paardenmassage!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Siempje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 16:17

Hallo Dames,

Nog een vraag van mijn kant. Is er ergens een lijst van ostheopaten? Zodat ik kan kijken welke er bij mij in de buurt zit? HELP! Hoe kom ik hier aan?

Dewi

Re: paardenmassage!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 19:14

pilou

Re: paardenmassage!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 17:33

waarom staat HeleenXX (van Bokt) niet op het lijstje van Icreo? Ze is wel gediplomeerd............. of zijn er meerdere opleidingen?

Verder zijn er mensen die zich voor osteopaat uitgeven maar dat officieel niet zijn omdat ze geen diploma hebben behaald. Hoe zit dat dan? Wat ingewikkeld allemaal he!

Dewi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:14

geen idee waarom heleen er niet op staat. Het kan zijn dat je extra moet betalen om op zo'n site te staan. Zo gaat dat in ieder geval wel met de lijst van dierfysiotherapeuten.

Er zijn 2 opleidingen osteopathie, maar de nieuwste opleiding is vorig jaar gestart, dus daar zijn nog geen afgestudeerden van.

Wat betreft het vak osteopathie: het is geen beschermd beroep. Dus iedereen mag zich osteopaat noemen. En geloof me, er zijn er veel die hier misbruik van maken....

Siempje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 12:56

Hallo,

Jeetje wat moeilijk allemaal. Ik denk dat je gewoon van zo'n vereniging moet uitgaan. Dan weet je zeker dat er iemand is die kijkt of deze mensen wel voldoen. En ja als het niet beschermd is kan iedereen dit zeggen. Jammer maar misschien komt hier nog verandering in.

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 18:57

Ik laat mijn paard ook regelmatig behandelen kijk eens op de site www.horsepartner.nl misschien heb je er iets aan

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 23:29

Ik verplaats dit topic naar gezocht Diensten.