Opfok adressen in Zuid-West Nederland (zeeland)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 15:55

Aangezien mijn merrie nog moet bevallen (ja erg he ) en het dus een laat veulen(juni) wordt wilde ik wel op tijd verzekerd zijn van de opfok. Dat het dus niet nog eens een winter op stal moet staan omdat er nergens plek is. Dus het geslacht weet ik zelf ook niet

FloortjeM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:05

Van Heinkenszand had ik ook goede verhalen gehoord, en ik weet uit ervaring dat in Woensdrecht een hele goede zit.

Overigens is Groot Prooijen (Middelburg) ook onderweg een opfokgelegenheid te faciliteren, komt deze zomer gereed.

pimmetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:08

Sammie schreef:
@ pimmetje Ik ben gisteren bij Anicare geweest. ze stonden buiten Welke is er van jou Ik heb trouwens niet gezegd dat er iets mis mee was, maar enkel dat ik eral bekend mee was, dus dat men die niet nog een keer op moest noemen Het zag er trouwens heel netjes uit. Volgens mij heb jou gezondheidskaart nog in mogen zien.. Obelisk x elmshorn?

Klopt!! Das de mijne. Ze staat samen met twee andere meiden in een wei vooraan, donkerbruin met een smal blesje. Ik ben tot nu toe erg tevreden over de gang van zaken daar. Het zijn ontzettend aardige mensen die goed nagedacht hebben voordat ze het bedrijf opgezet hebben. En je mag altijd komen kijken, dat vind ik ook een hele geruststelling. Laat ff weten als je toch naar dit bedrijf gaat, dan weet ik welke baby ik de volgende keer moet gaan bewonderen....