Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mistral schreef:Maree is echt wel een goede vee-arts alleen geen mensen mens.
Vriendelijk is ie niet maar
wel erg goed in zijn vak.
mesastamp schreef:ga nooit naar meursing.. die keurt je paard goed terwijl dat niet zo is.. en heeft meerdere fouten bij mij en een vriendin gemaakt wat betredt castratie.. e.d voor mij hem nooit meer
Esther28 schreef:mesastamp schreef:ga nooit naar meursing.. die keurt je paard goed terwijl dat niet zo is.. en heeft meerdere fouten bij mij en een vriendin gemaakt wat betredt castratie.. e.d voor mij hem nooit meer
Ben dus gelukkig niet de enige met een behoorlijk slechte ervaring met ze
Esther28 schreef:mesastamp schreef:ga nooit naar meursing.. die keurt je paard goed terwijl dat niet zo is.. en heeft meerdere fouten bij mij en een vriendin gemaakt wat betredt castratie.. e.d voor mij hem nooit meer
Ben dus gelukkig niet de enige met een behoorlijk slechte ervaring met ze
mesastamp schreef:mijn pony werd goedgekeurd,.. ik verkocht haar met dat gegeve en bewijs en dezelfde week werd ze bij een andere dierenarts afgekeurd en ook bij nog een andere
een vriendin van mij had een ruin gecastreerd nou ja hengsten die had bijna een dodelijke afloop omdat het niet goed gebeurd is... en meursing zag een koliek aanval niet aankomen en stuurde me rustig de nacht in zonder problemen met als gevolg paard doodziek en is er aan overleden ( is al langer geleden)
mirgino schreef:mesastamp schreef:mijn pony werd goedgekeurd,.. ik verkocht haar met dat gegeve en bewijs en dezelfde week werd ze bij een andere dierenarts afgekeurd en ook bij nog een andere
een vriendin van mij had een ruin gecastreerd nou ja hengsten die had bijna een dodelijke afloop omdat het niet goed gebeurd is... en meursing zag een koliek aanval niet aankomen en stuurde me rustig de nacht in zonder problemen met als gevolg paard doodziek en is er aan overleden ( is al langer geleden)
sorry, maar deze 2 voorbeelden zijn erg dubbel!
een keuring is een moment opname,er kan daarna wat gebeurt zijn.
en een castratie geeft altijd een risico!
ik hoor nu alleen negatieve ervaringen ,maar er zullen ook heel veel goede ervaringen zijn anders was deze kliniek allang gesloten of deze arts op non-actief gesteld!
ik ken deze man niet en ben ook geen klant daar,ik zit hem dus niet op te hemelen,maar vind het niet zo netjes om zo in het openbaar een kliniek zo te bekritiseren
Noukie schreef:Van Schie heb ik tot nu toe alleen erg goed voor zn eigen portemonnee gezien...
Tequiro schreef:Noukie schreef:Van Schie heb ik tot nu toe alleen erg goed voor zn eigen portemonnee gezien...
Die ervaring heb ik totaal niet met deze kliniek.
En ik heb in mijn paardenleven al heeeeeeeel wat klinieken gezien, helaas.
Zijn zeer vakkundige mensen.