beessie!!
Wat voor bloed zit daar allemaal in? Arabische beetje, denk ik. Daardoor kan ze ook zo pittig te rijden zijn
Mja... Hij/Zij lijkt op die van mij
Nimmedor schreef:maarre juultj, niet vervelend bedoeld maar ik ben bang dat jij daar nog niet genoeg ervaring voor hebt
Sammie schreef:jentel schreef:mensen die verder weg wonen.. bedankt voor jullie aanbod, maar ik wil even kijken of ik iemand hier uit de buurt kan vinden, is iets makelijker.. nogmaals bedankt
Waarom probeer je het niet bij je (locale) rijvereniging of neem je les van iemand die springles geeft?
_Jody_ schreef:Concoursen heb ik inderdaad niet gereden, maar ik wou alleen weten wat je van diegene verwachtte. En een topic zegt niet veel over iemand, want dat is maar een moment opname en via via veranderen verhalen heel erg. Maar zou je eens via Pb willen vertellen van wie je dit allemaal weet en wat je van mij weet?
Joki schreef:Even een kleine tip; ik zou heel anders bouwen dan je gewend bent. Er is een manier van bouwen die je paard weer het eigen vertrouwen geeft en zonder dat er perse een geweldig springruiter op moet zitten. Dit is een hindernis
mer corridors (meerdere) ervoor en tot nu toe ben ik met alle paarden waaronder weigeraars, weer over de hindernis gekomen en ik kan leuk springen maar ben een typische dressuurruiter
jentel schreef:Joki schreef:Even een kleine tip; ik zou heel anders bouwen dan je gewend bent. Er is een manier van bouwen die je paard weer het eigen vertrouwen geeft en zonder dat er perse een geweldig springruiter op moet zitten. Dit is een hindernis
mer corridors (meerdere) ervoor en tot nu toe ben ik met alle paarden waaronder weigeraars, weer over de hindernis gekomen en ik kan leuk springen maar ben een typische dressuurruiter
een hindernis met wat?
sorry ik weet niet wat dat is..
Bonita14 schreef:TS, heb je een pb gestuurd