Wie o wie paardentaxi?????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: Wie o wie paardentaxi?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 16:50

Citaat:
Als de auto zwaarder is dan het paard en de trailer heb je geen E rijbewijs nodig.

jij bent duidelijk goed op de hoogte van de regeltjes.....
waar haal je die wijsheid vandaan?

kan ik toch die trailerweetjes sticky niet meer vinden....!

Randypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 17:00

cissy schreef:
Citaat:
Als de auto zwaarder is dan het paard en de trailer heb je geen E rijbewijs nodig.

jij bent duidelijk goed op de hoogte van de regeltjes.....
waar haal je die wijsheid vandaan?

kan ik toch die trailerweetjes sticky niet meer vinden....!

ehhhhh dat komt door mn werk.....
Ik heb dat moeten leren om mn werk goed uit te voeren... dus ook burgers met trailers te controleren of zij de trailer goed aangekoppeld hebben en of dat zij het goede rijbewijs hebben voor hetgeen ze rijden, als je begrijpt wat ik bedoel! hihi

Randypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 17:04

Randypaard schreef:
Ik wil voor het 3e jaar weer met mijn Randy op vakantie een 5 dagen naar de Veluwe. Ik heb de Veluweranch gehad, vorig jaar Uddel en wil nu gaan voor Camping Boszicht te Laag Soeren.
Mijn grote probleem is; ik zit met vervoer!
Rij zelf een kleine auto. Heb evt. wel een trailer tot mijn beschikking.
Heb al gekeken op de site van Paardentaxi maar voor 2 retourtjes ben ik 300 euro kwijt, dat vind ik toch te veel.
Wij kan mij aan adressen helpen om voordeliger en veilig van Nistelrode naar Laag Soeren te komen? Of kennen jullie iemand die dit voor mij wilt doen tegen betaling?
Ik heb nog niet geboekt, eerst vervoer verzekeren, maar het zou vallen binnen 15 juli - 14 augustus
Ik hoop dat ik nuttige reacties van jullie krijg! alvast bedankt

Jippie!!!!!! Ik heb via dit forum reactie gekregen van een "bijna buurvrouw" die mij wilt brengen naar Laag Soeren!! Ik heb vanmiddag contact gehad met haar en het blijkt dat ze op 10 minuten rijden van Randy woont, een auto met trailer, veel rijervaring heeft. We hebben de data al doorgesproken en afgesproken dat ze mij zal rijden!

Ik ben helemaal blij, heb geboekt en we gaan op vakantieeeeee!!!!

Jullie in ieder geval bedankt voor de reacties en meedenken en als ik ooit iets voor jullie kan betekenen graag!

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:09

ik begrijp wat je bedoelt maar gebruik dan wel de juiste gegevens, er zijn al zoveel misverstanden over het BE rijbewijs en dit regeltje klopt zo echt niet!
dat zou betekenen dat men met een 2 paardstrailer op stap kan met 2 paarden erin met een dikke 4x4 van meer dan 2000kg er voor en men dan geen E nodig heeft? waar blijf je dan met je niet zwaarder dan 3500 kg regel??

viewtopic.php?f=118&t=564539&p=14182923#14182923
hier staat eea goed en juist uitgelegd (ja, heb m gevonden!)

gefeliciteerd dat je nu op vakantie kan! zie je wel, het lost zich vanzelf op...