Rotterdam, stalling gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lisaa

Re: Rotterdam, stalling gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 07:42

Kan iemand mij ook wat over een stal op priveterrein op de beverwaardseweg vertellen ?

Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 07:42

en hoe duur in Reyerbos in de maand?

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:54

Dat is volgens mij voor een ponystal 227 euro en een paardenstal 234, ik zelf vind het daar hartstikke goed enzo en het is ook niet zo ver weg van jouw huis. En owhjah het grenst aan een parkje met een ruiterpad.

Oydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:58

Lisaa schreef:
Kan iemand mij ook wat over een stal op priveterrein op de beverwaardseweg vertellen ?

'
Ik ken wel een stal op de benederijweg, dat lig erachter geloof ik.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:41

Lisaa schreef:

Ik heb daar een jaar of langer gestaan! Heb het er erg naar mijn zin gehad! Ik zou daar dan eerder heen gaan dan klootwijk.. Dit is lekker dichtbij beverwaard en je hebt geen gezeur omdat je de enige pensionklant bent! Je paardje zetten ze lekker voor je buiten en het is 165 euro bij klootwijk zou je met een groter paard duurder uitkomen! Je hebt er alleen geen bak.. Maar je kan anders misschien bij stalhouderij Den Eijk rijden of gewoon op het veld en de bak op klootwijk is ook 9 van de 10 keer niet te rijden.. Als je meer wilt weten over beide stallen kan je me pben ik heb op allebei gestaan en ook op Reyerbos!

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:45

yousra schreef:
Dat is volgens mij voor een ponystal 227 euro en een paardenstal 234, ik zelf vind het daar hartstikke goed enzo en het is ook niet zo ver weg van jouw huis. En owhjah het grenst aan een parkje met een ruiterpad.

Ponystal is 240 en paardenstal 305.. Als je deze manege met andere maneges gaat vergelijken is het een van de goedkoopste! Er wordt uitgemest, je hebt een grote binnenbak, trainingsmolen, weiland er zijn maar heel weinig maneges in de omgeving die dat hebben.. Dus als je naar de prijs/kwaliteit verhouding gaat kijken is het niet duur! Natuurlijk heeft het zijn nadelen, want dat heeft elke stal! De perfecte stal bestaat bijna niet..

Die stal is trouwens niet beverwaardseweg, maar benedenrijweg..

Oydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 10:42

Bij van Eijck rijden?? .. Weet niet hoe het nu met die bak is , maar toen wij er stonden was het er bagger!!! Dat is ook de reden dat we daar weg zijn gegaan

zimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:12

In de bak van waar voorheen Van der Eijk was kan niet meer gereden worden. Daar wordt een woonhuis gebouwd. Ik zelf sta op de Benedenrijweg. (Hee miessie hoe is het ?? Alweer een nieuw paardje op het oog...?) En mij bevalt het uitstekend.
Ik sta er alweer een jaar of zeven dus dat wil wat zeggen.
Helaas geen beschikking over een (buiten)bak maar op het grasveld in het park kom je ook een heel eind hoor.
Verder gezellige eigenaren en je paard/pony wordt er perfect verzorgd. Iedere dag gaan ze lekker naar buiten er wordt gemest/gevoerd. Bij Klootwijk is volgens mij trouwens de bak ook 9 van de 10 keer niet te berijden..
Maa lisaa.. je hebt toch al met de eigenaresse van de stal gesproken en daar vroeg je aan wat de stal kost voor een pony.. Nu lees ik weer dat je misschien een KWPN-er wil... Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar paarden en stalling kosten nou eenmaal geld en 165 euro per maand incl. voer/hooi en stro is echt niet duur. Of zijn de meningen hier over verdeeld..
In ieder geval sukses met het zoeken naar een leuke en vooral goede stal voor je toekomstige paardje.

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 15:47

Hey As, ik pb je ff! Anders gaat het topic op slot!

Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 14:43

Ja zimmie dat is wel zo, maar bij Klootwijk moet je alles zelf betalen stro hooi en brokken enzovoort, ik heb ook niks verkeerds gezegd over de benederijweg, want voor een paard moet je veel over hebben dat heb ik ook en 165 vind ik helemaal niet duur vergeleken met andere stallen, alleen we hadden het over klootwijk, want daar moet je ook nog 200 voor de weide betalen dus ben je al 200 euro meer kwijt voor 1 seizoen.

Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 14:46

Zimmie ben jij de eigenaar van die welsh op de benederijweg die witte..
Ik ben gaan kijken bij Joke , hij staat zelf bij een shetje toch?
Echt een leuk welshje hoor, ziet er lief uit

zimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:03

ja dat klopt...

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 08:39

lies ? krijg je een pony nu?? niet zo overhaast joh met hier zoeken gekkie vraag mij gwn eerst:P

Lisaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 08:43

Heir kan een slotje op