Ervaring Ostheropaat.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 17:21

Nou ik ben vandaag weer bij rodinde geweest en ze was heel tevreden! Hij zat wel weer iets vast in zijn rug en het bekken was weer iets scheef, maar ze hoefde daar maar weinig aan te doen. Ze gaf wel aan dat ie van zichzelf iets scheef is in zijn bekken, maar dat heeft te maken met zijn skelet en daar kan ze niks aan doen. Ze adviseerde me wel om ieder jaar langs te komen om het bij te houden. Maar dat was ik zoiezo wel van plan... Ik kan dr weer tegenaan dus

_Charlotte

Re: Ervaring Ostheropaat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 17:26

Zeker doen!
Ik ben heel blij dat ik haar had laten komen, zie onderschrift(nieuw zadel).
Marieke(kellybelly) en ik hebben Margriet Honing laten komen voor onze ponys, die komt hier uit het dorp.

Netje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 17:32

Dressuurgek schreef:
Deze ga ik ff volgen...heb toevallig gezocht naar een ostheopaat en bij ons in de buurt zit Heleen Slebos, iemand ervaring met haar??

Ik heb ook ervaring met Heleen Sleebos (hier op Bokt: heleenxx) en die was zeer positief (na een aanvankelijke aanvaring op Bokt, haha). Ze heeft Unique in 2 behandelingen zeer goed van haar rugprobleem (en bijbehorende bobbel bij haar lendenen) afgeholpen. Absoluut een aanrader: ze is heel rustig, kijkt het hele paard na (die van mij stond zowat te slapen en als het een kat was geweest was ze heel hard gaan spinnen) en het werkt heel erg goed. Binnenkort maak ik weer een keertje een afspraak (gewoon preventief) om even te kijken of alles nog 'op z'n plek' zit.

safety

Re: Ervaring Ostheropaat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 13:59

vanmorgen is Safey behandeld door de ostheopaat Frank DIRCKX
Safety reageerde eerst heel pijnlijk op 2 plaats op zijn rus, onder het zadel.
Hij heeft zijn rugewervels en spieren los gemaarkt. Daarna heeft hij de hals wervels behandeld en alle 4 de benen.
Toen hij klaar was met de behandeling na ruim 3 kwartier en weer over de rug drukte trok Safety geen pijnlijke beweging, en toen hij met zijn vingers over zijn billen trok maakte Safey zijn rug bol. Toen hij dat in het begin deed duwde Safety zijn rug weg. Een pijklijke reactie.

Safety moet nu tot zaterdag rus hebben, en mag gewoon op de wei.
Zaterdag en Zondag moet ik hem zo'n 20 minuten longeren aan de passoa.
Daarna mag ik hem Maandag langzaam op pakken met rijden.

Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met hem.

Kijk ook eens op de site van Safety en mij en laat iets leuks achter in mijn gastenboek
http://www.freewebs.com/chantal-korsten/

Fotoshoot Safety:
viewtopic.php?f=10&t=589136&hilit=

Hele brede bles:
viewtopic.php?f=22&t=590686&hilit=

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:06

Volgens mij is Rodinde geen osteopaat, maar o.a. een manueel therapeut, dat is heel wat anders.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 07:11

Je ebt gelijk, maar doet ze niet hetzelfde?? Nou ja, het helpt iig wel haha

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 09:43

Nee een manueel therapeut doet wat anders als een osteopaat.
Rodinde doet ook goed werk.