Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Majella001 schreef:Hij gaf bij aankoop ook een tientje terug. Dat was een bijgelovig teken dat geluk zou brengen....lijkt me ook niks voor een handelaar....
mondriaan schreef:Ik ben vorig jaar bij hem geweest om een grote bond ruin te kijken. Dat dier was zo gek als een deur en kon alleen maar rennen, viel niet mee te rijden. Hij heeft een hoop rare dieren staan daar. Vond het echt een beetje trieste bedoeling.
Ik heb een ander paard gekocht ( vorig jaar ) bij 2 meiden in Hoorn die zeiden dat ze voor een handelsstal in Leusden werkten, ze wilden alleen niet zeggen wie.
Nou zei mr vd Poll dat hij twee meiden voor zich had werken toen ik daar was.
Weet iemand daar iets van? Werken hun voor die vd Poll? Hun verkochten ook een beetje rare dieren maar waren toen de tijd erg aardig, tot ik hun belde dat het met mijn paard niet goed kwam ivm erg steigeren enz. Toen kreeg ik een grote mond en waren ze niet meer thuis voor mij.
morella schreef:ja hij verkoopt onderdaad vaak paarden met gebreken of stalgebreken en zegt het dan niet.maar hij heeft ook veel paarden die hij via anderen verkoopt zoals myra en discoverys horses.hij heeft mij ook tepakken gehad met het paard wat ik kocht maar heb hem wel terug gepakt boontje komt om zn loontje.ik had een lieve calvados ruin bij hem gekocht die bleek dus losse wand en cornage te hebben maar hij wou er niks van weten.ik wist dat myra paarden van hem verkoopt dus heb daar mn paard ingeruild.en niks gezegd want ab zei toen dat het paard goed was.dus bij mij dan ook.ik heb een heel leuk paard voor terug gekregen die ook niks heeft.maar 2 dagen later mailde ze dat hij weer terug moest want hij had cornage.toen heb ik gewoon gezegd mag wel maar dan neemt ab mn paard terug.en dat wou die dus schijnbaar niet.dus myra boos.maar ja jammer dan dan moet je mensen maar niet bedonderen dan kan je het terug verwachten vind ik.